Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
9. Bilimin Önderliğinde Daha İyi Bir Dünya Arayışı: Popperci Bakış Açısıyla Interstellar Filminin Değerlendirmesi
, Doğan E.
Sanat ve Tasarım Dergisi
, sa.26, ss.373-393, 2020 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
2. Algılanım Temelli Bir Deneyim Alanı Olarak Terrence Malick Sinemasında Biçim ve İçerik Kaynaşması: Knight of Cups Örneği
5. Uluslararası Sinema ve Felsefe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2022, ss.89, (Özet Bildiri)
3. Bilimkurgu Sinemasını Başkalaşımına Bilim Felsefesi Temelli Bir Bakış: Bilim-Sağduyu İlişkisi
4. Uluslararası Sinema ve Felsefe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2021, ss.112, (Özet Bildiri)
4. Christopher Nolan’ın Bilimkurgu Filmlerinde Modernitenin Savunusu ve Postmodernitenin Düşmanlaştırılması: Tenet Örneği
3.ULUSLARARASI SiNEMA VE GENÇLİK KONGRESİ (ICAY 2021), Eskişehir, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2021, ss.78-79, (Özet Bildiri)
5. Zihniyet Kavramı Üzerinden Bilimkurgu ve Korku Sinemasının Çözümleme Metodolojisi
3. Çukurova Genç İletişimciler Kongresi, Adana, Türkiye, 6 - 07 Mayıs 2021, ss.6-7, (Özet Bildiri)
6. Postmodern Dönemde Bilimsel Bilginin ve Bilim Felsefesinin Dönüşümü: Ridley Scott’in Bilimkurgu Filmlerinin Yeni Bir Okuması
3. Ulusal Sinema ve Felsefe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, ss.113-114, (Özet Bildiri)
7. Amerikan ve İngiliz Sinemasında Bilimsel Bilginin Temsili
1. Çukurova Genç İletişimciler Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.26-27, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
2. Bilim Yoluyla İnşa Edilen “Kirli Şüphe”nin Acımasız Müphemliği: Primer
Sinemanın Felsefesi, Soner Sert, Editör, Alfa Basım Yayım, İstanbul, ss.225-242, 2025
4. Bilimin Sineması: Postmodern Bilim, Bilimkurguyu Nasıl Değiştirdi?
Doruk Yayınları, İstanbul, 2023
5. Bilmenin ve İnanmanın Hiyerarşisine Spekülatif Bir Bakış Olarak Stanley Kubrick Sinemasına Dair Bir Taksonomi Denemesi
Filozof Yönetmenler, Azime Cantaş,İhsan Koluaçık, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.128-155, 2023
6. Filmini Görmek: Kurmaca, Deneysel, Belgesel, Animasyon
Doruk Yayınları, İstanbul, 2022
7. Sadece Okuyanların, İzleyenlerin ve Duyanların Politikliği Üzerine: Çoktan Seçmeli
Filmini Görmek: Kurmaca, Deneysel, Belgesel, Animasyon, Emre Doğan,Nagihan Çakar Bikiç, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.151-171, 2022
8. Filmine Bakmak: Kurmaca, Deneysel, Belgesel, Animasyon
Literatürk Academia, Konya, 2021
9. Cemiyet Ahlakı, Doğu Dünyası Ve Zihniyet Kavramlarının Girift Dışavurumu: Sonsuz Zaman İçinde
Film Yapmak: Kurmaca, Deneysel, Belgesel, Animasyon, Nagihan Çakar Bikiç, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.585-611, 2020
10. The Descent ve Baskın:Karabasan Filmleri Üzerinden İngiltere ve Türkiye Toplumsal Zihniyetleri Dinamiklerinin Karşılaştırılması
Sinemasal: Zihniyet, Burak Bakır,Talha Altınkaya, Editör, Doğu Batı Yayınları, Ankara, ss.224-242, 2019
11. Birey Üzerinden Geliştirilen Bir Faşizm Eleştirisi Olarak Joseph Losey’in Monsieur Klein Filmi
Sinemasal: İdeoloji, Burak Bakır,Talha Altınkaya, Editör, Doğu Batı Yayınları, Ankara, ss.106-117, 2018
