Articles Published in Other Journals
Marka İlgileniminin, Tutumun ve Sadakatin Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi: Tüketicilerin Yeniliklere Açıklık Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü (Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformları Örneği)
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.22, no.3, pp.1262-1281, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
THE EFFECT OF PERSONAL AND INSTITUTIONAL TRUST ON BRAND ATTITUDE AND PURCHASE INTENTION IN ONLINE FOOD AND BEVERAGE PLATFORMS: THE MODERATING ROLES OF BRAND GENDER CHARACTERISTICS
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.3, pp.835-866, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformlarında Kişisel ve Kurumsal Güvenin Marka Tutumu ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Marka Cinsiyeti Özelliklerinin Düzenleyici Rolü
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.3, pp.835-866, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
AVM İmajının AVM Ziyareti, Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Sadakati ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisi
İşletme Araştırmaları Dergisi
, vol.12, no.1, pp.848-865, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

AVM Çevresinin, AVM Ziyareti ve Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, vol.54, no.1, pp.581-603, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
A survey the role internet privacy concerns in online purchase behavior customers
International Research Journal of Applied and Basic Sciences
, vol.9, no.5, pp.719-726, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
A survey relationship between strategic issues with customer relationship management (CRM) implementation
International Journal of Strategic Management Review
, vol.2, pp.77-85, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
Markalaşma
in: Dijital Yönetim & Pazarlama & Medya, Dr. Öğr. Üyesi Hande AYHAN GÖKCEK, Editor, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., pp.91-117, 2021