Dr. Öğr. Üyesi SİNEM EYİCE BAŞEV


UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama, Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri

Metrikler

Yayın

52

Atıf (Scholar)

78

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

9

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2021 - 2021

2021 - 2021

Yüksek Lisans

University Of East London {England}, İngiltere

2009 - 2010

2009 - 2010

Doktora

Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye

2001 - 2006

2001 - 2006

Lisans

İzmir Ekonomi Üniversitesi, Güzel Sanatlar Ve Tasarım Fakültesi, Tekstil Ve Moda Tasarımı Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

TV reklamlarının, çocukların seçme, algı / tutum, beğeni ve tavsiye etme davranışlarına etkisi: Geleneksel ve yeni araştırma yöntemlerinin karşılaştırılması

Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler (Dr)

Araştırma Alanları

Pazarlama

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Bahçeşehir Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

EGT409 Öğretmenlik Uygulaması öğrencileri için "Uygulama Öğretim Elemanı"

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2023 - 2024

2023 - 2024

Engelli Komisyon Üyeleri

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2021 - 2024

2021 - 2024

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2021 - 2024

2021 - 2024

İletişim Koordinatörlüğü Koordinatör Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2020 - 2023

2020 - 2023

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2020 - 2022

2020 - 2022

Laboratuvar Sorumlusu

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

2020 - 2021

2020 - 2021

Sürekli Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Medya Planlaması ve Yönetimi

Lisans

Lisans

KURUMSAL İLETİŞİM

REKLAMCILIĞA GİRİŞ

Reklamcılık

HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA UYGULAMASI

Reklam Kampanyaları Analizi

HALKLA İLİŞKİLERDE MEDYA PLANLAMASI

REKLAMCILIK RADYO TV REKLAM UYGULAMALARI

DİJİTAL PAZARLAMADA YAKLAŞIMLAR

HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA PLANLAMASI

ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER

İKNA KURAMLARI VE RETORİK

HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMALI SPSS

HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ

ADVERTİSİNG CAMPAİGNS 1

ÜLKER STRATEGY AND CREATİVİTY IN MARTKETİNG COMMUNİCATİON

Creative Communication

ÜLKER Strategy And Creativity In Martketing Communication

Consumer Behaviour Sürdürülebilir Kalkınma

Advertising Campaigns 2

Persuasion

Makaleler

Tümü (27)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (18)

2019

2019

19. Nöropazarlamaya genel bakış

EYİCE BAŞEV S.

The journal of academic social science , cilt.7, sa.97, ss.204-211, 2019 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Semıotıc Analysıs Of "Lıfe Is Easy Wıth The Internet" Advertısıng Fılm In Turkısh Telecom’s Socıal Responsıbılıty Project

EYİCE BAŞEV S., TOZLU ÖZTAY E.

7. Internatıonal"Communıcatıon In The New World"Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. Mobile Marketing and Mobile Advertising: Dominos Pizza Case

EYİCE BAŞEV S.

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.318-329, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

3. Chıld As Advertısıng Audıence: "Mom, Wıll You Buy Me The Thıng In The Advertısement?

EYİCE BAŞEV S.

Ispec Internatıonal Congress On Multıdıscıplınary Studıes, Adana, Türkiye, 12 Eylül - 13 Kasım 2021, ss.538-547, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

4. Neuropazarization: Decisionmaking Centers Of The Consumer Brain In Grocery Shopping

EYİCE BAŞEV S.

6. Uluslararası Yeni Dünya’da İletişim Kongresi, Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Eylül 2021, ss.8-21, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi

EYİCE BAŞEV S.

2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, ss.629-636, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Nöropazarlama’ya Genel Bakış

EYİCE BAŞEV S.

VI. International Symposium on Social, Human and Administrative Sciences (Asoscongress), 18 - 20 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Nöropazarlama: Eti Browni Reklam Örneği

EYİCE BAŞEV S.

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.321-328, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. NÖROPAZARLAMA TEKNİĞİNDE ÜNLÜ VE MÜZİK KULLANIMI : TÜRKİYE’DE COCA COLA REKLAMLARI ANALİZİ

EYİCE BAŞEV S.

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1133-1147, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü

EYİCE BAŞEV S.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

2016

2016

10. The effectiveness of coaching in developing better customer relations skills: A neuroscience study

EYİCE BAŞEV S., KALKAVAN S.

EMCC Turkey Research Conference 2017, İstanbul, Türkiye, 26 Mart 2016, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Public Relations And Advertising Campaigns For Environmental Awareness İn Digital Marketing: Examples Of Environmentalist/Green Advertising

EYİCE BAŞEV S.

New Trends in Social, Humanities and Administrative Sciences , SÖNMEZ SİNAN, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.509-529, 2023

2021

2021

2. YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİNİN MÜZE FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE TÜRKİYE'DEKİ SANAL MÜZELER

EYİCE BAŞEV S., ORTAÇ Ö.

BİREYDEN TOPLUMA COVİD- 19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR, Dr. Sümeyye ALTIPARMAK, Editör, İKSAD, Ankara, ss.11-233, 2021

2021

2021

3. Neuromarketıng In Commercıals Centered Around Gender: EEG Analysıs

EYİCE BAŞEV S.

Media and Gender: Different Examples of Women Studies from Turkey, PARLAYANDEMİR GİZEM, BİRİNCİOĞLU VURAL YILDIZ DERYA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.79-99, 2021

2021

2021

4. The Effects Of The Words Of Child Consumers Of The Selfie Age On The Family Purchasing Decision Process

EYİCE BAŞEV S.

Çocuk, Oyun, Oyuncak Temalı Çalışmalar-2, ÖCAL DERYA, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.5-38, 2021

2021

2021

5. Reklamların Tüketicilerin Markalara Yönelik Davranışsal Niyetleri Üzerine Etkisi: Starbucks Örneği

EYİCE BAŞEV S.

INSAC Academic Studies on Sciences Social and Education Social and Education, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.235-258, 2021

2021

2021

6. Günümüz Pazarlamasında ‘Selfie Çağı/Z Kuşağının’ Dijital Ayak İzleri

EYİCE BAŞEV S.

Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri, AYDIN ASLANER DUYGU, ASLANER AHMET GÖKÇE, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.363-384, 2021

2021

2021

7. Yeni Medya Teknolojilerinin Müze Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Covid-19 Pandemi Sürecinde Türkiye’deki Sanal Müzeler

EYİCE BAŞEV S.

Bireyden Topluma Covid-19 Pandemisi ve Multidisipliner Yaklaşımlar, ALTIPARMAK SÜMEYYE, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.233-270, 2021

2021

2021

8. Importance Of Customer Behavior In Multi-Level (Network) Marketing

EYİCE BAŞEV S.

Business Studies and New Approaches, ÜNVAN YÜKSEL AKAY, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.229-241, 2021

2021

2021

9. Stagıng Of Customer Experıences Wıth Experıentıal Marketıng

EYİCE BAŞEV S.

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-3, TOPSÜMER FÜSUN, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.127-162, 2021

2020

2020

11. The Role Of Parents’Childrearing Styles On ThePsychology Of Children And TheQuality Of Their Lives

EYİCE BAŞEV S.

RESEARCH REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-30, 2020

2019

2019

12. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü

EYİCE BAŞEV S.

Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar, , Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.229-244, 2019

2016

2016

14. İNCE ELEME SIK DOKUMA MODELİ

EYİCE BAŞEV S.

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof.Dr Aydın Ziya Özgür, Prof.Dr.Aytekin İşman, Editör, sakarya üniversitesi TOJCAM, ss.27-41, 2016

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2024

Kasım 2024

İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2024

Mart 2024

Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

International Journal of Management and Administration

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2022

Nisan 2022

THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2021

Mart 2021

TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES

ESCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION

Hakemli Bilimsel Dergi

Bilimsel Danışmanlıklar

2024 - 2024

2024 - 2024

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

GAIN MEDYA

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK , Türkiye

2024 - 2024

2024 - 2024

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

GAIN MEDYA

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK , Türkiye

2023 - 2024

2023 - 2024

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

GAIN MEDYA

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK , Türkiye