Eğitim Bilgileri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr), Türkiye
2018 - 2022
2018 - 2022Yüksek Lisans
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2011 - 2015
2011 - 2015Lisans
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Reklam ilgilenimi, reklama yönelik tutum ve satın alma niyeti arasındaki ilişkilerin analizi: Markaya yönelik tutumun aracılık etkisi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2025
2025Veri Analizi Sürecinde MAXQDA Kullanımı
Veri Analizi
Buracademy Eğitim ve Danışmanlık
2022
2022YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ (YEM) EĞİTİMİ
Veri Analizi
Pamukkale Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorSınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
Makaleler
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2022
20221. Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma
Başaran Ü., Yıldız M.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.10, sa.3, ss.1118-1144, 2022 (TRDizin)
2022
20222. BEŞERÎ MESAJ KAYNAĞI, MARKA AŞİNALIĞI VE İZLEYİCİ CİNSİYETİNİN REKLAM ETKİNLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
TOKMAK DANIŞMAN G., YILDIZ M.
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.477-496, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Kadınların Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğilimlerinin İncelenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Ağaçcı Kitiroğlu L., Yıldız M.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.18-29, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Reklam İlgilenimi, Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Arasındaki Etkilerin Analizi: Marka Tutumunun Aracılık Rolü
Başaran Ü., Yıldız M.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.0, sa.40, ss.173-195, 2022 (TRDizin)
2021
20215. ARKETİPSEL TEORİ BAĞLAMINDA REKLAMLARDA SUNULAN KADIN TEMSİLLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
Yıldız M.
19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.171-195, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ
BAŞARAN Ü., YILDIZ M.
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 10 Aralık 2021, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2021
20212. Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
ARIKER Ç., YILDIZ M.
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Temmuz 2021, ss.195-198, (Özet Bildiri)
2021
20213. ARKETİPLERLE GÜÇLÜ KADINLAR YARATMAK: “BENİM GÜZELLİĞİM RAKAMLARIN ÖTESİNDE” REKLAM FİLMİNİN İNCELEMESİ
Yıldız M.
4. ULUSAL BAŞKENT DİSİPLİNLER ARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Ağustos 2021, ss.63-64, (Özet Bildiri)
2021
20214. Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
TUĞBERK ARIKER Ç., YILDIZ M.
25. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.195-198, (Özet Bildiri)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorJournal of Sustainable Economics and Management Studies
Editör
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorPazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Üye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
17 Eylül 2022 - 19 Eylül 2022
17 Eylül 2022 - 19 Eylül 202210. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu - Deneysel Tasarım Çalıştayı
İzleyici / Dinleyici
Edirne-Türkiye
30 Haziran 2021 - 02 Temmuz 2021
30 Haziran 2021 - 02 Temmuz 202125. Pazarlama Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
31 Ekim 2019 - 01 Kasım 2019
31 Ekim 2019 - 01 Kasım 20199. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu - Etnografi Çalıştayı
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2018
27 Haziran 2018 - 29 Haziran 2018