-
2016 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA
-
2015 - 2016 Öğretim Görevlisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
-
2022 - Devam Ediyor Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA
-
2017 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA
-
2018 - 2020 Uluslararası Ofis Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA
-
2019 - 2019 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA
-
2019 - 2019 Bölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA
-
Lisans
İletişim Kuramları
İletişim
İletişime Giriş
Kişiler arası İletişim
İLETİŞİM
Toplumsal Cinsiyet ve İletişim
Kriz İletişimi
Transmedya
İletişime Giriş
İletişim Kuramları
Hizmet Pazarlaması
Pazarlama İlkeleri
Medya Analizi
Yeni İletişim Teknolojileri
Services Marketing
Reklamcılığa Giriş
Yeni Yönetim Yaklaşımları ve Toplam Kalite Yönetimi
-
YENİ MEDYADA VİRAL REKLAMLARIN GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
Kaya Deniz A. (Danışman)
G.ARSLANTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
Afganistan'da Yaşanan Rejim Değişikliğinin Türk Medyasına Yansıması ve Türkiye'deki Afgan İmajını Şekillendirmesi
Kaya Deniz A. (Danışman)
A.AZAD(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
Popüler Kültür Etkisi İle Bir Tüketim Öğesi Olarak Dijital Yayın Platformları
Kaya Deniz A. (Danışman)
A.ÇAMUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
Irak Medyasında Yer Alan Savaş Haberlerine Yönelik Bir İnceleme: Rus-Ukranya Savaşının Al-Zaman ve Al-Sabah Gazeteleri Çerçevesinde Ele Alınması
Kaya Deniz A. (Danışman)
M.TKBEER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Yeni medya ile annelik kavramının tüketim kültürü çerçevesinde dönüşümü: Instagram anneleri üzerine inceleme
Kaya Deniz A. (Danışman)
N.DEMİRCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020
-
Hürriyet, Milliyet, Sabah ve Sözcü Gazetelerinin Sosyal Medyayı Halkla İlişkiler Açısından Kullanımı
Kaya Deniz A. (Danışman)
K.Işık(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024