Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Dijimodernizm Kapsamında Etkileşimli Reklamcılık: "Kendi Maceranı Seç" Konsepti

Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi I. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, cilt.1, ss.36-40, (Özet Bildiri)

2. Dijital Emek Teorisi Bağlamında Çocuklara Yönelik Emek Sömürüsü: Dijital Ebeveynlerin Reklam Verme Motivasyonlarına Yönelik Bir Araştırma

VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Yeni Medyanın Ekonomi Politiği, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, ss.9-10, (Özet Bildiri)

3. Kültür Bozumu Bağlamında Marka Aktivizmi ve Yıkıcı Reklamlar: H&M-She’s A Lady Reklam Filmi Örneği

6th International Social Sciences Congress, Van, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2021, ss.273-287, (Tam Metin Bildiri)

4. Dijital Ortamda Oyun: E-Spor ve Twitch

Marmara Üniversitesi Lisansüstü İletişim Kongresi II, İstanbul, Türkiye, 07 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

11

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

33

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

23

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

31

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları