Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. Sözde ve Genel Demarketing Stratejileri Uygulayan ReklamlarınKarşılaştırılması

I. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi Bildiri Kitabı, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.426-443, (Tam Metin Bildiri)

2. Tüketicilerin Etik Değerler Bağlamında Taklit Markalara Yönelik Tutumları Üzerine Bir Çalışma

UYSAD 8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.163-180, (Tam Metin Bildiri)

3. Aktivizme Eğilimli Tüketicilerin, Markaların Aktivist Reklamlarına Yaklaşımları

18th International Symposium Communication in The Millennium, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.591-602, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. HEDONİZM BAĞLAMINDA TEKNOLOJİK ÜRÜNLERİN YARATTIĞI DUYGUSAL TATMİN

5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması

UYSAD International Management and Social Science Symposium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2018, ss.22-31, (Tam Metin Bildiri)

6. Reklamlarda Mizah ve Cinsel Çekicilik Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması

IPRAC 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.175-190, (Tam Metin Bildiri)

7. Using Of Homosexual Image In Ads: Canada And Turkey Samples

14. International Symposium Communication In The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.555-572, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Bağımlılığın Reklam Hali: Game-vertising

Reklama Dijital Dokunuş, DENEÇLİ ARIBAKAN CEYDA, YILDIZ BALABAN ÖYKÜ EZGİ, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, ss.361-376, 2025

2. FİJİTAL DÜNYADAKİ ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ BAĞLAMINDA MARKALARIN UYGULAMALARI

MEDYADA YAPAY ZEKÂ: OLANAKLAR VE SORUNLAR, AKSOY SEYHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.129-144, 2024

3. Dijital Mahremiyetin Çöküşü: Yapay Zeka Aracılığıyla Yaşanılan Müşteri Deneyimin Riskleri

YAPAY ZEKA DESTEKLİ REKLAMCILIK: Strateji, Yaratıcılık ve Medya Planlama, AKCAN BURÇE, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.439-454, 2024

4. YEŞIL YALANLAR: YEŞIL REKLAMIN KARANLIK YÜZÜ YEŞIL YIKAMA

DİJİTALLEŞEN DÜNYADA REKLAMCILIK VE ETİK, ÜNAL CELİL, KİÇİR İBRAHİM, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.168-169, 2024

6. Dijital Kültür Dinamiklerinden: Sosyal Medyadaki Mukbang Videoları

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV, Ceren Bilgici, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.115-142, 2023

7. Tüketicilerdeki Yalnızlık ve Aidiyet Duygularının, Sanal Marka Topluluk Algısına Yansıması

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Balaban, Yıldız, Öykü, Ezgi,, Editör, Nobel, Ankara, ss.61-90, 2023

8. Marka Nefreti

Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2021

9. Yeni Medya Reklamlarında Etik Kavramı

Reklama ‘Yeni’den Bakmak, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.475-517, 2021

10. Odak Grup Görüşmesi

Reklam Araştırmaları: Nitel ve Nicel Tasarımlar, Karaçor, Süleyman, Erdoğan, Gençyürek, Merve, Akcan, Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.273-288, 2021

11. Dini Bir Değer Olarak Kanaatkârlığın Kadın Tüketicilerin Satın Alma Davranışındaki Rolü

Tüketici Davranışı III : Güncel Akademik Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-112, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Reklamlarda Cinsiyetsiz Kimlik Kullanımına Yönelik Z Kuşağının Tutumu

Reklamdakiler: Reklam Çözümleme Örnekleri, Kocabay, Şener, Nihal, Gümüş, İlknur, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.94-122, 2021

14. Reklam Yönetimi

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları