Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2011 - 2016
2011 - 2016Doktora
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
The effect of consumer variables on consumer ethics
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2015
2015Doktora
The effect of consumer variables on consumer ethics
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAltınbaş Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Ve Finansman Bölümü
2016 - 2019
2016 - 2019İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Lojistik Yönetimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Altınbaş Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
The impact of the Covid-19 pandemic on consumers' online purchasing behaviour
EBRU BEYZA B. (Eş Danışman), HANDE BEGÜM B. D. (Eş Danışman)
K.YÜKSEL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Marka kimliği oluşturmanın markalaşmaya etkileri
HANDE BEGÜM B. D. (Danışman)
M.DÜLGER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
The impact of internal marketing dimensions on job satisfaction and its impact on performance in Iraqi telecom companies
HANDE BEGÜM B. D. (Danışman)
M.HILIEGHY(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
The effect of brand equity on purchase behavior: A study of fast-food brands in Iraq
HANDE BEGÜM B. D. (Danışman)
M.QASSIM(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
The impact of e-marketing via social media on consumer behavior
HANDE BEGÜM B. D. (Danışman)
M.MAHMOOD(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
The effect of advertising via social media on the purchasing behavior of Iraqi consumers
HANDE BEGÜM B. D. (Danışman)
R.MUAYAD(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Sanal öğrenme memnuniyetinin çok boyutlu öncüllerinin eğitim kurumlarında araştırılması
HANDE BEGÜM B. D. (Danışman)
G.TÜRKYILMAZ(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (2)
TRDizin (2)
2018
20181. Asseing The Effect Of Product Innovations On Consumer Satisfaction: A Green Perspective
BUMİN DOYDUK H. B., AYKAÇ C.
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, sa.31, ss.41-58, 2018 (TRDizin)
2017
20172. Nesnelerin İnterneti: Kapsamı, Gelecek Yönelimi ve İş Fırsatları
BUMİN DOYDUK H. B., TİFTİK C.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.52, sa.3, ss.127-147, 2017 (TRDizin)