Doç. Dr. EMEL TOZLU ÖZTAY


SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2015

2013 - 2015

Doktora

Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Dr), Türkiye

2001 - 2006

2001 - 2006

Lisans

Yakın Doğu Üniversitesi, Kıbrıs (Kktc)

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi

Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Dr)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İstanbul Gelişim Üniversitesi, SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2016 - 2021

2016 - 2021

Bölüm Başkanı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2016 - 2018

2016 - 2018

MYO Müdür Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Sosyal Bilimler Araştırma Tasarım Yöntemleri

Teze Giriş ve Seminer

Yönetsel Sorunlar ve Çözüm Teknikleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam Çözümlemeleri

Reklam Kampanyaları

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilim Felsefesi ve Metodoloji

Teze Giriş ve Seminer

Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler

Sosyal Sorumluluk ve İş Etiği

Küresel Markalar Analizi

Lisans

Lisans

Halkla İlişkilere Giriş

Halkla İlişkilerde Uygulamalı SPSS

Halkla İlişkilerde Organizasyon Yönetimi

Reklamcılığa Giriş

Reklam Kampanyaları

Fotoğrafçılığın Temel İlkeleri

Halkla İlişkilerde Planlama ve Yönetim

Halkla İlişkiler Kampanyaları

Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar

Siyasal İletişim

İletişime Giriş

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri

Makaleler

Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Semıotıc Analysıs Of "Lıfe Is Easy Wıth The Internet" Advertısıng Fılm In Turkısh Telecom’s Socıal Responsıbılıty Project

EYİCE BAŞEV S., TOZLU ÖZTAY E.

7. Internatıonal"Communıcatıon In The New World"Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. Corporate Social Initiatives with Examples as a Public Relations Practice Area During the COVID-19 Pandemıc: Case Analysıs of Opet Brand

TOZLU ÖZTAY E.

6. International “Communication in the New World” Congress, Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Eylül 2021, cilt.1, ss.59-75, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

3. Sosyal İzolasyon Döneminde Online Uygulamalı Eğitim ve Kalite: İGÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Servqual Analizi Örneği

TOZLU ÖZTAY E.

ISPEC 4th International Conference on Social Sciences & Humanities, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, cilt.1, ss.79-102, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. Sanatsal Faaliyetlerin Halkla İlişkilerinde Yeni Nesil Kamuoyu Önderleri

TOZLU ÖZTAY E., PELTEKOĞLU Z. F.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.193-207, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

5. The Impact of Organizational Politics Fact on the Act of Social Media Usage in Higher Education Institutions

ŞEN E., TOZLU E., AYBAR S., ATEŞOĞLU H.

20. Eurasia Business and Economics Society Conference, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.8, ss.141-157, (Tam Metin Bildiri) identifier

2016

2016

6. İş Yaşamında Olumsuz Durumları İfşa Etme: Whistleblowing

YÜCEOL N., ATEŞOĞLU H., ŞEN E., TOZLU E.

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

7. Kurumsal Belge Yönetiminin Yükseköğretimde Kalite Yönetimi Kavramı Üzerindeki Önemi

ŞEN E., TOZLU E., ATEŞOĞLU H.

ICQH 2015 International Conference on Quality In Higher Education, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, ss.267-274, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

8. Modern Dans Anlayışı Üzerinden Ontolojik Yaklaşım Örneği: İzole

TOZLU E., DEMİREL TEMEL S., TEMEL T.

Conference: 2nd International Symposium on Language and Communication, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.5, ss.2169-2179, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

9. Manipülatif Şekilde Yapılan Halkla İlişkiler Uygulamalarının Hastane Yönetimine Olumsuz Etkileri

TOZLU E.

Uluslararası Sağlık ve Hastane Yönetimi Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Haziran 2007, cilt.1, ss.1241-1250, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. The Effect of Youtuber Advices on Participation in Marketing Public Relations Practices: A Generation Z Oriented Research

TOZLU ÖZTAY E.

Communication Studies in The New World, ÇİFTÇİ Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.47-74, 2021

2021

2021

2. Stratejik Halkla İlişkiler Aracı Olarak Hikâye Anlatımı ve Belgesel Film

TOZLU ÖZTAY E.

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler- III, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, SUNAL Gözde, Editör, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Ankara, ss.475-492, 2021

2021

2021

3. Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği

TOZLU ÖZTAY E.

Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Bağcan Sarp, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.43-61, 2021

2021

2021

4. Impact of Role Ambiguity of Public Relations Professionals Employed in Private Schools on Their Task Performance

TOZLU ÖZTAY E.

Business Studies and New Approaches, Unvan Yüksel Akay, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.103-118, 2021

2021

2021

5. Dijitalleşen Kurum içi Halkla İlişkiler ve Mükemmellik Yaklaşımı: Çalışan Çocukları için Drama Uygulama Örneği

TOZLU ÖZTAY E., ÖZTAY O.

Çocuk - Oyun - Oyuncak Temalı Çalışmalar – 2, ÖCAL Derya, ÇİFTÇİ Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.145-181, 2021

2021

2021

6. Postmodern Pazarlama ve Kurum İçi Halkla İlişkiler Kavramlarına Yönelik Vaka Analizi: Dıgıtal Wınter Wonderland Örneği

TOZLU ÖZTAY E.

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları - 1, KUYUCU Mihalis (Michael), ÇİFTÇİ Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.133-162, 2021

2019

2019

7. Postmodernizm ve Halkla İlişkiler

TOZLU ÖZTAY E.

Post Modern Pazarlama, Ülger Gürdal, Editör, Papatya Yayıncılık Eğitim, İstanbul, ss.27-35, 2019

2018

2018

8. Social Media Influencers: Are They Brand New Actors of Electoral Campaigns

PELTEKOĞLU Z. F., TOZLU ÖZTAY E.

Research and Development on Social Sciences, Dorczak Roman, Lenart-Gansiniec Regina, Ruggiero Christian, Icbay Mehmet Ali, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.173-178, 2018

2017

2017

9. Siyasal Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Seçmen Oy Verme Davranışı Üzerindeki Etkisi

TOZLU ÖZTAY E.

Disiplinlerarası Akademik Makaleler, Ülger Gürdal, Editör, Aya Kitap, İstanbul, ss.23-40, 2017

2015

2015

11. Potansiyel Seçmenin Siyasi Parti ve Lider Seçme Davranışı Üzerinde Kulaktan Kulağa İletişim Etkisi İncelemesi

TOZLU ÖZTAY E.

Propaganda Algı İdeoloji ve Toplum İnşasına Dair İncelemeler, Ülger Gürdal, Editör, Beta Basım, İstanbul, ss.165-191, 2015

2012

2012

12. Aesthetic Theory of Bertolt Brecht and Cinema

TOZLU ÖZTAY E.

Oray Basım Yayın ve Matbaacılık, İstanbul, 2012

2010

2010

13. Negative Effects of Creating Environmental Awareness of Public Relations Applications by Alming of Political Propagandas.

TOZLU ÖZTAY E.

Survival and Sustainability. Environmental Earth Sciences., Gökçekus Hüseyin., Türker Umut., LaMoreaux James., Editör, Springer, Berlin, Heidelberg, Berlin, ss.777-782, 2010