Dr. Öğr. Üyesi İPEK IŞILAY


İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

62

Atıf (Scholar)

10

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü (Aöf), Türkiye

2016 - 2019

2016 - 2019

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Ad., Türkiye

2014 - 2016

2014 - 2016

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Ad., Türkiye

2012 - 2014

2012 - 2014

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Doktora

Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, İletişim Bilimleri, Türkiye

2009 - 2010

2009 - 2010

Yüksek Lisans

Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Pazarlama İletişimi, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Doğuş Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı açısından bir sosyal medya sanal dünya oyunu olarak second life örneği

Maltepe Üniversitesi

2010

2010

Yüksek Lisans

bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi: denizbank ve halk bank karşılaştırmalı örnekleri

Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

2015 - 2018

2015 - 2018

Öğretim Görevlisi Dr.

İstanbul Arel Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2013 - 2015

2013 - 2015

Öğretim Görevlisi Dr.

Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu, Radyo ve Televizyon Programcılığı - Grafik Tasarım

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, REKLAMCILIK

2021 - 2022

2021 - 2022

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

2021 - 2022

2021 - 2022

İletişim Koordinatörü

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Medya Tasarımı

Kurgu

Reklamcılıkta Fotoğraf Uygulamaları

Reklamda Yaratıcılık 2

Fotoğrafçılık ve Kamera

Metin Yazarlığı

İletişim Tasarımına Giriş

Pazarlama İletişimi

Reklam Çözümlemeleri

Ön Lisans

Ön Lisans

51044215.1 GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI

51043225.1 HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

51044208.1 HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI

51044223.1 REKLAM UYGULAMALARI

51028208.1 İLETİŞİM TEKNİKLERİ

51044205.1 HALKLA İLİŞKİLERDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANALİZLERİ

51044221.1 TÜKETİCİ VE MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI

51044104.1 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

51044211.1 REKLAM VE TANITIM KAMPANYALARI

51044208.1 MEDYA PLANLAMA

MEDYA PLANLAMA

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI

REKLMACILIĞA GİRİŞ

HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

Araştırma Yöntemleri

Haber İçerik ve Söylem Analizi

Radyo Programcılığı

Ses Kaydı ve Işık Tekniği

Sahne Sanatları

İletişim Hukuku

Televizyon Programcılığı

Temel Kamera

Temel Fotoğraf

Çekim teknikleri

Kurgu Teknikleri

Makaleler

Tümü (32)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (30)

2019

2019

32. Bankaların Lobicilik Faaliyetleri ve Medyaya Yansımaları

SUCU İ.

Kadim Akademi , cilt.3, sa.2, ss.24-39, 2019 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. The Importance of Communication In The Marketing of Health Services

DİKME H., SUCU İ., Gönen B.

International Marmara Social Sciences Congress 2025 Spring, Kocaeli, Türkiye, 16 Mayıs 2025, ss.29, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. The Effect of Public Relations Practices on Management in Municipalities

DİKME H., SUCU İ., GÖNEN B.

International Marmara Social Sciences Congress 2025 Spring, Kocaeli, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2025, ss.34, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Kamu Sağlık Kuruluşlarında İletişim Perspektifinde Kalite ve Memnuniyet

Dikme H., Işılay İ., Mohamed Farah A.

International Marmara Social Sciences Congress 2024 Autumn, Kocaeli, Türkiye, 29 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. Dijital Reklam İletişiminin Yeni Trendlerinden Biri Olarak Metaverse Uygulamaları

Dikme H., Sucu İ., Mohamed Farah A.

International Marmara Social Sciences Congress 2024 Spring, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs 2024, ss.5, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Yeni Medyada Haber ve Habercilikte Propagandanın Medyada Algı Yönündeki İşlevselliği

Dikme H., Sucu İ., Özcan Ata S.

International Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2023, ss.3-4, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2023

2023

6. Markaların Sürdürülebilir Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarında Kurumsal İletişim, İmaj Ve Algı Yönetimi

DİKME H., SUCU İ.

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Haziran 2023, ss.20, (Özet Bildiri)

2022

2022

7. Job Performance and Job Motivation of Employees as a Tool of Effective Communication in Organizational Cultur

DİKME H., SUCU İ., MEZDA E., Durmuş C.

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.37, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Social Media Management in Helath Institutions in the Perspective of Corporate Communication and Reputation Management

DİKME H., SUCU İ.

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.36, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. Kurumsal İletişim ve İtibar Yönetimi Perspektifinde Sağlık Kurumlarında Sosyal Medya Yönetimi

DİKME H., SUCU İ., MEZDA E., DURMUŞ C.

International Marmara Social Sciences Congress Imascon 2022, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.37, (Özet Bildiri)

2022

2022

10. Örgüt Kültüründe Etkin İletişimin Bir Aracı Olarak Çalışanlarda İş Performansı ve İş Motivasyonu

DİKME H., SUCU İ.

International Marmara Social Sciences Congress Imascon 2022, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.36, (Özet Bildiri)

2022

2022

11. Giyim Sektöründe Dijital Pazarlama ve İletişim Çalışmaları Yönünde Sosyal Medya Kullanımları

DİKME H., SUCU İ.

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 13 Mayıs 2022, ss.12, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. Pandemi Sonrasında Giyim Markalarında Dijital İletişim, Yeni Medya ve Tüketim Alanında Sürdürülebilirlik

SUCU İ.

İstanbul Gelişim Üniversitesi 5. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Aralık 2021, cilt.90, ss.31-32, (Özet Bildiri)

2021

2021

13. İzleme Ölçümleri ve Mecralar Bağlamında Medya Planlama

DİKME H., SUCU İ.

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 10 Aralık 2021, ss.15, (Özet Bildiri)

2021

2021

14. Pandemi Sonrasında Giyim Markalarında Dijital Iletişim, Yeni Medya ve Tüketim Alanında Sürdürülebilirlik

Sucu İ.

5. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2021, ss.31-32, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

15. Örgütsel Davranış ve Örgüt Kültürü Bağlamında Teknoloji Örgüt İlişkisi

DİKME H., SUCU İ., TÜRKAY A. H.

1.International Hazar Scientific Research Congress, 18 - 20 Eylül 2020, ss.858-859, (Özet Bildiri)

2020

2020

16. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin Iletişim Bazındaki Değişimleri

Sucu İ.

3. Yeni Dünyada Iletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2020, ss.335-336, (Özet Bildiri)

2020

2020

17. Yeni Medyada Küresel Eşitsizlik Ortamında Tüketim Yönünde Gençlik ve Popüler Kültür

Sucu İ.

2nd International Conference on Communication in the World, 4 - 06 Mayıs 2020, ss.47-51, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

18. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin İletişim Bazındaki Değişimleri

SUCU İ.

3. Yeni Dünyada İletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

19. Yapay Zeka ve Yapay Zeka Filmi Üzerine Örnek Bir İnceleme: Robotların Dünyası

SUCU İ., DİKME H.

İnternational Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.17, (Özet Bildiri)

2019

2019

20. Sağlık Kurumlarında Sosyal Medya Yönetimi

SUCU İ., DİKME H.

XI. İnternational Congress on Socail Sciences, China to Adriatic, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.743-751, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

21. Büyük Sınav (Yapay Zeka)

SUCU İ., DİKME H.

İnternational Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.53, (Özet Bildiri)

2019

2019

22. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkilerin Önemi

SUCU İ., DİKME H.

VIII. Umteb İnternational Congress on Vocational Technical Sciences, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.261270, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

23. Örgütsel Davranış ve Yeşil İşgören Davranışı

SUCU İ., DİKME H.

VIII. Umteb İnternational Congress on Vocational Tecnical Sciences, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. İletişimde Medyada Algı Yönetimi ve Ikna Yöntemi Olarak Komplo Teorileri Çerçevesinde The Simpsons Örneği

Sucu İ., Çolak G.

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 8, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.311-328, 2022

2021

2021

2. Markaların Yeni Medyada Görsel Iletişim Bazında Kimlik ve Imaj Olgusunda Logo ve Amblem Tasarımı Etkisi

Sucu İ., Gazali İ., Yavuz T.

İletişim Çalışmaları ve Yeni Medya, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.93-116, 2021

2020

2020

3. Iletişimde Yeni Medyanın Getirdiği Değişimler Gazetecilik ve Haber Iletişiminde Dönüşüm

Sucu İ.

Dijital Çağda Değişen Gazete ve Gazetecilik, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.39-67, 2020

2020

2020

4. Ideolojik Bir Iletişim Gösterimi Olarak Belgesel Sinema

Sucu İ.

İletişimde Seçme Konular 2, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.365-389, 2020

2020

2020

5. Televizyon Dizilerinde Içerik Bağlamunda Karşılaşılan Krizlere Yönelik Bir Değerlendirme

Dikme H., Sucu İ.

Farklı Yönleri ile Kriz Iletişimi, Prof Dr Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.221-259, 2020

2020

2020

6. Iletişimde Lgbt Bireylerinin Medyada Iletişim ve Sosyal Yaşam Yönünde Gösterimi

Sucu İ.

Geçmişten Günümüze Iletişim Araştırmaları 1, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.29-42, 2020

2020

2020

7. Kültür, Belgesel Sinema ve Sinema Bağlamında Kültürel Miras

Sucu İ.

Kültürel Miras ve Sinema, Dr Öğr Üyesi Sinem Tuna, Editör, Kriter, İstanbul, ss.167-203, 2020


Jüri Üyelikleri

Haziran-2023

Haziran 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Mustafa Ali Şirin Yüksek Lisans Tez Savunması - İstanbul Gelişim Üniversitesi