Eğitim Bilgileri
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorLisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü (Aöf), Türkiye
2016 - 2019
2016 - 2019Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Ad., Türkiye
2014 - 2016
2014 - 2016Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Ad., Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, İletişim Bilimleri, Türkiye
2009 - 2010
2009 - 2010Yüksek Lisans
Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Pazarlama İletişimi, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Doğuş Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı açısından bir sosyal medya sanal dünya oyunu olarak second life örneği
Maltepe Üniversitesi
2010
2010Yüksek Lisans
bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi: denizbank ve halk bank karşılaştırmalı örnekleri
Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
2015 - 2018
2015 - 2018Öğretim Görevlisi Dr.
İstanbul Arel Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2013 - 2015
2013 - 2015Öğretim Görevlisi Dr.
Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu, Radyo ve Televizyon Programcılığı - Grafik Tasarım
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, REKLAMCILIK
2021 - 2022
2021 - 2022Birim Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
2021 - 2022
2021 - 2022İletişim Koordinatörü
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Medya Tasarımı
Kurgu
Reklamcılıkta Fotoğraf Uygulamaları
Reklamda Yaratıcılık 2
Fotoğrafçılık ve Kamera
Metin Yazarlığı
İletişim Tasarımına Giriş
Pazarlama İletişimi
Reklam Çözümlemeleri
Ön Lisans
Ön Lisans
51044215.1 GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI
51043225.1 HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ
51044208.1 HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI
51044223.1 REKLAM UYGULAMALARI
51028208.1 İLETİŞİM TEKNİKLERİ
51044205.1 HALKLA İLİŞKİLERDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANALİZLERİ
51044221.1 TÜKETİCİ VE MÜŞTERİ DAVRANIŞLARI
51044104.1 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
51044211.1 REKLAM VE TANITIM KAMPANYALARI
51044208.1 MEDYA PLANLAMA
MEDYA PLANLAMA
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI
REKLMACILIĞA GİRİŞ
HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ
Araştırma Yöntemleri
Haber İçerik ve Söylem Analizi
Radyo Programcılığı
Ses Kaydı ve Işık Tekniği
Sahne Sanatları
İletişim Hukuku
Televizyon Programcılığı
Temel Kamera
Temel Fotoğraf
Çekim teknikleri
Kurgu Teknikleri
Makaleler
Tümü (32)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (30)
2024
20241. Quality and Satisfaction in Public Health Institutions from aCommunication Perspective
Dikme H., Işılay İ., Mohamed Farah A.
Social Sciences Research Journal , cilt.13, sa.01, ss.340-350, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi
Dikme H., Sucu İ., Özer İ.
Social Sciences Research Journal , cilt.13, sa.01, ss.86-91, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. SAĞLIK KURUMLARINDA SOSYAL SORUMLULUK VE HİZMET KALİTESİNİN İLETİŞİM VE ALGI ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI
DİKME H., SUCU İ., DURMUŞ C.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.16, sa.105, ss.1-8, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Sağlık Kurumlarında Etkili Bir İletişimin Anahtarı Olarak Sosyal Medya Yönetimi
Dikme H., Sucu İ.
Social Sciences Research Journal (SSRJ) , cilt.11, sa.4, ss.550-556, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Kişilerarası İletişim Boyutuyla Covid-19 Pandemisinin Sosyo-Psikolojik Yansımaları
DİKME H., SUCU İ.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.12, ss.1855-1863, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Kişilerarası İletişim Boyutuyla Covid 19 Pandemisinin Sosyo-Pskolojik Yansımaları
DİKME H., SUCU İ.
Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.12, ss.1818-1828, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Sosyal Medyanın İletişimde Yalnızlığa Etkisi ve Yan Pencere Filmi İncelemesi
Sucu İ., Yavuz T.
ASEAD , cilt.9, sa.3, ss.17-30, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Acı Hayat ve Masumiyet Dizilerinin Toplumsal Cinsiyet Normlarında Medyada İletişim ve Karakterler Üzerindeki Yansıması
Sucu İ., Çolak G.
ASEAD
, cilt.9, sa.1, ss.407-430, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. İletişim Perspektifi Çevresinde Medya Planlama ve Ölçümlerde Reklam Çalışmaları
DİKME H., SUCU İ.
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi , cilt.10, sa.4, ss.970-976, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. İletişim Perspektifi Çerçevesinde Medya Planlama ve Ölçümlerde Reklam Çalışmaları
DİKME H., SUCU İ.
Social Sciences Research Journal (SSRJ) , cilt.10, sa.4, ss.970-976, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Youtube Çocuk Kanallarında Bulunan Video İçeriklerindeki Temaların Ortaya Koyulmasına Yönelik Bir Çalışma
ÜNLÜKAYA A., SAVAŞ S., SUCU İ.
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.33-49, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Çerçevesinde Gözetim Toplumu ve Instagram'da Gözetim: Ingrid Batıya Gidiyor Filmi Örneği
DİKME H., SUCU İ.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , cilt.1, sa.41, ss.33-48, 2021 (TRDizin)
2021
202113. Habercilikte Geleneksel Medyadan Yeni Medya Platformlarına Geçiş Yönünde Haber Oluşumu
ALMASOODİ A. T. R., SUCU İ.
Kadim Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.52-68, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Covid 19 Pandemi Sürecinde Dijital Pazarlama ve İletişim Sürecinde Kozmetik Markaların Yönelimi: Flormar Markası Örneği.
Sucu İ., Solhan M.
E-JOURNAL NEW MEDİA , cilt.5, sa.3, ss.245-254, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Habercilikte Geleneksel Medyadan Yeni Medyaya Geçiş Yönünde Haber Oluşumu
Almasoodi A. T. R., Sucu İ.
Kadim Akademi , cilt.5, sa.1, ss.1-10, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. Gerçekliğin Yeni Dünyası ve İletişim Alanı Olarak Sanal Sayısal Oyunlar
SUCU İ.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.204-215, 2021 (TRDizin)
2021
202117. Youtube Çocuk Kanallarında Bulunan Video İçeriklerindeki Temaların Ortaya Koyulmasına Yönelik Bir Çalışma
Ünlükaya A., Savaş S., Sucu İ.
JOURNAL OF BUSİNESS IN THE DİJİTAL AGE , cilt.4, sa.1, ss.33-49, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Çerçevesinde Gözetim Toplumu ve Instagram'da Gözetim: Ingrad Batıya Gidiyor Filmi Örneği
Dikme H., Sucu İ.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , cilt.41, sa.1, ss.33-48, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Imajına Etkisi: Turkcell Markası Örneği
Sucu İ.
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.1-8, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202020. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği
SUCU İ.
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.21, ss.1-8, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Sosyo-Kültürel Düzenin ve Tüketim Ediniminin Yeni Yaşam Tarzları Aracı Olarak Yeni Medya
SUCU İ.
Uluslararası Ders Kitapları ve EğitimMateryalleri Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.286-297, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202022. Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi
SUCU İ.
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.392-404, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202023. Yeni Dünya Düzeninde Dönüşümün Iletişim ve Medyadaki Ilk Adımları: Covid 19 Sonun Başlangıcında Yeni Bir Dijital Çağ
Sucu İ.
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.556-566, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202024. Gözetim Toplumunda Simülasyon Evreni ve Gündem Oluşturma: Survivor Yarışması Örneği
SUCU İ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.7, sa.1, ss.1-26, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202025. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği
Sucu İ.
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.58-81, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202026. Gözetlenen Toplumun Gözetleyen Topluma Dönüşmesi:“The Truman Show Filmi” Örneği
SUCU İ.
Aksaray İletişim Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202027. Yeni Dünya Düzeninde Dönüşümün İletişim ve Medyadaki İlk Adımları: Covid-19 Sonun Başlangıcında Yeni Bir Dijital Çağ
SUCU İ.
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.556-566, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202028. Advergame Uygulamalarında Popüler Kültür Ve Tüketim Kültürü Etkisi
SUCU İ.
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.1-10, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202029. Giyim Modası Olgusu ve Moda Programlarında Yaşam Tarzı Sunumları
DİKME H., SUCU İ.
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.11-17, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201930. Yapay Zekanın Toplum Üzerindeki Etkisi ve Yapay Zeka (A.I.) Filmi Bağlamında Yapay Zekaya Bakış
SUCU İ.
ıjotem , cilt.2, sa.2, ss.203-215, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201931. Dijital Evrenin Yeni Dünyası Olarak Yapay Zeka ve Her Filmi Üzerine Bir Çalışma
SUCU İ.
e-Journal of New Media , cilt.4, sa.1, ss.40-52, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201932. Bankaların Lobicilik Faaliyetleri ve Medyaya Yansımaları
SUCU İ.
Kadim Akademi , cilt.3, sa.2, ss.24-39, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. The Importance of Communication In The Marketing of Health Services
DİKME H., SUCU İ., Gönen B.
International Marmara Social Sciences Congress 2025 Spring, Kocaeli, Türkiye, 16 Mayıs 2025, ss.29, (Özet Bildiri)
2025
20252. The Effect of Public Relations Practices on Management in Municipalities
DİKME H., SUCU İ., GÖNEN B.
International Marmara Social Sciences Congress 2025 Spring, Kocaeli, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2025, ss.34, (Özet Bildiri)
2024
20243. Kamu Sağlık Kuruluşlarında İletişim Perspektifinde Kalite ve Memnuniyet
Dikme H., Işılay İ., Mohamed Farah A.
International Marmara Social Sciences Congress 2024 Autumn, Kocaeli, Türkiye, 29 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Dijital Reklam İletişiminin Yeni Trendlerinden Biri Olarak Metaverse Uygulamaları
Dikme H., Sucu İ., Mohamed Farah A.
International Marmara Social Sciences Congress 2024 Spring, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs 2024, ss.5, (Özet Bildiri)
2023
20235. Yeni Medyada Haber ve Habercilikte Propagandanın Medyada Algı Yönündeki İşlevselliği
Dikme H., Sucu İ., Özcan Ata S.
International Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2023, ss.3-4, (Özet Bildiri)
2023
20236. Markaların Sürdürülebilir Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarında Kurumsal İletişim, İmaj Ve Algı Yönetimi
DİKME H., SUCU İ.
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Haziran 2023, ss.20, (Özet Bildiri)
2022
20227. Job Performance and Job Motivation of Employees as a Tool of Effective Communication in Organizational Cultur
DİKME H., SUCU İ., MEZDA E., Durmuş C.
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.37, (Özet Bildiri)
2022
20228. Social Media Management in Helath Institutions in the Perspective of Corporate Communication and Reputation Management
DİKME H., SUCU İ.
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.36, (Özet Bildiri)
2022
20229. Kurumsal İletişim ve İtibar Yönetimi Perspektifinde Sağlık Kurumlarında Sosyal Medya Yönetimi
DİKME H., SUCU İ., MEZDA E., DURMUŞ C.
International Marmara Social Sciences Congress Imascon 2022, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.37, (Özet Bildiri)
2022
202210. Örgüt Kültüründe Etkin İletişimin Bir Aracı Olarak Çalışanlarda İş Performansı ve İş Motivasyonu
DİKME H., SUCU İ.
International Marmara Social Sciences Congress Imascon 2022, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.36, (Özet Bildiri)
2022
202211. Giyim Sektöründe Dijital Pazarlama ve İletişim Çalışmaları Yönünde Sosyal Medya Kullanımları
DİKME H., SUCU İ.
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 13 Mayıs 2022, ss.12, (Özet Bildiri)
2021
202112. Pandemi Sonrasında Giyim Markalarında Dijital İletişim, Yeni Medya ve Tüketim Alanında Sürdürülebilirlik
SUCU İ.
İstanbul Gelişim Üniversitesi 5. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Aralık 2021, cilt.90, ss.31-32, (Özet Bildiri)
2021
202113. İzleme Ölçümleri ve Mecralar Bağlamında Medya Planlama
DİKME H., SUCU İ.
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 10 Aralık 2021, ss.15, (Özet Bildiri)
2021
202114. Pandemi Sonrasında Giyim Markalarında Dijital Iletişim, Yeni Medya ve Tüketim Alanında Sürdürülebilirlik
Sucu İ.
5. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2021, ss.31-32, (Özet Bildiri)
2020
202015. Örgütsel Davranış ve Örgüt Kültürü Bağlamında Teknoloji Örgüt İlişkisi
DİKME H., SUCU İ., TÜRKAY A. H.
1.International Hazar Scientific Research Congress, 18 - 20 Eylül 2020, ss.858-859, (Özet Bildiri)
2020
202016. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin Iletişim Bazındaki Değişimleri
Sucu İ.
3. Yeni Dünyada Iletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2020, ss.335-336, (Özet Bildiri)
2020
202017. Yeni Medyada Küresel Eşitsizlik Ortamında Tüketim Yönünde Gençlik ve Popüler Kültür
Sucu İ.
2nd International Conference on Communication in the World, 4 - 06 Mayıs 2020, ss.47-51, (Tam Metin Bildiri)
2020
202018. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin İletişim Bazındaki Değişimleri
SUCU İ.
3. Yeni Dünyada İletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
2019
201919. Yapay Zeka ve Yapay Zeka Filmi Üzerine Örnek Bir İnceleme: Robotların Dünyası
SUCU İ., DİKME H.
İnternational Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.17, (Özet Bildiri)
2019
201920. Sağlık Kurumlarında Sosyal Medya Yönetimi
SUCU İ., DİKME H.
XI. İnternational Congress on Socail Sciences, China to Adriatic, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.743-751, (Tam Metin Bildiri)
2019
201921. Büyük Sınav (Yapay Zeka)
SUCU İ., DİKME H.
İnternational Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.53, (Özet Bildiri)
2019
201922. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkilerin Önemi
SUCU İ., DİKME H.
VIII. Umteb İnternational Congress on Vocational Technical Sciences, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.261270, (Tam Metin Bildiri)
2019
201923. Örgütsel Davranış ve Yeşil İşgören Davranışı
SUCU İ., DİKME H.
VIII. Umteb İnternational Congress on Vocational Tecnical Sciences, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. İletişimde Medyada Algı Yönetimi ve Ikna Yöntemi Olarak Komplo Teorileri Çerçevesinde The Simpsons Örneği
Sucu İ., Çolak G.
A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 8, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.311-328, 2022
2021
20212. Markaların Yeni Medyada Görsel Iletişim Bazında Kimlik ve Imaj Olgusunda Logo ve Amblem Tasarımı Etkisi
Sucu İ., Gazali İ., Yavuz T.
İletişim Çalışmaları ve Yeni Medya, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.93-116, 2021
2020
20203. Iletişimde Yeni Medyanın Getirdiği Değişimler Gazetecilik ve Haber Iletişiminde Dönüşüm
Sucu İ.
Dijital Çağda Değişen Gazete ve Gazetecilik, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.39-67, 2020
2020
20204. Ideolojik Bir Iletişim Gösterimi Olarak Belgesel Sinema
Sucu İ.
İletişimde Seçme Konular 2, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.365-389, 2020
2020
20205. Televizyon Dizilerinde Içerik Bağlamunda Karşılaşılan Krizlere Yönelik Bir Değerlendirme
Dikme H., Sucu İ.
Farklı Yönleri ile Kriz Iletişimi, Prof Dr Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.221-259, 2020
2020
20206. Iletişimde Lgbt Bireylerinin Medyada Iletişim ve Sosyal Yaşam Yönünde Gösterimi
Sucu İ.
Geçmişten Günümüze Iletişim Araştırmaları 1, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.29-42, 2020
2020
20207. Kültür, Belgesel Sinema ve Sinema Bağlamında Kültürel Miras
Sucu İ.
Kültürel Miras ve Sinema, Dr Öğr Üyesi Sinem Tuna, Editör, Kriter, İstanbul, ss.167-203, 2020
Jüri Üyelikleri
Haziran-2023
Haziran 2023