Eğitim Bilgileri
2007 - 2010
2007 - 2010Doktora
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Yüksek Lisans
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Sanatları (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, SANAT VE TASARIM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
2004 - Devam Ediyor
2004 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Sanat Ve Kültür Yönetimi Bölümü
2010 - 2014
2010 - 2014Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Sanat Ve Kültür Yönetimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, MODA VE TEKSTİL TASARIMI
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDekan
İstanbul Gelişim Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, İLETİŞİM VE TASARIMI
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorÜniversite Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2012 - 2015
2012 - 2015Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Kültür Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Kampanya Tasarımı ve Yönetimi
Küresel Marka Analizi
Medya Planlaması ve Yönetimi
Bitirme Projesi
Stratejik Marka Yönetimi
Lisans
Lisans
Medya Planlaması
Halkla İlişkilerde Planlama ve Yönetim
İmaj Yönetimi
Yeni Medyada Halkla İlişkiler
Kurumsal İletişim
Kurumsal Kimlik ve Marka Yönetimi
Bitirme Tezi
Medya Okur Yazarlığı
Sponsorluk
Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar
Sağlık İletişimi
Medya Planlama
Halkla İlişkiler Uygulamaları
Makaleler
Tümü (11)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (9)
2020
20201. Halkla İlişkiler Perspektifiyle Yapay Zekâ (A.I.)
AYDINALP Ş. G.
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.15, sa.4, ss.2283-2300, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20192. KİŞİSEL MARKA BAĞLAMINDA SANATÇI MARKALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Social Mentality and Research Thinkers Journal , cilt.5, sa.18, ss.669-682, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20193. REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , cilt.6, sa.4, ss.15-33, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20194. AMASYA TÜRKÜLERİNDE ŞEHİR İMAJINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME
ILICAK N. G., ILICAK AYDINALP Ş. G.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.0, sa.15, ss.167-194, 2019 (TRDizin)
2014
20145. Türkiye de Özel Sektörün Halkla İletişim Aracı Olarak SanatSponsorluğunu Kullanımı
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Akademik Bakış Dergisi , cilt.2, sa.40, ss.272-286, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20136. Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Perspektifinden Eleştirel Bir Bakış
ILICAK AYDINALP Ş. G.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , cilt.3, sa.4, ss.1-11, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
20137. Scottish Journal of Arts Social Sciences and Scientific Studies
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Scottish Journal of Arts, Social Sciences and Scientific Studies , cilt.9, sa.2, ss.91-99, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
20128. Change of Corporate Identity in the Context of Culture Industry Example of İstanbul Modern Art Museum
ILICAK AYDINALP Ş. G., GÖKÇE PARSEHYAN B.
British Journal of Arts and Social Sciences , cilt.9, sa.1, ss.31-44, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
20129. Virtual Organizations and Their Communications
ILICAK AYDINALP Ş. G., GÖKÇE PARSEHYAN B.
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, cilt.3, sa.6, ss.135-159, 2012 (Scopus, TRDizin)
2007
200710. Kült Marka Leica Fotoğraf Makinesinin Marka Konumlandırması
Güz Gündeş N., ILICAK AYDINALP Ş. G.
Kültür Üniversitesi Güncesi, Sosyal Bilimler ve Sanat , cilt.5, sa.3, ss.13-27, 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200511. Sun Tzu Savaş Sanatına Göre, Marka Pazar Stratejilerinin Belirlenmesi
ILICAK AYDINALP Ş. G., ÖZGÜL KILANÇ R.
Kültür Üniversitesi Güncesi, Sosyal Bilimler ve Sanat , cilt.3, sa.1, ss.95-105, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. The Effects of the Visuality of the Festival Activities on the Regional Publicity: Example of the Zeytinli Rock Festival
ILICAK AYDINALP Ş. G.
10th ICoSReSSE Conference Strategic Research on Scientific Studies Education, Rome, İtalya, 17 - 18 Haziran 2019
2018
20182. Brand Placement as a Rising Value in Cinema: Analysis of the “Aile Arasında” Movie in the Context of Brand Placement
ILICAK AYDINALP Ş. G., TUNA S.
International Conference on Applied Economics and Finance Extended With Social Science, Kuşadası, 28 - 30 Kasım 2018
2018
20183. KİŞİSEL İMAJA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME: KİRMANŞAH HİKÂYESİ ÖRNEĞİ
ILICAK AYDINALP Ş. G., ILICAK N. G.
IV. Uluslararası Multidispliner Çalışmaları Sempozyumu, Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, ss.227, (Özet Bildiri)
2018
20184. Kişisel İmaja Yönelik Bir Değerlendirme: Kirmanşah Hikayesi Örneği
ILICAK AYDINALP Ş. G., ILICAK N. G.
International Symposium on Multidisciplinary Studies, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, ss.795-810, (Tam Metin Bildiri)
2012
20125. The Effects of Motivation on Marketing Communication: The Example of Public Relations and Communications Specialists Who Work in Five –Star Hotels
ILICAK AYDINALP Ş. G.
ICCMTD-2012, International Conference on Communication, Media, Technology and Design, 9 - 11 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
20126. Research On Websites Of 43 Public Relations Agency Members Of Public Relations Society Of Turkey (TUHID) In Aspect Of Public Relations
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Visualist 2012, International Congress On Visual Culture: New Approaches In Communication, Art, And Design ‘‘Digitalization’’, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2012, ss.573-582, (Tam Metin Bildiri)
2011
20117. Corporate Social Responsibility Campaigns In Turkey: An Analysis Of Communication Through Websites Representations
ILICAK AYDINALP Ş. G.
The International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference,30 May- 02 June 2011, Harvard University, 30 Mayıs - 02 Haziran 2011, cilt.4, ss.69-92, (Tam Metin Bildiri)
2007
20078. Kötülük Kovmanın Göstergesel Temsili: Nazar Boncuğu
ILICAK AYDINALP Ş. G.
VIII. Uluslararası Görsel Göstergebilim Kongresi AISV-IAVS Görünürün Kültürleri, 01 Haziran 2007, cilt.1, ss.621-635, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Toplumsal Cinsiyet Bağlamında ve Kitle İletişim Araçlarında Masal Söylemi
ILICAK AYDINALP Ş. G., TUNA S.
Masala Farklı Disiplinlerden Bir Bakış, , Editör, Kriter Basım Yayın ve Dağıtım, İstanbul, ss.99-131, 2020
2020
20202. Kültürel Miras Kapsamında Kapadokya’nın Tanıtımı: Türk Sineması Filmleri Üzerinden Bir Değerlendirme
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Kültürel Miras ve Sinema, Tuna Sinem, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.101-136, 2020
2020
20203. Kriz İletişiminin Boyutu
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Farklı Yönleri ile Kriz ve İletişimi, Ilıcak Aydınalp Şükran Güzin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.1-22, 2020
2019
20195. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE DERSİNDE MASAL KULLANIMINA DAİR ÖRNEK BİR ETKİNLİK PLANI
EKŞİ P., BAŞOĞLU N., KAPLAN T., ILICAK AYDINALP Ş. G., TUNA S., ÇAKAR BİKİÇ N.
Masala farklı Disiplinlerden Bakış, Nezire Gamze Ilıcak, Editör, Kriter, İstanbul, ss.131-150, 2019
2018
20186. Kişisel İmaja Yönelik Bir Değerlendirme: Kirmanşah Hikâyesi Örneği
ILICAK N. G., ILICAK AYDINALP Ş. G.
Multidisipliner Çalışmalar-4 (Sosyal Bilimler) Cilt II, ABİDİN TEMİZER - İBİRAHİM SERBESTOĞLU, Editör, Institut za Geografiju, Podgorica, ss.795-809, 2018
2014
20147. Halkla İlişkilerde İmaj Yönetimi
ILICAK AYDINALP Ş. G.
İmaj Üretimi, Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.31-45, 2014
2013
20138. Halkla İlişkiler Ekseninde Kurumsal Sosyal Sorumluluk
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Nobel Yayınları, Ankara, 2013
2013
20139. Professional Standards in Public Relations Discipline: A Research on Workers of Corporate Communication Department
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay, A., Carayol, V., Tench R., Editör, P.I.E. Peter LANG, ss.49-62, 2013
2010
201010. Bin 23 Yıllık Medeniyet: Bizans İmparatorluğu
ILICAK AYDINALP Ş. G.
Seçenlere ve Seçilenlere Politik Dünya, İnan, E., Editör, Referans Yayınları, İstanbul, ss.59-74, 2010
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık DüzeyininArtırılması
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Büyükbingöl A., İçağasıoğlu Çoban M. A., Kuş Ö. A., Maral T., Savaş S., Ilıcak Aydınalp Ş. G., et al.