Arş. Gör. AYDAN ÜNLÜKAYA ÇEVİRİCİ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Madun Temsiliyetinin Kullanıldığı Yıkıcı Reklamlara Yönelik Tutum ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÜNLÜKAYA ÇEVİRİCİ A.
,
ÖZKAYA B.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.45, ss.91-121, 2024 (Hakemli Dergi)
The use of digital technologies among older adults during the COVID-19 Pandemic: A descriptive study in Turkey
Erben Ş. E.
,
Ünlükaya A.
,
Balaban Salı J.
TEKNOKULTURA : REVISTA DE CULTURA DIGITAL Y MOVIMIENTOS SOCIALES
, cilt.20, sa.2, ss.1-14, 2023 (ESCI)
Youtube Çocuk Kanallarında Bulunan Video İçeriklerindeki Temaların Ortaya Koyulmasına Yönelik Bir Çalışma
ÜNLÜKAYA A.
,
SAVAŞ S.
,
SUCU İ.
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.33-49, 2021 (Hakemli Dergi)
KADIN ODAKLI REKLAMCILIKTA (FEMVERTISING) SUNULAN POSTFEMİNİST SÖYLEMLER: L’OREAL PARIS – “THIS IS AN AD FOR MEN” REKLAM AFİŞLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
ÜNLÜKAYA A.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.1-19, 2021 (Hakemli Dergi)
Mikro E-Etkileyici Kişi Bağlamında Marka Tutumu Oluşumu
ÜNLÜKAYA A.
,
TOSUN N. Z.
İleti-ş-im
, cilt.34, sa.34, ss.34-64, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dijimodernizm Kapsamında Etkileşimli Reklamcılık: "Kendi Maceranı Seç" Konsepti
ÜNLÜKAYA ÇEVİRİCİ A.
,
DEMİRKAPU E.
Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi I. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, cilt.1, ss.36-40
Dijital Emek Teorisi Bağlamında Çocuklara Yönelik Emek Sömürüsü: Dijital Ebeveynlerin Reklam Verme Motivasyonlarına Yönelik Bir Araştırma
ÜNLÜKAYA ÇEVİRİCİ A.
VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Yeni Medyanın Ekonomi Politiği, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, ss.9-10
Kültür Bozumu Bağlamında Marka Aktivizmi ve Yıkıcı Reklamlar: H&M-She’s A Lady Reklam Filmi Örneği
ÜNLÜKAYA A.
6th International Social Sciences Congress, Van, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2021, ss.273-287
Dijital Ortamda Oyun: E-Spor ve Twitch
ÜNLÜKAYA A.
Marmara Üniversitesi Lisansüstü İletişim Kongresi II, İstanbul, Türkiye, 07 Mayıs 2018
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
10
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları