Dr. Öğr. Üyesi EDA MEZDA
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
5
Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
1.
Seçmene İdeal Reklam Mecrasıyla Ulaşmak: Sosyal Medya Üzerine Bir AHP Analizi
ÇELEBİ G. Ö.
,
MEZDA E.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.687-707, 2024 (TRDizin)
2.
KÜLTÜREL BOYUTLAR TEORİSİ BAKIŞIYLA ABD’NİN LİDERİNİ BULMAK: BIDEN VE TRUMP ÜZERİNE BİR AHP UYGULAMASI DETERMINING THE LEADER OF THE USA FROM THE PERSPECTIVE OF CULTURAL DIMENSIONS THEORY: AN AHP APPLICATION ON BIDEN AND TRUMP
MEZDA E.
Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi / Ege Strategic Research Journal
, 2023 (Hakemli Dergi)
3.
BİR PROPAGANDA ARACI OLARAK SİYASİ PARTİ REKLAMLARI: 2014 YEREL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİ / POLITICAL PARTY ADS AS PROPAGANDA TOOLS: 2014 TURKISH LOCAL ELECTIONS
MEZDA E.
Kurgu
, cilt.25, sa.3, ss.1-19, 2023 (Hakemli Dergi)
4.
Türkiye’deki Görsel İletişim Tasarımı Bölümleri Üzerine Genel Bir Durum Analizi / An Analysis of The Situation on The Departments of Visual Communication Design in The Turkey
MEZDA E.
İletişim Çalışmaları Dergisi / The Journal of Communication Studies
, cilt.1, sa.1, ss.15-33, 2015 (Hakemli Dergi)
5.
SİYASAL REKLAMLARDA HOFSTEDE’NİN KÜLTÜREL BOYUTLARININ KULLANIMI: 2014 TÜRKİYE CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ / HOFSTEDE’S CULTURAL DIMENSIONS IN POLITICAL ADVERTISING: THE 2014 PRESIDENTIAL ELECTION IN TURKEY
MEZDA E.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, cilt.1, sa.48, ss.39-65, 2015 (TRDizin)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
5
Proje
5