Makaleler
12
Tümü (12)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (2)
3. Marka İlgileniminin, Tutumun ve Sadakatin Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi: Tüketicilerin Yeniliklere Açıklık Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü (Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformları Örneği)
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1262-1281, 2022 (TRDizin)
9. AVM İmajının AVM Ziyareti, Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Sadakati ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.848-865, 2020 (TRDizin)
10. AVM Çevresinin, AVM Ziyareti ve Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.54, sa.1, ss.581-603, 2019 (TRDizin)
12. A survey the role internet privacy concerns in online purchase behavior customers
International Research Journal of Applied and Basic Sciences
, cilt.9, sa.5, ss.719-726, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
1
Kitaplar
1
1. Markalaşma
Dijital Yönetim & Pazarlama & Medya, Dr. Öğr. Üyesi Hande AYHAN GÖKCEK, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., ss.91-117, 2021