Eğitim Bilgileri
2008 - 2010
2008 - 2010Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye
1985 - 1989
1985 - 1989Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Kurumsal iletişim çalışmalarının itibar yönetimine katkısı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2016 - 2021
2016 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi
2013 - 2016
2013 - 2016Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2018 - 2021
2018 - 2021Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Kültür Üniversitesi
2015 - 2016
2015 - 2016Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Yeni Yüzyıl Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2011 - 2012
2011 - 2012Proje Müdürü, PR ve Etkinlik Yönetmeni
Norm Danışmanlık A.Ş., Proje Müdürü, PR ve Etkinlik Yönetmeni
2008 - 2011
2008 - 2011İletişim Koordinatörü (Takım Kaptanı)
T.C. Başbakanlık Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı, İletişim Koordinatörü (Takım Kaptanı)
2007 - 2008
2007 - 2008Danışman
KENT-SHOP Hazır Giyim San. ve Tic. A.Ş., Danışman
2007 - 2007
2007 - 2007Danışman
Ti-Me Uluslararası Nakliyat Dış Tic. Ltd. Şti., Danışman
2006 - 2006
2006 - 2006Danışman
Gemsan Genel Endüstri Maddeleri San. Tic. A.Ş., Danışman
1998 - 2004
1998 - 2004Halkla İlişkiler Müdürü
Pak Gıda A.Ş. (Pakmaya), Halkla İlişkiler Müdürü
1995 - 1997
1995 - 1997Müdür Yardımcısı
Türk-Amerikan İşadamları Derneği (TABA-AmCham), Müdür Yardımcısı
1994 - 1995
1994 - 1995Halkla İlişkiler Müdürü
Candaş Turizm ve Tic. A.Ş., Halkla İlişkiler Müdürü
1993 - 1994
1993 - 1994Halkla İlişkiler Müdürü
EKPA Dış Ticaret ve Paz. A.Ş. (Ekol Çikolata A.Ş.), Halkla İlişkiler Müdürü
1993 - 1993
1993 - 1993Asistan
NNN Uluslararası Yönetim Hizmetleri A.Ş., Asistan
1990 - 1990
1990 - 1990Müşteri Temsilcisi
Grafim Grafik Film ve Matbaacılık A.Ş., Müşteri Temsilcisi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Yüksek Lisans
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER
İMAJ YÖNETİMİ
İLETİŞİM STRATEJİLERİ II
ETKİLİ İLETİŞİM
İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI I.
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ILETISIM DANIŞMANLIĞI II
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
İletişim Danışmanlığı II.
Halkla İlişkilerde Yeni Medya
Marka ve İmaj Tasarımı
Lisans
HALKLA İLİŞKİLER VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Lisans
HALKLA İLİŞKİLER VE SÜRDÜRLEBİLİRLİK
POPÜLER KÜLTÜR
SİYASAL İLETİŞİM
İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
MARKA YÖNETİMİ STRATEJİLERİ
HALKLA İLİŞKİLER VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
KURUMSAL İLETİŞİM
İTİBAR YÖNETİMİ
SPONSORLUK
MEDYA ELEŞTİRİLERİ
SEMINER II
İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI II
İLETİŞİM DİLİ II
PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ II
İLETİŞİM ETİĞİ
BITIRME PROJESI II
BİTİRME PROJESİ I.
BITIRME PROJESI I
PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ I.
TANITIM
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI I.
Pazarlamanın Temel İlkeleri II.
Bitirme Projesi II.
İletişim Danışmanlığı II.
Kurum Kültürü
Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler Kampanyaları
Brand and Image Management
Etkinlik Yönetimi
Marka ve İmaj Yönetimi
Halkla İlişkilere Giriş
Yeni Medyada Halkla İlişkiler
Mezuniyet Projesi II.
Mezuniyet Projesi I.
Dijital Pazarlama
Halkla İlişkiler Kampanyaları
İletişim Proje Dersi VIII.
Iletişim Proje Dersi VII
Medya Planlaması
İletişim Proje Dersi
Medya ve Kamuoyu
Reklam Kampanyaları
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Perakanedecilik sektöründe itibar yönetiminin müşteri tercihlerine etkisi
SEVİNÇ K. (Danışman)
M.TUĞBA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Youtube sosyal paylaşım ağının popüler müzik üzerine etkisi: 2010 yılı sonrası dönemde Türkiye örnekleri incelemesi
SEVİNÇ K. (Danışman)
Y.GÜNEY(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (6)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
2024
20241. EMPOWERING THE FUTURE: CULTIVATING SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN UNIVERSITY STUDENTS
SÖNMEZ G., KOÇAK S.
Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , cilt.8, sa.14, ss.118-137, 2024 (TRDizin)
2022
20222. İtibarın Online Boyutları: İletişim Profesyonellerinin Online İtibar Yaklaşımlarının Değerlendirilmesi
KOÇAK S., GENEL Z.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, cilt.2022, ss.1-22, 2022 (TRDizin)
2021
20213. Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Kapsamında Müşteri Tercihleriyle İtibar Unsurlarının Etkileşimi
KOÇAK S., ERDEMİR ÖZOCAK M. T.
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS) , cilt.7, sa.2, ss.59-81, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20204. DİZİ KAREKTERLERİNİN REKLAMLARDA KULLANILMASININ SEMİYOLOJİK ÇÖZÜMLEMESİ: MİMESİS VE FREUDYEN YAKLAŞIM ETKİLEŞİMİ
KOÇAK S., TÜPLEK S.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.29, sa.3, ss.176-212, 2020 (TRDizin)
2020
20205. Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği
KOÇAK S., ÇELİK M., VAROL E.
ULUSLARARASI KÜLTÜREL VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , cilt.6, sa.2, ss.597-625, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20196. İLETİŞİM ÇALIŞMALARININ GİRİŞİMCİLİKTEKİ ROLÜ VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK KAVRAMINA BAKIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KOÇAK S.
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.9, sa.2, ss.263-291, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Sürdürülebilirlik, İnovasyon Ve İtibar Yönetimi İlişkisi: Covid-19 Pandemi Dönemi Örnekleri Analizi
KOÇAK S.
4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 21 Şubat 2022, ss.189-190, (Özet Bildiri)
2022
20222. The Future Of Public Relations Practices In The Metaverse Universe: Examples And Reviews
KOÇAK S.
V-INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, Valencia, İspanya, 28 Ocak 2022, ss.162-164, (Özet Bildiri)
2021
20213. COVID -19 PANDEMİ DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞEN HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINDAN ÖRNEKLERİN TETRAD KURAMI İLE ANALİZİ VE DEĞERLENDİRMESİ
KOÇAK S.
2. DÜNYA PANDEMİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 10 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)
2021
20214. COVID-19 PANDEMİSİNDE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARININ DİJİTAL YERLİLER YARATMAYA YÖNELİK EVRİLMESİ VE ÖRNEKLERİ
KOÇAK S., TÜPLEK S.
3. ULUSLARARASI EGE SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 12 Mart 2021, (Özet Bildiri)
2021
20215. COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE KÜRESEL MARKALARIN SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARININ İTİBAR ALGILARINA KATKILARI AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖRNEKLERİ
KOÇAK S., TÜPLEK S.
3. ULUSLARARASI EGE SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 12 Mart 2021, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İLETİŞİMİ VE HALKLA İLİŞKİLERİN STRATEJİK ROLÜ: COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİ ÖRNEKLERİ
KOÇAK S.
MEDYA, İLETİŞİM VE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Prof. Dr. Aslı Yapar Gönenç, Dr. Öğr. Üyesi Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayıncılık- Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.179-205, 2022
2022
20222. POST-TRUTH ÇAĞINDA HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI İLE GÜVEN YARATMAK: ÖRNEKLER DEĞERLENDİRMELER
KOÇAK S.
HAKİKAT ÖTESİ ÇAĞDA İLETİŞİM- PROF. DR. ÜNSAL OSKAY'A ARMAĞAN, Canan Eyigün - Merve Çelik Varol, Editör, BEYKENT ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ, İstanbul, ss.277-298, 2022
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2022
Ağustos 2022Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE)
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2021
Mayıs 2021Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi