Makaleler
11
Tümü (11)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (9)
2. KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Social Mentality and Research Thinkers Journal
, cilt.5, sa.18, ss.669-682, 2019 (Hakemli Dergi)
3. REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, cilt.6, sa.4, ss.15-33, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı
Akademik Bakış Dergisi
, cilt.2, sa.40, ss.272-286, 2014 (Hakemli Dergi)
6. Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Perspektifinden Eleştirel Bir Bakış
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.3, sa.4, ss.1-11, 2013 (Hakemli Dergi)
7. Scottish Journal of Arts Social Sciences and Scientific Studies
Scottish Journal of Arts, Social Sciences and Scientific Studies
, cilt.9, sa.2, ss.91-99, 2013 (Hakemli Dergi)
8. Change of Corporate Identity in the Context of Culture Industry Example of İstanbul Modern Art Museum
British Journal of Arts and Social Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.31-44, 2012 (Hakemli Dergi)
9. Virtual Organizations and Their Communications
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, cilt.3, sa.6, ss.135-159, 2012 (Scopus, TRDizin)
10. Kült Marka Leica Fotoğraf Makinesinin Marka Konumlandırması
Kültür Üniversitesi Güncesi, Sosyal Bilimler ve Sanat
, cilt.5, sa.3, ss.13-27, 2007 (Hakemli Dergi)
11. Sun Tzu Savaş Sanatına Göre, Marka Pazar Stratejilerinin Belirlenmesi
Kültür Üniversitesi Güncesi, Sosyal Bilimler ve Sanat
, cilt.3, sa.1, ss.95-105, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. The Effects of the Visuality of the Festival Activities on the Regional Publicity: Example of the Zeytinli Rock Festival
10th ICoSReSSE Conference Strategic Research on Scientific Studies Education, Rome, İtalya, 17 - 18 Haziran 2019
2. Brand Placement as a Rising Value in Cinema: Analysis of the “Aile Arasında” Movie in the Context of Brand Placement
International Conference on Applied Economics and Finance Extended With Social Science, Kuşadası, 28 - 30 Kasım 2018
5. The Effects of Motivation on Marketing Communication: The Example of Public Relations and Communications Specialists Who Work in Five –Star Hotels
ICCMTD-2012, International Conference on Communication, Media, Technology and Design, 9 - 11 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
6. Research On Websites Of 43 Public Relations Agency Members Of Public Relations Society Of Turkey (TUHID) In Aspect Of Public Relations
Visualist 2012, International Congress On Visual Culture: New Approaches In Communication, Art, And Design ‘‘Digitalization’’, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2012, ss.573-582, (Tam Metin Bildiri)
7. Corporate Social Responsibility Campaigns In Turkey: An Analysis Of Communication Through Websites Representations
The International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference,30 May- 02 June 2011, Harvard University, 30 Mayıs - 02 Haziran 2011, cilt.4, ss.69-92, (Tam Metin Bildiri)
8. Kötülük Kovmanın Göstergesel Temsili: Nazar Boncuğu
VIII. Uluslararası Görsel Göstergebilim Kongresi AISV-IAVS Görünürün Kültürleri, 01 Haziran 2007, cilt.1, ss.621-635, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Toplumsal Cinsiyet Bağlamında ve Kitle İletişim Araçlarında Masal Söylemi
Masala Farklı Disiplinlerden Bir Bakış, , Editör, Kriter Basım Yayın ve Dağıtım, İstanbul, ss.99-131, 2020
2. Kültürel Miras Kapsamında Kapadokya’nın Tanıtımı: Türk Sineması Filmleri Üzerinden Bir Değerlendirme
Kültürel Miras ve Sinema, Tuna Sinem, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.101-136, 2020
3. Kriz İletişiminin Boyutu
Farklı Yönleri ile Kriz ve İletişimi, Ilıcak Aydınalp Şükran Güzin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.1-22, 2020
4. Müze İletişimi
Akademik Kitaplar, İstanbul, 2019
5. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE DERSİNDE MASAL KULLANIMINA DAİR ÖRNEK BİR ETKİNLİK PLANI
Masala farklı Disiplinlerden Bakış, Nezire Gamze Ilıcak, Editör, Kriter, İstanbul, ss.131-150, 2019
7. Halkla İlişkilerde İmaj Yönetimi
İmaj Üretimi, Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.31-45, 2014
8. Halkla İlişkiler Ekseninde Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Nobel Yayınları, Ankara, 2013
9. Professional Standards in Public Relations Discipline: A Research on Workers of Corporate Communication Department
Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay, A., Carayol, V., Tench R., Editör, P.I.E. Peter LANG, ss.49-62, 2013
10. Bin 23 Yıllık Medeniyet: Bizans İmparatorluğu
Seçenlere ve Seçilenlere Politik Dünya, İnan, E., Editör, Referans Yayınları, İstanbul, ss.59-74, 2010