Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (1)
1. Reflection of Consumers’ Material Values on Brand Bullying
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.610-621, 2024 (TRDizin)
2. REFLECTION OF BRAND HATE ON BRAND FORGIVENESS
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.299-330, 2024 (TRDizin)
5. Mağaza İmajının İkon Marka Algısına Yansıması
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.0, sa.38, ss.205-221, 2021 (ESCI, TRDizin)
6. Değişen Yaşlılık Kavramının Reklamlara Yansıması
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.404-418, 2021 (TRDizin)
20. Gösterişsiz Tüketim Kavramı Bağlamında Tüketici Algısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.14, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
4. HEDONİZM BAĞLAMINDA TEKNOLOJİK ÜRÜNLERİN YARATTIĞI DUYGUSAL TATMİN
5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
1. Bağımlılığın Reklam Hali: Game-vertising
Reklama Dijital Dokunuş, DENEÇLİ ARIBAKAN CEYDA, YILDIZ BALABAN ÖYKÜ EZGİ, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, ss.361-376, 2025
6. Dijital Kültür Dinamiklerinden: Sosyal Medyadaki Mukbang Videoları
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV, Ceren Bilgici, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.115-142, 2023
7. Tüketicilerdeki Yalnızlık ve Aidiyet Duygularının, Sanal Marka Topluluk Algısına Yansıması
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Balaban, Yıldız, Öykü, Ezgi,, Editör, Nobel, Ankara, ss.61-90, 2023
9. Yeni Medya Reklamlarında Etik Kavramı
Reklama ‘Yeni’den Bakmak, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.475-517, 2021
10. Odak Grup Görüşmesi
Reklam Araştırmaları: Nitel ve Nicel Tasarımlar, Karaçor, Süleyman, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.273-288, 2021
11. Dini Bir Değer Olarak Kanaatkârlığın Kadın Tüketicilerin Satın Alma Davranışındaki Rolü
Tüketici Davranışı III : Güncel Akademik Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-112, 2021
12. Reklamlarda Cinsiyetsiz Kimlik Kullanımına Yönelik Z Kuşağının Tutumu
Reklamdakiler: Reklam Çözümleme Örnekleri, Kocabay, Şener, Nihal, Gümüş, İlknur, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.94-122, 2021
13. Reklam Yönetimi
BETA BASIM YAYIM, İstanbul, 2018
14. Reklam Yönetimi
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018