Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1


ATASOY A., MARŞAP A.

İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.11, sa.3, ss.2140-2159, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 11 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.20491/isader.2019.730
  • Dergi Adı: İşletme Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.2140-2159
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Hayır