Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. İNTERNET HABER PORTALLARINDA YER ALAN SAVAŞ HABERLERİNDE CİNSİYETÇİ DİL KULLANIMININ RUSYA-UKRAYNA SAVAŞI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ

2. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2022, cilt.1, ss.79-80, (Özet Bildiri)

2. “Belgesel Filmlerin Sürdürebilirlik İle İlişkisi”

“Belgesel Filmlerin Sürdürebilirlik İle İlişkisi”, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, (Özet Bildiri)

3. THE IMPACTS OF DIGITAL TECHNOLOGIES ON JOURNALISM: AN EXAMINATION OF NEWS PRODUCTION STAGES WITHIN DIGITAL MEDIA

18th International Symposium, Communication in the Millennium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, cilt.1, ss.408-412, (Tam Metin Bildiri)

4. DİJİTAL ÇAĞDA KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE DEĞİŞEN HABER TÜKETİM PRATİKLERİ

7.ULUSLARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

5. Yeni Medya ve Küreselleşme İlişkisi: Sosyal Medya Üzerinden incelenmesi,

Uluslararası Eğitimde Güncel Sorunlar ve Teknoloji Bağımlılığı Kongre, 6 - 07 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Magazin Haberciliğinde Dergilerin Önemi: Ses Dergisi Üzerine Bir İnceleme

Medyanın Eğlence Yüzü: Türkiye'de Magazin Haberciliği, ŞAHİN ZEYNEP BURCU, ALTINOK BURAK, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.39-54, 2024

2. KÜRESEL MEDYANIN POLİTİK, EKONOMİK VE KÜLTÜREL ETKİLERİNİN “CNN ETKİSİ” KAVRAMI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ

A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI -7, ÇİFTÇİ Hasan, ILGIN Hicran Özlem, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.365-378, 2022

3. DEVLETİN İDEOLOJİK AYGITLARINI YENİ MEDYA BAĞLAMINDA DÜŞÜNMEK

İLETİŞİMİN DİJİTAL HALİ, Koç Nur Emine, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.163-176, 2022

4. RETHINKING OF NEWS CONSUMPTION PRACTICES WITHIN NEW MEDIA, NETWORK SOCIETY AND PUBLIC SPHERE

International Research in Communication Sciences II, ONAR Sinem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-27, 2022

5. KÜRESELLEŞME ÇERÇEVESİNDE MEDYA VE FUTBOL İLİŞKİSİ: H&M VE TURKTELEKOM REKLAM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

İLETİŞİM VE MEDYA, Prof.Dr. Aslı Yapar Gönenç, Dr. Öğr. Üyesi Gülsün Bozkurt, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.127-136, 2022

6. GELENEKSELDEN DİJİTALE MEDYANIN DEĞİŞEN YAPISI

DİJİTAL YÖNETİM & PAZARLAMA & MEDYA, HANDE AYHAN GÖKÇEK, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, Ankara, ss.181-192, 2021

8. Türkiye'de Dergiciliğin Dijitalleşme Süreci: Alt Yazı ve Notos Dergisi Üzerine Bir İnceleme

DİJİTALLEŞME VE DERGİCİLİK, Yapar Gönenç, İris Mesut, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.69-82, 2019

9. Yeni Medyanın Yeni Dili: Emojiler

Dijital Çağda İletişim, Suat Gezgin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.157-167, 2018

10. Türkiye’de Televizyonun Toplum Yapısı Üzerinde Etkileri

Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış, A. Aytaç, G.Demir, M.Talas, B.Kocadaş, Editör, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.47-57, 2018
Metrikler

Yayın

24

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

160

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları