Eğitim Bilgileri
2021 - 2021
2021 - 2021Yüksek Lisans
University Of East London {England}, İngiltere
2009 - 2010
2009 - 2010Doktora
Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye
2001 - 2006
2001 - 2006Lisans
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Güzel Sanatlar Ve Tasarım Fakültesi, Tekstil Ve Moda Tasarımı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
TV reklamlarının, çocukların seçme, algı / tutum, beğeni ve tavsiye etme davranışlarına etkisi: Geleneksel ve yeni araştırma yöntemlerinin karşılaştırılması
Bahçeşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler (Dr)
Araştırma Alanları
Pazarlama
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Bahçeşehir Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorPerformans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorEGT409 Öğretmenlik Uygulaması öğrencileri için "Uygulama Öğretim Elemanı"
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2023 - 2024
2023 - 2024Engelli Komisyon Üyeleri
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2021 - 2024
2021 - 2024Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2021 - 2024
2021 - 2024İletişim Koordinatörlüğü Koordinatör Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2020 - 2023
2020 - 2023Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2020 - 2022
2020 - 2022Laboratuvar Sorumlusu
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
2020 - 2021
2020 - 2021Sürekli Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Verdiği Dersler
Lisans
KURUMSAL İLETİŞİM
REKLAMCILIĞA GİRİŞ
Reklamcılık
HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA UYGULAMASI
Reklam Kampanyaları Analizi
HALKLA İLİŞKİLERDE MEDYA PLANLAMASI
REKLAMCILIK RADYO TV REKLAM UYGULAMALARI
DİJİTAL PAZARLAMADA YAKLAŞIMLAR
HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA PLANLAMASI
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER
İKNA KURAMLARI VE RETORİK
HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAMALI SPSS
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
ADVERTİSİNG CAMPAİGNS 1
ÜLKER STRATEGY AND CREATİVİTY IN MARTKETİNG COMMUNİCATİON
Creative Communication
ÜLKER Strategy And Creativity In Martketing Communication
Consumer Behaviour
Advertising Campaigns 2
Persuasion
Makaleler
2024
20241. The Role Of Artificial Intelligence (AI) In The Future Of The Advertising Industry: Applications And Examples Of Aı In Advertising
Eyice Başev S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION TECHNOLOGY AND SCIENTIFIC RESEARCHES
, cilt.9, sa.26, ss.167-183, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Influencer Marketıng In The Age Of Metaverse: Beymenverse And Meta-Influencer Bella
Eyice Başev S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE
, cilt.9, sa.28, ss.29-41, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. A GENERAL OVERVIEW OF THE IMPACT OF ADVERGAMES ON CONSUMER PURCHASE BEHAVIOR: A LITERATURE REVIEW
eyice başev s.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.55, ss.260-275, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Küresel Amaçları Çerçevesinde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği İncelenmesi Vaka Analizi: “Beko Kadının İşi, Gücü!” Reklamı
Eyice Başev S.
SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.3, ss.224-235, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Augmented Reality Advertisements within the Realm of Phygital Marketing: Case Studies of Advertising Examples
Eyice Başev S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND ADMINISTRATION
, cilt.8, sa.15, ss.20-28, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Hijyen kapsamında gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projelerine yönelik reklamların tüketici satın alma davranışına etkisi: Anneler örneği
EYİCE BAŞEV S., TOZLU ÖZTAY E.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.533-556, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Hijyen kapsamında gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projelerine yönelik reklamların tüketici satın alma davranışına etkisi: Anneler örneği
EYİCE BAŞEV S., TOZLU ÖZTAY E.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.533-556, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Yeni Dünya Düzeninde Geleneksel Pazarlama ve Online (Dijital) Pazarlamanın Karşılaştırması: Z Kuşağı Etkisi
EYİCE BAŞEV S.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.1, 2023 (TRDizin)
2023
20239. Virtual Reality Technology and Changing Ads: The Lipton Case
BASEV S. E.
TRT Akademi
, cilt.8, sa.17, ss.200-217, 2023 (TRDizin)
2022
202210. CRITICAL IMPACT ANALYSIS OF ADVERTISMENTS WITHIN THE FRAMEWORK OF COMMUNICATION RESEARCH: CRITICISM OF THE USE OF MALE FIGURE AS AN OBJECT OF SEXUAL ATTRACTION, THE EXAMPLE OF BISCOLATA STARZ
EYİCE BAŞEV S., TOZLU ÖZTAY E.
Marmara Üniversitesi Kadın ve Toplumsal Cinsiyet Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.2, 2022 (TRDizin)
2022
202211. COVID-19 SÜRECİNİN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ VE TÜKETİCİ EĞİLİMLERİNDEKİ YENİLİKLER: BAĞIŞIKLIK GÜÇLENDİRİCİ GIDA TAKVİYELERİ ÖRNEĞİ
EYİCE BAŞEV S.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, ss.69-91, 2022 (TRDizin)
2022
202212. Game-Based Advertisement: Uludag Lemonade and Lipton Ice Tea Example
EYİCE BAŞEV S.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.9, 2022 (TRDizin)
2022
202213. The Impact of Social Media on Children's Consumption: Instagram Example
EYİCE BAŞEV S.
OPUS Journal of Society Research
, cilt.19, ss.462-476, 2022 (TRDizin)
2022
202214. Critical Impact Analysis Of Advertisements within The Framework Of Communication Research: Criticism Of The Use Of Male Figure As An Object Of Sexual Attraction, The Example Of Biscolata Stars
EYİCE BAŞEV S., TOZLU ÖZTAY E.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ KADIN VE TOPLUMSAL CİNSİYET ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.6, sa.2, ss.43-54, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Yeni Dünya Sistemince Sosyal Medya Pazarlaması: Instagram’dan Organik Ürün Tercihi
BASEV S.
Akdeniz İletişim
, cilt.0, sa.36, ss.457-482, 2021 (TRDizin)
2021
202116. THE EFFECT OF CONSUMERS GREEN PRODUCT USE PREFERENCES ON THEIR PURCHASING BEHAVIOR: THE CASE OF DAMLA WATER
EYİCE BAŞEV S.
Digital Communication Journal , cilt.4, sa.5, ss.33-46, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202017. NÖROPAZARLAMA ’xxDA TÜRKİYEDEKİ ÇALIŞMALAR ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESİ
EYİCE BAŞEV S.
uluslararası Türkbilim , cilt.10, sa.27, ss.147-158, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. WEB UYGUNLUK ANALİZİ: HEPSİBURADA.COM VE N11.COM KARŞILAŞTIRILMASI
EYİCE BAŞEV S.
Diyalektolog - Ulusal Hakemli Sosyal Arastirmalar Dergisi , cilt.24, sa.24, ss.103-123, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201919. Nöropazarlamaya genel bakış
EYİCE BAŞEV S.
The journal of academic social science , cilt.7, sa.97, ss.204-211, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201920. Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi
EYİCE BAŞEV S.
JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , ss.629-636, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
201721. Which Technique Is Better in Leading Coachee to Achieve His/Her Goal on the Basis of Neuroscience: Wisdom of Hindsight vs. Shaping Future through Pictures?
EYİCE BAŞEV S., Ölçekciler F., Kalkavan S.
International Journal of Innovative Research and Development , cilt.6, sa.9, ss.71-74, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201622. 86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE
EYİCE BAŞEV S.
eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.86-105, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201623. Recycling Behaviour of Students and the Effect of Sociodemographic Characteristics on Their Behaviour
EYİCE BAŞEV S.
Global Media Journal TR , cilt.6, sa.12, ss.89-105, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201524. EFFECT OF AMBİENT MARKETİNG ON CONSUMERS PURCHASİNG BEHAVİOUR A CROSS CULTURAL STUDY
EYİCE BAŞEV S.
The Journal of Academic Social Science , cilt.3, sa.14, ss.268-286, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201425. EFFECT OF ECONOMIC CRISIS ON FOOD CONSUMPTION BEHAVIOUR OF BRITISH CONSUMER
EYİCE BAŞEV S.
International Journal of Education and Research , cilt.2, sa.10, ss.286-316, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201426. Online Buying Behaviour of Turkish Consumers An Exploratory Study on Hepsiburada com
EYİCE BAŞEV S.
Global Media Journal , cilt.5, sa.9, ss.97-132, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201427. SEMBOLİK TÜKETİM DAVRANIŞI ve SEMBOLİK TÜKETİM ÜRÜNÜ OLARAK TEK TAŞ YÜZÜK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA SYMBOLIC CONSUMPTION BEHAVIOUR AND A RESEARCH ON SOLITAIRE AS A SYMBOLIC CONSUMPTION PRODUCT
EYİCE BAŞEV S., İlbasmış S., PİRTİNİ S.
ÖNERİ , cilt.11, sa.42, ss.89-103, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Semıotıc Analysıs Of "Lıfe Is Easy Wıth The Internet" Advertısıng Fılm In Turkısh Telecom’s Socıal Responsıbılıty Project
EYİCE BAŞEV S., TOZLU ÖZTAY E.
7. Internatıonal"Communıcatıon In The New World"Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. Mobile Marketing and Mobile Advertising: Dominos Pizza Case
EYİCE BAŞEV S.
18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.318-329, (Tam Metin Bildiri)
2021
20213. Chıld As Advertısıng Audıence: "Mom, Wıll You Buy Me The Thıng In The Advertısement?
EYİCE BAŞEV S.
Ispec Internatıonal Congress On Multıdıscıplınary Studıes, Adana, Türkiye, 12 Eylül - 13 Kasım 2021, ss.538-547, (Tam Metin Bildiri)
2021
20214. Neuropazarization: Decisionmaking Centers Of The Consumer Brain In Grocery Shopping
EYİCE BAŞEV S.
6. Uluslararası Yeni Dünya’da İletişim Kongresi, Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Eylül 2021, ss.8-21, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi
EYİCE BAŞEV S.
2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2019, ss.629-636, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Nöropazarlama’ya Genel Bakış
EYİCE BAŞEV S.
VI. International Symposium on Social, Human and Administrative Sciences (Asoscongress), 18 - 20 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Nöropazarlama: Eti Browni Reklam Örneği
EYİCE BAŞEV S.
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.321-328, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. NÖROPAZARLAMA TEKNİĞİNDE ÜNLÜ VE MÜZİK KULLANIMI : TÜRKİYE’DE COCA COLA REKLAMLARI ANALİZİ
EYİCE BAŞEV S.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1133-1147, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü
EYİCE BAŞEV S.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
2016
201610. The effectiveness of coaching in developing better customer relations skills: A neuroscience study
EYİCE BAŞEV S., KALKAVAN S.
EMCC Turkey Research Conference 2017, İstanbul, Türkiye, 26 Mart 2016, (Özet Bildiri)
2015
201511. The Effect Of Tv Advertising On Childeren’sChoosing, Attitude, Recommendation And Liking Behaviour: A Study On Comparıson Of Traditional And New Research Methodologies
EYİCE BAŞEV S., BİR A. A., SUHER H. K.
The 14th International Conference on Research in Advertising 2015, Londrina, Brezilya, 2 - 04 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Public Relations And Advertising Campaigns For Environmental Awareness İn Digital Marketing: Examples Of Environmentalist/Green Advertising
EYİCE BAŞEV S.
New Trends in Social, Humanities and Administrative Sciences , SÖNMEZ SİNAN, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.509-529, 2023
2021
20212. YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİNİN MÜZE FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE TÜRKİYE'DEKİ SANAL MÜZELER
EYİCE BAŞEV S., ORTAÇ Ö.
BİREYDEN TOPLUMA COVİD- 19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR, Dr. Sümeyye ALTIPARMAK, Editör, İKSAD, Ankara, ss.11-233, 2021
2021
20213. Neuromarketıng In Commercıals Centered Around Gender: EEG Analysıs
EYİCE BAŞEV S.
Media and Gender: Different Examples of Women Studies from Turkey, PARLAYANDEMİR GİZEM, BİRİNCİOĞLU VURAL YILDIZ DERYA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.79-99, 2021
2021
20214. The Effects Of The Words Of Child Consumers Of The Selfie Age On The Family Purchasing Decision Process
EYİCE BAŞEV S.
Çocuk, Oyun, Oyuncak Temalı Çalışmalar-2, ÖCAL DERYA, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.5-38, 2021
2021
20215. Reklamların Tüketicilerin Markalara Yönelik Davranışsal Niyetleri Üzerine Etkisi: Starbucks Örneği
EYİCE BAŞEV S.
INSAC Academic Studies on Sciences Social and Education Social and Education, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.235-258, 2021
2021
20216. Günümüz Pazarlamasında ‘Selfie Çağı/Z Kuşağının’ Dijital Ayak İzleri
EYİCE BAŞEV S.
Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri, AYDIN ASLANER DUYGU, ASLANER AHMET GÖKÇE, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.363-384, 2021
2021
20217. Yeni Medya Teknolojilerinin Müze Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Covid-19 Pandemi Sürecinde Türkiye’deki Sanal Müzeler
EYİCE BAŞEV S.
Bireyden Topluma Covid-19 Pandemisi ve Multidisipliner Yaklaşımlar, ALTIPARMAK SÜMEYYE, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.233-270, 2021
2021
20218. Importance Of Customer Behavior In Multi-Level (Network) Marketing
EYİCE BAŞEV S.
Business Studies and New Approaches, ÜNVAN YÜKSEL AKAY, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.229-241, 2021
2021
20219. Stagıng Of Customer Experıences Wıth Experıentıal Marketıng
EYİCE BAŞEV S.
A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-3, TOPSÜMER FÜSUN, ÇİFTÇİ HASAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.127-162, 2021
2020
202010. The Effect of TV Advertısements of Ulker Toto and Kinder Surprise Chocalates on Turkish Children
EYİCE BAŞEV S.
Eğitim Yayınevi, Konya, 2020
2020
202011. The Role Of Parents’Childrearing Styles On ThePsychology Of Children And TheQuality Of Their Lives
EYİCE BAŞEV S.
RESEARCH REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-30, 2020
2019
201912. Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinde Stratejik Yönetimin Rolü
EYİCE BAŞEV S.
Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar, , Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.229-244, 2019
2017
201713. NöropazarlamaNörobilim ve Pazarlama Entegrasyonunda Teorik Yaklaşımlar ve Uygulama Örnekleri
EYİCE BAŞEV S.
Artikel Yayıncılık, İstanbul, 2017
2016
201614. İNCE ELEME SIK DOKUMA MODELİ
EYİCE BAŞEV S.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof.Dr Aydın Ziya Özgür, Prof.Dr.Aytekin İşman, Editör, sakarya üniversitesi TOJCAM, ss.27-41, 2016
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2024
Kasım 2024İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2024
Mart 2024Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023International Journal of Management and Administration
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2022
Nisan 2022THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2021
Mart 2021TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
ESCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2024 - 2024
2024 - 2024Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
GAIN MEDYA
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK , Türkiye
2024 - 2024
2024 - 2024Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
GAIN MEDYA
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK , Türkiye
2023 - 2024
2023 - 2024Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
GAIN MEDYA
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK , Türkiye