Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Corporate Social Initiatives with Examples as a Public Relations Practice Area During the COVID-19 Pandemıc: Case Analysıs of Opet Brand

6. International “Communication in the New World” Congress, Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Eylül 2021, cilt.1, ss.59-75 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal İzolasyon Döneminde Online Uygulamalı Eğitim ve Kalite: İGÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Servqual Analizi Örneği

ISPEC 4th International Conference on Social Sciences & Humanities, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, cilt.1, ss.79-102

Sanatsal Faaliyetlerin Halkla İlişkilerinde Yeni Nesil Kamuoyu Önderleri

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.193-207

The Impact of Organizational Politics Fact on the Act of Social Media Usage in Higher Education Institutions

20. Eurasia Business and Economics Society Conference, Viyana, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.8, ss.141-157 identifier

İş Yaşamında Olumsuz Durumları İfşa Etme: Whistleblowing

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016

Kurumsal Belge Yönetiminin Yükseköğretimde Kalite Yönetimi Kavramı Üzerindeki Önemi

ICQH 2015 International Conference on Quality In Higher Education, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, ss.267-274

Modern Dans Anlayışı Üzerinden Ontolojik Yaklaşım Örneği: İzole

Conference: 2nd International Symposium on Language and Communication, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.5, ss.2169-2179

Manipülatif Şekilde Yapılan Halkla İlişkiler Uygulamalarının Hastane Yönetimine Olumsuz Etkileri

Uluslararası Sağlık ve Hastane Yönetimi Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Haziran 2007, cilt.1, ss.1241-1250

Kitap & Kitap Bölümleri

Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği

Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Bağcan Sarp, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.43-61, 2021

Stratejik Halkla İlişkiler Aracı Olarak Hikâye Anlatımı ve Belgesel Film

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler- III, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, SUNAL Gözde, Editör, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Ankara, ss.475-492, 2021

Impact of Role Ambiguity of Public Relations Professionals Employed in Private Schools on Their Task Performance

Business Studies and New Approaches, Unvan Yüksel Akay, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.103-118, 2021

Postmodern Pazarlama ve Kurum İçi Halkla İlişkiler Kavramlarına Yönelik Vaka Analizi: Dıgıtal Wınter Wonderland Örneği

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları - 1, KUYUCU Mihalis (Michael), ÇİFTÇİ Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.133-162, 2021

The Effect of Youtuber Advices on Participation in Marketing Public Relations Practices: A Generation Z Oriented Research

Communication Studies in The New World, ÇİFTÇİ Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.47-74, 2021

Dijitalleşen Kurum içi Halkla İlişkiler ve Mükemmellik Yaklaşımı: Çalışan Çocukları için Drama Uygulama Örneği

Çocuk - Oyun - Oyuncak Temalı Çalışmalar – 2, ÖCAL Derya, ÇİFTÇİ Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.145-181, 2021

Postmodernizm ve Halkla İlişkiler

Post Modern Pazarlama, Ülger Gürdal, Editör, Papatya Yayıncılık Eğitim, İstanbul, ss.27-35, 2019

Social Media Influencers: Are They Brand New Actors of Electoral Campaigns

Research and Development on Social Sciences, Dorczak Roman, Lenart-Gansiniec Regina, Ruggiero Christian, Icbay Mehmet Ali, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.173-178, 2018

Siyasal Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Seçmen Oy Verme Davranışı Üzerindeki Etkisi

Disiplinlerarası Akademik Makaleler, Ülger Gürdal, Editör, Aya Kitap, İstanbul, ss.23-40, 2017

Potansiyel Seçmenin Siyasi Parti ve Lider Seçme Davranışı Üzerinde Kulaktan Kulağa İletişim Etkisi İncelemesi

Propaganda Algı İdeoloji ve Toplum İnşasına Dair İncelemeler, Ülger Gürdal, Editör, Beta Basım, İstanbul, ss.165-191, 2015

Aesthetic Theory of Bertolt Brecht and Cinema

Oray Basım Yayın ve Matbaacılık, İstanbul, 2012

Negative Effects of Creating Environmental Awareness of Public Relations Applications by Alming of Political Propagandas.

Survival and Sustainability. Environmental Earth Sciences., Gökçekus Hüseyin., Türker Umut., LaMoreaux James., Editör, Springer, Berlin, Heidelberg, Berlin, ss.777-782, 2010

Metrikler

Yayın

35

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları