Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mobile Marketing and Mobile Advertising: Dominos Pizza Case

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.318-329

Chıld As Advertısıng Audıence: "Mom, Wıll You Buy Me The Thıng In The Advertısement?

Ispec Internatıonal Congress On Multıdıscıplınary Studıes, Adana, Türkiye, 12 Eylül - 13 Kasım 2021, ss.538-547

Neuropazarization: Decisionmaking Centers Of The Consumer Brain In Grocery Shopping

6. Uluslararası Yeni Dünya’da İletişim Kongresi, Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Eylül 2021, ss.8-21

Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, ss.629-636

Nöropazarlama’ya Genel Bakış

VI. International Symposium on Social, Human and Administrative Sciences (Asoscongress), 18 - 20 Nisan 2019

Nöropazarlama: Eti Browni Reklam Örneği

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.321-328

NÖROPAZARLAMA TEKNİĞİNDE ÜNLÜ VE MÜZİK KULLANIMI : TÜRKİYE’DE COCA COLA REKLAMLARI ANALİZİ

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1133-1147

Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019
Kitap & Kitap Bölümleri

Public Relations And Advertising Campaigns For Environmental Awareness İn Digital Marketing: Examples Of Environmentalist/Green Advertising

New Trends in Social, Humanities and Administrative Sciences , SÖNMEZ SİNAN, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.509-529, 2023

Stagıng Of Customer Experıences Wıth Experıentıal Marketıng

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-3, TOPSÜMER FÜSUN, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.127-162, 2021

YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİNİN MÜZE FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE TÜRKİYE'DEKİ SANAL MÜZELER

BİREYDEN TOPLUMA COVİD- 19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR, Dr. Sümeyye ALTIPARMAK, Editör, İKSAD, Ankara, ss.11-233, 2021

Neuromarketıng In Commercıals Centered Around Gender: EEG Analysıs

Media and Gender: Different Examples of Women Studies from Turkey, PARLAYANDEMİR GİZEM, BİRİNCİOĞLU VURAL YILDIZ DERYA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.79-99, 2021

The Effects Of The Words Of Child Consumers Of The Selfie Age On The Family Purchasing Decision Process

Çocuk, Oyun, Oyuncak Temalı Çalışmalar-2, ÖCAL DERYA, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.5-38, 2021

Reklamların Tüketicilerin Markalara Yönelik Davranışsal Niyetleri Üzerine Etkisi: Starbucks Örneği

INSAC Academic Studies on Sciences Social and Education Social and Education, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.235-258, 2021

Günümüz Pazarlamasında ‘Selfie Çağı/Z Kuşağının’ Dijital Ayak İzleri

Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri, AYDIN ASLANER DUYGU, ASLANER AHMET GÖKÇE, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.363-384, 2021

Yeni Medya Teknolojilerinin Müze Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Covid-19 Pandemi Sürecinde Türkiye’deki Sanal Müzeler

Bireyden Topluma Covid-19 Pandemisi ve Multidisipliner Yaklaşımlar, ALTIPARMAK SÜMEYYE, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.233-270, 2021

Importance Of Customer Behavior In Multi-Level (Network) Marketing

Business Studies and New Approaches, ÜNVAN YÜKSEL AKAY, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.229-241, 2021

The Role Of Parents’Childrearing Styles On ThePsychology Of Children And TheQuality Of Their Lives

RESEARCH REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-30, 2020

Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü

Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar, , Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.229-244, 2019

İNCE ELEME SIK DOKUMA MODELİ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof.Dr Aydın Ziya Özgür, Prof.Dr.Aytekin İşman, Editör, sakarya üniversitesi TOJCAM, ss.27-41, 2016
Metrikler

Yayın

52

Proje

9

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları