Makaleler
9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
7. NEOLİBERAL POLİTİKALAR ÇERÇEVİSİNDE TÜRKİYE’DE TELEVİZYON YAYINCILIĞININ TARİHSEL SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yeni Medya Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.21-30, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Toplumsal Değişim Bağlamında Arabesk Kültür ve Medya
Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi - Medeniyet Üniversitesi
, cilt.6, sa.2, ss.190-200, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Televizyon Haberciliğinde Küresel Etkileşim Örneği Olarak NTV-BBC İlişkisi
Global Media Journal TR Edition
, cilt.7, sa.14, ss.83-104, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
2. “Belgesel Filmlerin Sürdürebilirlik İle İlişkisi”
“Belgesel Filmlerin Sürdürebilirlik İle İlişkisi”, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, (Özet Bildiri)
4. DİJİTAL ÇAĞDA KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE DEĞİŞEN HABER TÜKETİM PRATİKLERİ
7.ULUSLARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
5. Yeni Medya ve Küreselleşme İlişkisi: Sosyal Medya Üzerinden incelenmesi,
Uluslararası Eğitimde Güncel Sorunlar ve Teknoloji Bağımlılığı Kongre, 6 - 07 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Magazin Haberciliğinde Dergilerin Önemi: Ses Dergisi Üzerine Bir İnceleme
Medyanın Eğlence Yüzü: Türkiye'de Magazin Haberciliği, ŞAHİN ZEYNEP BURCU, ALTINOK BURAK, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.39-54, 2024
2. KÜRESEL MEDYANIN POLİTİK, EKONOMİK VE KÜLTÜREL ETKİLERİNİN “CNN ETKİSİ” KAVRAMI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI -7, ÇİFTÇİ Hasan, ILGIN Hicran Özlem, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.365-378, 2022
3. DEVLETİN İDEOLOJİK AYGITLARINI YENİ MEDYA BAĞLAMINDA DÜŞÜNMEK
İLETİŞİMİN DİJİTAL HALİ, Koç Nur Emine, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.163-176, 2022
4. RETHINKING OF NEWS CONSUMPTION PRACTICES WITHIN NEW MEDIA, NETWORK SOCIETY AND PUBLIC SPHERE
International Research in Communication Sciences II, ONAR Sinem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-27, 2022
5. KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
İLETİŞİM VE MEDYA, Prof.Dr. Aslı Yapar Gönenç, Dr. Öğr. Üyesi Gülsün Bozkurt, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.127-136, 2022
6. GELENEKSELDEN DİJİTALE MEDYANIN DEĞİŞEN YAPISI
DİJİTAL YÖNETİM & PAZARLAMA & MEDYA, HANDE AYHAN GÖKÇEK, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, Ankara, ss.181-192, 2021
7. Televizyon Haberciliğinde Yeni Medyanın Kullanımı: Whatsapp İhbar Hattı
Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, 2020
8. Türkiye'de Dergiciliğin Dijitalleşme Süreci: Alt Yazı ve Notos Dergisi Üzerine Bir İnceleme
DİJİTALLEŞME VE DERGİCİLİK, Yapar Gönenç, İris Mesut, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.69-82, 2019
9. Yeni Medyanın Yeni Dili: Emojiler
Dijital Çağda İletişim, Suat Gezgin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.157-167, 2018
10. Türkiye’de Televizyonun Toplum Yapısı Üzerinde Etkileri
Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış, A. Aytaç, G.Demir, M.Talas, B.Kocadaş, Editör, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.47-57, 2018
