Prof. Dr. ŞÜKRAN GÜZİN ILICAK AYDINALP


SANAT VE TASARIM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

Metrikler

Yayın

29

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2010

2007 - 2010

Doktora

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Sanatları (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İstanbul Gelişim Üniversitesi, SANAT VE TASARIM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

2004 - Devam Ediyor

2004 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Sanat Ve Kültür Yönetimi Bölümü

2010 - 2014

2010 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Sanat Ve Kültür Yönetimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, MODA VE TEKSTİL TASARIMI

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Dekan

İstanbul Gelişim Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, İLETİŞİM VE TASARIMI

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2012 - 2015

2012 - 2015

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Kültür Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Kampanya Tasarımı ve Yönetimi

Küresel Marka Analizi

Medya Planlaması ve Yönetimi

Bitirme Projesi

Stratejik Marka Yönetimi

Lisans

Lisans

Medya Planlaması

Halkla İlişkilerde Planlama ve Yönetim

İmaj Yönetimi

Yeni Medyada Halkla İlişkiler

Kurumsal İletişim

Kurumsal Kimlik ve Marka Yönetimi

Bitirme Tezi

Medya Okur Yazarlığı

Sponsorluk

Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar

Sağlık İletişimi

Medya Planlama

Halkla İlişkiler Uygulamaları

Makaleler

Tümü (11)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. The Effects of the Visuality of the Festival Activities on the Regional Publicity: Example of the Zeytinli Rock Festival

ILICAK AYDINALP Ş. G.

10th ICoSReSSE Conference Strategic Research on Scientific Studies Education, Rome, İtalya, 17 - 18 Haziran 2019

2018

2018

2. Brand Placement as a Rising Value in Cinema: Analysis of the “Aile Arasında” Movie in the Context of Brand Placement

ILICAK AYDINALP Ş. G., TUNA S.

International Conference on Applied Economics and Finance Extended With Social Science, Kuşadası, 28 - 30 Kasım 2018

2018

2018

3. KİŞİSEL İMAJA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME: KİRMANŞAH HİKÂYESİ ÖRNEĞİ

ILICAK AYDINALP Ş. G., ILICAK N. G.

IV. Uluslararası Multidispliner Çalışmaları Sempozyumu, Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, ss.227, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Kişisel İmaja Yönelik Bir Değerlendirme: Kirmanşah Hikayesi Örneği

ILICAK AYDINALP Ş. G., ILICAK N. G.

International Symposium on Multidisciplinary Studies, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, ss.795-810, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

5. The Effects of Motivation on Marketing Communication: The Example of Public Relations and Communications Specialists Who Work in Five –Star Hotels

ILICAK AYDINALP Ş. G.

ICCMTD-2012, International Conference on Communication, Media, Technology and Design, 9 - 11 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

6. Research On Websites Of 43 Public Relations Agency Members Of Public Relations Society Of Turkey (TUHID) In Aspect Of Public Relations

ILICAK AYDINALP Ş. G.

Visualist 2012, International Congress On Visual Culture: New Approaches In Communication, Art, And Design ‘‘Digitalization’’, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2012, ss.573-582, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

7. Corporate Social Responsibility Campaigns In Turkey: An Analysis Of Communication Through Websites Representations

ILICAK AYDINALP Ş. G.

The International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference,30 May- 02 June 2011, Harvard University, 30 Mayıs - 02 Haziran 2011, cilt.4, ss.69-92, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

8. Kötülük Kovmanın Göstergesel Temsili: Nazar Boncuğu

ILICAK AYDINALP Ş. G.

VIII. Uluslararası Görsel Göstergebilim Kongresi AISV-IAVS Görünürün Kültürleri, 01 Haziran 2007, cilt.1, ss.621-635, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Toplumsal Cinsiyet Bağlamında ve Kitle İletişim Araçlarında Masal Söylemi

ILICAK AYDINALP Ş. G., TUNA S.

Masala Farklı Disiplinlerden Bir Bakış, , Editör, Kriter Basım Yayın ve Dağıtım, İstanbul, ss.99-131, 2020

2020

2020

2. Kültürel Miras Kapsamında Kapadokya’nın Tanıtımı: Türk Sineması Filmleri Üzerinden Bir Değerlendirme

ILICAK AYDINALP Ş. G.

Kültürel Miras ve Sinema, Tuna Sinem, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.101-136, 2020

2020

2020

3. Kriz İletişiminin Boyutu

ILICAK AYDINALP Ş. G.

Farklı Yönleri ile Kriz ve İletişimi, Ilıcak Aydınalp Şükran Güzin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.1-22, 2020

2019

2019

4. Müze İletişimi

ILICAK AYDINALP Ş. G.

Akademik Kitaplar, İstanbul, 2019

2019

2019

5. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE DERSİNDE MASAL KULLANIMINA DAİR ÖRNEK BİR ETKİNLİK PLANI

EKŞİ P., BAŞOĞLU N., KAPLAN T., ILICAK AYDINALP Ş. G., TUNA S., ÇAKAR BİKİÇ N.

Masala farklı Disiplinlerden Bakış, Nezire Gamze Ilıcak, Editör, Kriter, İstanbul, ss.131-150, 2019

2018

2018

6. Kişisel İmaja Yönelik Bir Değerlendirme: Kirmanşah Hikâyesi Örneği

ILICAK N. G., ILICAK AYDINALP Ş. G.

Multidisipliner Çalışmalar-4 (Sosyal Bilimler) Cilt II, ABİDİN TEMİZER - İBİRAHİM SERBESTOĞLU, Editör, Institut za Geografiju, Podgorica, ss.795-809, 2018

2014

2014

7. Halkla İlişkilerde İmaj Yönetimi

ILICAK AYDINALP Ş. G.

İmaj Üretimi, Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.31-45, 2014

2013

2013

9. Professional Standards in Public Relations Discipline: A Research on Workers of Corporate Communication Department

ILICAK AYDINALP Ş. G.

Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay, A., Carayol, V., Tench R., Editör, P.I.E. Peter LANG, ss.49-62, 2013

2010

2010

10. Bin 23 Yıllık Medeniyet: Bizans İmparatorluğu

ILICAK AYDINALP Ş. G.

Seçenlere ve Seçilenlere Politik Dünya, İnan, E., Editör, Referans Yayınları, İstanbul, ss.59-74, 2010


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 2

h-indeksi (SCOPUS): 1