Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (3)
Scopus (22)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Stem Eğitimi ile Değişen Matematiksel Söylem

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2. The relationship between computer programming and English language skills

Constructionism 2018, Vilniaus, Litvanya, 21 Ağustos 2018, ss.782-785, (Tam Metin Bildiri)

3. Developing scientific language through Interactive STEM

National Association for Research in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

4. Measuring progress in Science using curriculum or state standards

Annual Convention and Expo of the Council for Exceptional Children, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

5. Project-based foreign language learning in a mobile-blended collaborative learning setting: A case study of EFL learners

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.520-523, (Tam Metin Bildiri)

7. A new approach in learning and teaching The Flipped Classroom

International Teacher Education Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 01 Mart 2014, ss.881-888, (Tam Metin Bildiri)

8. Illustrating an ideal adaptive e-learning: A conceptual framework

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5755-5761, (Tam Metin Bildiri) identifier

9. A working successor of learning management systems: SLOODLE

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5682-5685, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 11

1. Matematiği bilgisayar bilimleri ile ilişkilendirme

Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdülkadir Erdoğan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.189-225, 2023

2. Uzaktan Eğitim Perspektifinde STEM ve STEM’in Geleceği

Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu, Nuhoğlu, Hasret, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.512-537, 2021

3. Leveraging digital intelligence in generation alpha

The Teacher of Generation Alpha, Nihal Yurtseven, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.119-132, 2020

4. Ölçme ve değerlendirmede yapay zeka kullanımı ve yabancı dil öğretimi örnekleri

Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Yapay Zekâ, Nabiyev Vasif, Erümit Ali Kürşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.306-327, 2020

5. Ters yüz sınıf modelinin lise seviyesinde uygulanması: Kimya dersi örneği

Fen ve Matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, Akgündüz Devrim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-116, 2019

6. Ortaokul Matematik eğitiminde harmanlanmış öğrenme

Fen ve Matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, Akgündüz Devrim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.75-90, 2019

7. Responsive Open Learning Environment in a Higher Education Institution: A Case Study

Student Support Toward Self-Directed Learning in Open and Distributed Environments, Micheal Van Wyk, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.237-255, 2019

8. Öğretim hedefleri

Etkili öğretim tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.113-144, 2012

9. Öğrenme Teorisi ve Öğretim Teorisi

Etkili öğretim tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.367-392, 2012

10. Değerlendirmenin Boyutları

Etkili öğretim tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.255-284, 2012

11. Öğretim tasarım sürecine giriş

Etkili Öğretim Tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.1-28, 2012
Metrikler

Yayın

72

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

26

Atıf (Scopus)

753

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

4521

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

75

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

11

Tez Danışmanlığı

42

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları