Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar 1
  • 2014 - Devam Ediyor Öğretim Görevlisi

    Bahçeşehir Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler 10
  • 2025 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2024 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2024 - Devam Ediyor Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2023 - Devam Ediyor EGT409 Öğretmenlik Uygulaması öğrencileri için "Uygulama Öğretim Elemanı"

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2023 - 2024 Engelli Komisyon Üyeleri

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2021 - 2024 Bölüm Başkan Yardımcısı

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2021 - 2024 İletişim Koordinatörlüğü Koordinatör Yardımcısı

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2020 - 2023 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2020 - 2022 Laboratuvar Sorumlusu

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

  • 2020 - 2021 Sürekli Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı

    İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

Verdiği Dersler 21
  • Yüksek Lisans

    Medya Planlaması ve Yönetimi

  • Lisans

    KURUMSAL İLETİŞİM

    REKLAMCILIĞA GİRİŞ

    Reklamcılık

    HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA UYGULAMASI

    Reklam Kampanyaları Analizi

    HALKLA İLİŞKİLERDE MEDYA PLANLAMASI

    REKLAMCILIK RADYO TV REKLAM UYGULAMALARI

    DİJİTAL PAZARLAMADA YAKLAŞIMLAR

    HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA PLANLAMASI

    ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER

    İKNA KURAMLARI VE RETORİK

    HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMALI SPSS

    HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ

    ADVERTİSİNG CAMPAİGNS 1

    ÜLKER STRATEGY AND CREATİVİTY IN MARTKETİNG COMMUNİCATİON

    Creative Communication

    ÜLKER Strategy And Creativity In Martketing Communication

    Consumer Behaviour Sürdürülebilir Kalkınma

    Advertising Campaigns 2

    Persuasion