Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi


SUCU İ., DİKME H.

THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH, cilt.13, sa.69, ss.1126-1133, 2020 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 13 Sayı: 69
  • Basım Tarihi: 2020
  • Doi Numarası: 10.17719/jisr.2020.4026
  • Dergi Adı: THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
  • Sayfa Sayıları: ss.1126-1133
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet