Deneyimsel Pazarlama Unsurlarının, Müşteri Deneyimi ve Tüketici Algısı Bağlamında Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma1
ATASOY A., MARŞAP A.
İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.11, sa.3, ss.2140-2159, 2019 (TRDizin)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
11
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2019
-
Doi Numarası:
10.20491/isader.2019.730
-
Dergi Adı:
İşletme Araştırmaları Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.2140-2159
-
İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli:
Hayır