Eğitim Bilgileri
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoktora
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
2020 - 2023
2020 - 2023Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Türkiye
2015 - 2020
2015 - 2020Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Hakikat-sonrası (Post-truth) çağda halkla ilişkiler: Uygulayıcıların gözünden halkla ilişkiler pratikleri üzerine bir değerlendirme
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBölüm Web Sayfası Sorumlusu
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorSınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorEğitim Destek Koordinatörlüğü Bölüm Temsilcisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Makaleler
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (2)
2024
20241. Public Relations in the Post-Truth Era: Evaluating of the Field of Practice from the Perspective of Public Relations Practitioners
Ergen E.
ILEF DERGISI , cilt.11, sa.2, ss.151-185, 2024 (ESCI)
2024
20242. Çerçeveleme Kuramı Bağlamında Kamu Yayın Kuruluşlarının İsrail-Filistin Çatışmasına Yaklaşımlarının İncelenmesi: G7 Ülkeleri, Rusya ve Türkiye Örneği
Ergen E.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, cilt.67, ss.75-95, 2024 (TRDizin)
2023
20233. The Use of the Personal Data Collected Through Digital Footprints by Corporations in Understanding the Target Audience: An Analysis on Dot-com Companies
Savaş S., Ergen E.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.668-689, 2023 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Acımasız Dünya Sendromuna Karşı Toplumu Dayanıklı Kılma Reçetesi: ‘Açık Mikrofon Lobisi'
Gümüş İ., Ergen E.
11. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024, ss.75, (Özet Bildiri)
2023
20232. ALGORİTMİK BOŞLUKLAR VE HAKİKAT-SONRASI DÖNEM: BELL POTTINGER VEGUPTA AİLESİ ÖRNEĞİ
Ergen E.
VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Yeni Medyanın Ekonomi Politiği, İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2023, ss.47-48, (Özet Bildiri)
2022
20223. Siyasal İletişim Bağlamında Komedi ve Performansa Dayalı Yeni Politik Figürler Üzerine Bir Analiz
Erol D., Ergen E.
Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, ss.40, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. ÇEVRİMİÇİ İTİBAR YÖNETİMİ VE HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDE WIKIPEDIA
Ergen E.
DİJİTAL İLETİŞİM, Sezgin Savaş,Esra Tunçay, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.55-77, 2023
2023
20232. Kurumsal İtibarın Yönetim Aracı Olarak Sponsorluk Ve Sürdürülebilirlik İletişimi: Arçelik #DünyaİyileştirmeTuru Örneği
Boyacı Yıldırım M., Ergen E.
Sürdürülebilirlik Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Hilal Kılıç, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.59-96, 2023