Dr. Öğr. Üyesi HİLAL KILIÇ
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (5)
1.
Moderator Role of Word of Mouth Marketing on The Impact of Public Relations on Purchase Intention From an Integrated Marketing Communications Perspective
Ayhan Gökcek H.
,
Kılıç H.
,
Türker O.
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.299-314, 2023 (Hakemli Dergi)
2.
The Effect of Corporate Social Responsibility Activities on Brand Image and Buying Behaviour: Comparative Analysis of Turkey-Malaysia Coca-Cola Consumers
Kılıç H.
,
Türker O.
,
Yurtsever A. E.
Abant Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.487-504, 2023 (TRDizin)
3.
The Impact of Elements of Integrated Marketing Communication on Planned Brand Identity
Kılıç H.
,
Elhadary T. H. M. E.
,
TÜRKER O.
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2022, sa.9, ss.225-250, 2022 (TRDizin)
4.
Teaching University Practical Courses Online during COVID-19 Crisis: A Challenge for ELearning
ElHaty İ. A.
,
Elhadary T.
,
Elgamil R.
,
KILIÇ H.
Journal of Critical Reviews
, 2020 (Hakemli Dergi)
5.
Sosyal Hizmet Bölümü ve Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Bireysel ve SosyalSorumluluk Seviyeleri ile Girişimcilik Potansiyelleri Arasındaki İlişkinin Ölçülmesi
KILIÇ H.
,
SOLMAZ U.
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.(Özel Sayı), ss.155-169, 2019 (TRDizin)
6.
BÜYÜK VERİ (BIGDATA) VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)İŞBİRLİĞİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNDEKİ ROLÜ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ ÖZEL BİR BANKA ÖRNEĞİ
KILIÇ H.
,
ATALAY E.
,
YURTSEVER A. E.
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.289-310, 2019 (Hakemli Dergi)
7.
Büyük Veri (BIGDATA) ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) İşbirliğinin Pazarlama İletişimi Stratejilerindeki Rolü: Büyük Ölçekli Özel Bir Banka Örneği
KILIÇ H.
,
ATALAY E.
,
YURTSEVER A. E.
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.289-310, 2019 (Hakemli Dergi)
8.
Marketing Astrology: The Magic Touch
KILIÇ H.
Journal Academic Marketing Mysticism Online (JAMMO)
, sa.1, ss.56-64, 2011 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
3
1.
COVİD-19 PANDEMİSİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
KILIÇ H.
,
TÜRKER O.
MEDYA, İLETİŞİM VE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Aslı Yapar Gönenç, Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-340, 2022
2.
Metaverse Evreninde Kişisel Satış
YURTSEVER A. E.
,
KILIÇ H.
Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.118-140, 2022
3.
Pazar ve Pazarlama İletişiminin Değişen Yapısı
KILIÇ H.
MARKOLOJİ, Demir Otay, Filiz, Editör, Giza Yayıncılık Ltd.Şti., İstanbul, ss.19-43, 2012
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Atıf (Scholar)
16
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Diğer Toplam)
8
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları