Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Semıotıc Analysıs Of "Lıfe Is Easy Wıth The Internet" Advertısıng Fılm In Turkısh Telecom’s Socıal Responsıbılıty Project

7. Internatıonal"Communıcatıon In The New World"Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)

2. Mobile Marketing and Mobile Advertising: Dominos Pizza Case

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.318-329, (Tam Metin Bildiri)

3. Chıld As Advertısıng Audıence: "Mom, Wıll You Buy Me The Thıng In The Advertısement?

Ispec Internatıonal Congress On Multıdıscıplınary Studıes, Adana, Türkiye, 12 Eylül - 13 Kasım 2021, ss.538-547, (Tam Metin Bildiri)

4. Neuropazarization: Decisionmaking Centers Of The Consumer Brain In Grocery Shopping

6. Uluslararası Yeni Dünya’da İletişim Kongresi, Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Eylül 2021, ss.8-21, (Tam Metin Bildiri)

5. Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, ss.629-636, (Tam Metin Bildiri)

6. Nöropazarlama’ya Genel Bakış

VI. International Symposium on Social, Human and Administrative Sciences (Asoscongress), 18 - 20 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Nöropazarlama: Eti Browni Reklam Örneği

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.321-328, (Tam Metin Bildiri)

8. NÖROPAZARLAMA TEKNİĞİNDE ÜNLÜ VE MÜZİK KULLANIMI : TÜRKİYE’DE COCA COLA REKLAMLARI ANALİZİ

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1133-1147, (Tam Metin Bildiri)

9. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

10. The effectiveness of coaching in developing better customer relations skills: A neuroscience study

EMCC Turkey Research Conference 2017, İstanbul, Türkiye, 26 Mart 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

1. Public Relations And Advertising Campaigns For Environmental Awareness İn Digital Marketing: Examples Of Environmentalist/Green Advertising

New Trends in Social, Humanities and Administrative Sciences , SÖNMEZ SİNAN, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.509-529, 2023

2. YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİNİN MÜZE FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE TÜRKİYE'DEKİ SANAL MÜZELER

BİREYDEN TOPLUMA COVİD- 19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR, Dr. Sümeyye ALTIPARMAK, Editör, İKSAD, Ankara, ss.11-233, 2021

3. Neuromarketıng In Commercıals Centered Around Gender: EEG Analysıs

Media and Gender: Different Examples of Women Studies from Turkey, PARLAYANDEMİR GİZEM, BİRİNCİOĞLU VURAL YILDIZ DERYA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.79-99, 2021

4. The Effects Of The Words Of Child Consumers Of The Selfie Age On The Family Purchasing Decision Process

Çocuk, Oyun, Oyuncak Temalı Çalışmalar-2, ÖCAL DERYA, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.5-38, 2021

5. Reklamların Tüketicilerin Markalara Yönelik Davranışsal Niyetleri Üzerine Etkisi: Starbucks Örneği

INSAC Academic Studies on Sciences Social and Education Social and Education, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.235-258, 2021

6. Günümüz Pazarlamasında ‘Selfie Çağı/Z Kuşağının’ Dijital Ayak İzleri

Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri, AYDIN ASLANER DUYGU, ASLANER AHMET GÖKÇE, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.363-384, 2021

7. Yeni Medya Teknolojilerinin Müze Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Covid-19 Pandemi Sürecinde Türkiye’deki Sanal Müzeler

Bireyden Topluma Covid-19 Pandemisi ve Multidisipliner Yaklaşımlar, ALTIPARMAK SÜMEYYE, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.233-270, 2021

8. Importance Of Customer Behavior In Multi-Level (Network) Marketing

Business Studies and New Approaches, ÜNVAN YÜKSEL AKAY, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.229-241, 2021

9. Stagıng Of Customer Experıences Wıth Experıentıal Marketıng

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-3, TOPSÜMER FÜSUN, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.127-162, 2021

11. The Role Of Parents’Childrearing Styles On ThePsychology Of Children And TheQuality Of Their Lives

RESEARCH REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-30, 2020

12. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü

Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar, , Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.229-244, 2019

14. İNCE ELEME SIK DOKUMA MODELİ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof.Dr Aydın Ziya Özgür, Prof.Dr.Aytekin İşman, Editör, sakarya üniversitesi TOJCAM, ss.27-41, 2016
Metrikler

Yayın

52

Atıf (Scholar)

78

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

9

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları