Metrikler
Eğitim Bilgileri
2010 - 2013
2010 - 2013Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo-Tv Sinema (Dr), Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo-Tv Sinema (Dr), Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Siyasal seçimlerde kullanılan görsellerde anlamın yaratılması: 2011 Genel Seçimlerinde AKP ve CHP kampanyaları
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo-Tv Sinema (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
Sinema filmlerinde izleyicinin etkilenmesinde önemli rol oynayan öğelerden biri olarak film müziği
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo-Tv Sinema (Dr)
Araştırma Alanları
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, REKLAMCILIK
2015 - 2019
2015 - 2019Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Aydın Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
2014 - 2015
2014 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
2010 - 2013
2010 - 2013Araştırma Görevlisi
İstanbul Arel Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - 2019
2015 - 2019Bölüm Başkanı
İstanbul Aydın Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
2015 - 2017
2015 - 2017Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
İstanbul Aydın Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
2014 - 2015
2014 - 2015Bölüm Başkan Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
Makaleler
Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2024
20241. Seçmene İdeal Reklam Mecrasıyla Ulaşmak: Sosyal Medya Üzerine Bir AHP Analizi
ÇELEBİ G. Ö., MEZDA E.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.687-707, 2024 (TRDizin)
2023
20232. KÜLTÜREL BOYUTLAR TEORİSİ BAKIŞIYLA ABD’NİN LİDERİNİ BULMAK: BIDEN VE TRUMP ÜZERİNE BİR AHP UYGULAMASI DETERMINING THE LEADER OF THE USA FROM THE PERSPECTIVE OF CULTURAL DIMENSIONS THEORY: AN AHP APPLICATION ON BIDEN AND TRUMP
MEZDA E.
Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi / Ege Strategic Research Journal , 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. BİR PROPAGANDA ARACI OLARAK SİYASİ PARTİ REKLAMLARI: 2014 YEREL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİ / POLITICAL PARTY ADS AS PROPAGANDA TOOLS: 2014 TURKISH LOCAL ELECTIONS
MEZDA E.
Kurgu , cilt.25, sa.3, ss.1-19, 2023 (Hakemli Dergi)
2015
20154. Türkiye’deki Görsel İletişim Tasarımı Bölümleri Üzerine Genel Bir Durum Analizi / An Analysis of The Situation on The Departments of Visual Communication Design in The Turkey
MEZDA E.
İletişim Çalışmaları Dergisi / The Journal of Communication Studies , cilt.1, sa.1, ss.15-33, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20155. SİYASAL REKLAMLARDA HOFSTEDE’NİN KÜLTÜREL BOYUTLARININ KULLANIMI: 2014 TÜRKİYE CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ / HOFSTEDE’S CULTURAL DIMENSIONS IN POLITICAL ADVERTISING: THE 2014 PRESIDENTIAL ELECTION IN TURKEY
MEZDA E.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , cilt.1, sa.48, ss.39-65, 2015 (TRDizin)