Eğitim Bilgileri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr), Türkiye
2018 - 2022
2018 - 2022Yüksek Lisans
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2011 - 2015
2011 - 2015Lisans
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Reklam ilgilenimi, reklama yönelik tutum ve satın alma niyeti arasındaki ilişkilerin analizi: Markaya yönelik tutumun aracılık etkisi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorSınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Makaleler
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2022
20221. Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma
Başaran Ü., Yıldız M.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.3, ss.1118-1144, 2022 (TRDizin)
2022
20222. BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
TOKMAK DANIŞMAN G., YILDIZ M.
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.477-496, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Kadınların Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğilimlerinin İncelenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Ağaçcı Kitiroğlu L., Yıldız M.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.18-29, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Reklam İlgilenimi, Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Arasındaki Etkilerin Analizi: Marka Tutumunun Aracılık Rolü
Başaran Ü., Yıldız M.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.0, sa.40, ss.173-195, 2022 (TRDizin)
2021
20215. ARKETİPSEL TEORİ BAĞLAMINDA REKLAMLARDA SUNULAN KADIN TEMSİLLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
Yıldız M.
19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.171-195, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ
BAŞARAN Ü., YILDIZ M.
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 10 Aralık 2021, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2021
20212. Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
ARIKER Ç., YILDIZ M.
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Temmuz 2021, ss.195-198, (Özet Bildiri)
2021
20213. ARKETİPLERLE GÜÇLÜ KADINLAR YARATMAK: “BENİM GÜZELLİĞİM RAKAMLARIN ÖTESİNDE” REKLAM FİLMİNİN İNCELEMESİ
Yıldız M.
4. ULUSAL BAŞKENT DİSİPLİNLER ARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Ağustos 2021, ss.63-64, (Özet Bildiri)
2021
20214. Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
TUĞBERK ARIKER Ç., YILDIZ M.
25. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.195-198, (Özet Bildiri)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorJournal of Sustainable Economics and Management Studies
Editör
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor