Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Influencer Marketıng In The Age Of Metaverse: Beymenverse And Meta-Influencer Bella
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE
, cilt.9, sa.28, ss.29-41, 2024 (Hakemli Dergi)
Augmented Reality Advertisements within the Realm of Phygital Marketing: Case Studies of Advertising Examples
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND ADMINISTRATION
, cilt.8, sa.15, ss.20-28, 2024 (Hakemli Dergi)
Critical Impact Analysis Of Advertisements within The Framework Of Communication Research: Criticism Of The Use Of Male Figure As An Object Of Sexual Attraction, The Example Of Biscolata Stars
MARMARA ÜNİVERSİTESİ KADIN VE TOPLUMSAL CİNSİYET ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.43-54, 2022 (Hakemli Dergi)
NÖROPAZARLAMA ’xxDA TÜRKİYEDEKİ ÇALIŞMALAR ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESİ
uluslararası Türkbilim
, cilt.10, sa.27, ss.147-158, 2020 (Hakemli Dergi)
WEB UYGUNLUK ANALİZİ: HEPSİBURADA.COM VE N11.COM KARŞILAŞTIRILMASI
Diyalektolog - Ulusal Hakemli Sosyal Arastirmalar Dergisi
, cilt.24, sa.24, ss.103-123, 2020 (Hakemli Dergi)
86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE
eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.86-105, 2016 (Hakemli Dergi)
Recycling Behaviour of Students and the Effect of Sociodemographic Characteristics on Their Behaviour
Global Media Journal TR
, cilt.6, sa.12, ss.89-105, 2016 (Hakemli Dergi)
EFFECT OF ECONOMIC CRISIS ON FOOD CONSUMPTION BEHAVIOUR OF BRITISH CONSUMER
International Journal of Education and Research
, cilt.2, sa.10, ss.286-316, 2014 (Hakemli Dergi)
Online Buying Behaviour of Turkish Consumers An Exploratory Study on Hepsiburada com
Global Media Journal
, cilt.5, sa.9, ss.97-132, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Nöropazarlama’ya Genel Bakış
VI. International Symposium on Social, Human and Administrative Sciences (Asoscongress), 18 - 20 Nisan 2019
Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019
The effectiveness of coaching in developing better customer relations skills: A neuroscience study
EMCC Turkey Research Conference 2017, İstanbul, Türkiye, 26 Mart 2016
The Effect Of Tv Advertising On Childeren’sChoosing, Attitude, Recommendation And Liking Behaviour: A Study On Comparıson Of Traditional And New Research Methodologies
The 14th International Conference on Research in Advertising 2015, Londrina, Brezilya, 2 - 04 Temmuz 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Günümüz Pazarlamasında ‘Selfie Çağı/Z Kuşağının’ Dijital Ayak İzleri
Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri, AYDIN ASLANER DUYGU, ASLANER AHMET GÖKÇE, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.363-384, 2021
The Effect of TV Advertısements of Ulker Toto and Kinder Surprise Chocalates on Turkish Children
Eğitim Yayınevi, Konya, 2020
Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü
Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar, , Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.229-244, 2019
NöropazarlamaNörobilim ve Pazarlama Entegrasyonunda Teorik Yaklaşımlar ve Uygulama Örnekleri
Artikel Yayıncılık, İstanbul, 2017
İNCE ELEME SIK DOKUMA MODELİ
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof.Dr Aydın Ziya Özgür, Prof.Dr.Aytekin İşman, Editör, sakarya üniversitesi TOJCAM, ss.27-41, 2016