-
2014 - Devam Ediyor Öğretim Görevlisi
Bahçeşehir Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
-
2025 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2024 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2024 - Devam Ediyor Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2023 - Devam Ediyor EGT409 Öğretmenlik Uygulaması öğrencileri için "Uygulama Öğretim Elemanı"
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2023 - 2024 Engelli Komisyon Üyeleri
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2021 - 2024 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2021 - 2024 İletişim Koordinatörlüğü Koordinatör Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2020 - 2023 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2020 - 2022 Laboratuvar Sorumlusu
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
2020 - 2021 Sürekli Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
-
Yüksek Lisans
Medya Planlaması ve Yönetimi
-
Lisans
KURUMSAL İLETİŞİM
REKLAMCILIĞA GİRİŞ
Reklamcılık
HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA UYGULAMASI
Reklam Kampanyaları Analizi
HALKLA İLİŞKİLERDE MEDYA PLANLAMASI
REKLAMCILIK RADYO TV REKLAM UYGULAMALARI
DİJİTAL PAZARLAMADA YAKLAŞIMLAR
HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA PLANLAMASI
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER
İKNA KURAMLARI VE RETORİK
HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMALI SPSS
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
ADVERTİSİNG CAMPAİGNS 1
ÜLKER STRATEGY AND CREATİVİTY IN MARTKETİNG COMMUNİCATİON
Creative Communication
ÜLKER Strategy And Creativity In Martketing Communication
Consumer Behaviour
Advertising Campaigns 2
Persuasion