Eğitim Bilgileri
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr), Türkiye
2005 - 2008
2005 - 2008Yüksek Lisans
Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Kütüphanecilik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Tüketim kültürü bağlamında üretici tüketici kavramsal marka ilişkisi simüle edilmiş yaşam alanları
Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr)
2008
2008Yüksek Lisans
Türkiye'de KOBİ bankacılığı kapsamında KOBİler'e verilen finansal destekler (entegre çözüm modeli)
Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam Ediyorİstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2021 - 2022
2021 - 2022Dekan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2018 - 2019
2018 - 2019MYO Müdür Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
KURUMSAL İLETİŞİMDE VAKA ANALİZLERİ
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK
YARATICI REKLAM STRATEJİLERİ
KRİZDE İLETİŞİM
Lisans
HALKLA İLİŞKİLER VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Lisans
İLETİŞİM’E GİRİŞ
KURUMSAL İLETİŞİM
İLETİŞİM TARİHİ VE KURAMLARI
BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ
HALKLA İLİŞKİLER VE MEDYA
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİ
HALKLA İLİŞKİLER VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
REKLAMCILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
HALKLA İLİŞKİLER
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
MEDYA PLANLAMASI
GIDA VE MEDYA
HALKLA İLİŞKİLER GİRİŞ
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (5)
2023
20231. Moderator Role of Word of Mouth Marketing on The Impact of Public Relations on Purchase Intention From an Integrated Marketing Communications Perspective
Ayhan Gökcek H., Kılıç H., Türker O.
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.299-314, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. The Effect of Corporate Social Responsibility Activities on Brand Image and Buying Behaviour: Comparative Analysis of Turkey-Malaysia Coca-Cola Consumers
Kılıç H., Türker O., Yurtsever A. E.
Abant Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.487-504, 2023 (TRDizin)
2022
20223. The Impact of Elements of Integrated Marketing Communication on Planned Brand Identity
Kılıç H., Elhadary T. H. M. E., TÜRKER O.
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2022, sa.9, ss.225-250, 2022 (TRDizin)
2020
20204. Teaching University Practical Courses Online during COVID-19 Crisis: A Challenge for ELearning
ElHaty İ. A., Elhadary T., Elgamil R., KILIÇ H.
Journal of Critical Reviews , 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Sosyal Hizmet Bölümü ve Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Bireysel ve SosyalSorumluluk Seviyeleri ile Girişimcilik Potansiyelleri Arasındaki İlişkinin Ölçülmesi
KILIÇ H., SOLMAZ U.
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.7, sa.(Özel Sayı), ss.155-169, 2019 (TRDizin)
2019
20196. BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ
KILIÇ H., ATALAY E., YURTSEVER A. E.
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.289-310, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20197. Büyük Veri (BIGDATA) ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İşbirliğinin Pazarlama İletişimi Stratejilerindeki Rolü: Büyük Ölçekli Özel Bir Banka Örneği
KILIÇ H., ATALAY E., YURTSEVER A. E.
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.289-310, 2019 (Hakemli Dergi)
2011
20118. Marketing Astrology: The Magic Touch
KILIÇ H.
Journal Academic Marketing Mysticism Online (JAMMO) , sa.1, ss.56-64, 2011 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
2022
20221. COVİD-19 PANDEMİSİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
KILIÇ H., TÜRKER O.
MEDYA, İLETİŞİM VE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Aslı Yapar Gönenç, Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-340, 2022
2022
20222. Metaverse Evreninde Kişisel Satış
YURTSEVER A. E., KILIÇ H.
Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.118-140, 2022
2012
20123. Pazar ve Pazarlama İletişiminin Değişen Yapısı
KILIÇ H.
MARKOLOJİ, Demir Otay, Filiz, Editör, Giza Yayıncılık Ltd.Şti., İstanbul, ss.19-43, 2012