Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: İstanbul İlinde Bir Araştırma
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.51-72, 2017 (Hakemli Dergi)
Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim Ve Müşteri Odaklı Satışİlişkisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.395-410, 2017 (Hakemli Dergi)
THE EFFECTS OF E WOM'S INSTAGRAM PRODUCT PREFERENCES AS A MARKETING COMMUNICATION
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
, cilt.3, sa.15, ss.376-383, 2017 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Düşüncenin Kişisel Satış Üzerine Etkisi: Perakende Giyim Sektöründe Bir Uygulama
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.6, sa.2, ss.1247-1259, 2017 (Hakemli Dergi)
Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.77-91, 2017 (Hakemli Dergi)
Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim Ve Müşteri Odaklı Satış İlişkisi1
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.395-410, 2017 (Hakemli Dergi)
Perakende Sektöründe Mağaza Atmosferinin Satış Personeli Performansı Üzerine Etk
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
, cilt.3, sa.8, ss.41-54, 2017 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF VIRAL MARKETING OVER BRAND VALUE IN SOCIAL MEDIA
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.11, ss.600-609, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Product and Distribution Strategies
Contemporary Business Techniques, Prof. Dr. Mustafa Fedai ÇAVUŞ, Assoc. Prof. Dr. Ayşe Gökçen Kapusus, Editör, Eğitim Yayınevi, Koanya, ss.75-89, 2021
Küresel Markalar Bağlamında Kişisel Satış: Coca Cola ve Nestle Örnekleri
Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Dr. Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.143-164, 2021
Fiziksel Kanıtlar
TURİZM İŞLETMELERİNDE MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ TEORİ - STRATEJİ - ÖRNEK OLAYLAR, Doç. Dr. Derya ÖZİLHAN ÖZBEY, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.183-201, 2020
SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA
DEĞIŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI: YENI PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel, Ankara, ss.195-208, 2020
Deneyimsel Pazarlama
Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018
Değer Temelli Pazarlama
Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-343, 2018
Focus Group Study on Social Media Phenomena and Consumer Purchase Intention
Research on Communication
, Christian Ruggiero Hasan Arslan Mehmet Ali Icbay, Editör, Association of Social Science Research, Bialystok, ss.111-116, 2017