Eğitim Bilgileri
2012 - 2018
2012 - 2018Doktora
Gebze Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2008 - 2011
2008 - 2011Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Lisans
Selçuk Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Mobil aplikasyonlar yoluyla alışverişin tüketiciler tarafından benimsenmesini etkileyen unsurların belirlenmesi: İstanbul’xxda bir saha çalışması
Gebze Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2011
2011Yüksek Lisans
Hizmet kalitesinin ölçümlenmesi ve havayolu yolcu taşımacılığı sektöründe karşılaştırmalı uygulanması
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyorİstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Havacılık Yönetimi Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Sürdürülebilirlik ve Havacılık Uygulamaları
Yüksek Lisans
Sürdürülebilirlik ve Havacılık Uygulamaları
Havacılık İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi
Havacılıkta Kriz ve Risk Yönetimi
Havayolu Yönetim Stratejileri
Lisans
Havacılıkta Sürdürülebilirlik Yönetimi
Lisans
SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN AVIATION
AIRLINES MANAGEMENT
Havayolu Pazarlaması
Havayolu Filo Planlaması ve Uçuş Ağı Yönetimi
Havacılık Kuralları ve Mevzuatı
Havaalanı İşletmeciliği
Uluslararası İşletmecilik
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Uluslararası Hizmet Yönetimi
Ulaştırma Ekonomisi
Havacılıkta Sürdürülebilirlik Yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi
Makaleler
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
2023
20231. PLS-SEM bias: traditional vs consistent
Yıldız O.
Quality and Quantity
, cilt.57, ss.537-552, 2023 (Scopus)
2023
20232. DETERMINANTS OF SUSTAINABLE CONSUMPTION BEHAVIOR: A FIELD STUDY ON TURKISH GEN Z
Yıldız O., Kelleci A.
Akademik Hassasiyetler
, cilt.10, sa.21, ss.1-21, 2023 (TRDizin)
2022
20223. Z kuşağının sürdürülebilir tüketim davranışını etkileyen faktörlere yönelik keşifsel bir araştırma
YILDIZ O., KELLECİ A.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.10, sa.4, ss.1474-1491, 2022 (TRDizin)
2021
20214. A guiding framework for levels of sustainability in marketing
Kelleci A., Yıldız O.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.13, sa.4, ss.1-14, 2021 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2021
20215. A PLS-SEM approach to the consumer adoption of shopping via mobile apps
Yildiz O.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS
, cilt.19, sa.5, ss.589-614, 2021 (SSCI)
2019
20196. TÜRKİYE HAVAYOLU YOLCU TAŞIMACILIĞI SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMLENMESİ
YILDIZ O., ERDİL T. S.
ÖNERİ , cilt.10, sa.39, ss.89-100, 2019 (TRDizin)
2018
20187. Exploring Factors Affecting Consumers’ Adoption of Shopping via Mobile Applications in Turkey
YILDIZ O., KİTAPÇI H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING STUDIES , cilt.10, sa.2, ss.60, 2018 (Hakemli Dergi)
2011
20118. Measuring service quality and a comparative analysis in the passenger carriage of airline industry
ERDİL T. S., YILDIZ O.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.24, ss.1232-1242, 2011 (Scopus)
2010
20109. Denim pazarında marka konumlandırmalarının karşılaştırılması
ERDEM Ş., KARSU S., YILDIZ O., Memiş E.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.28, sa.1, ss.351-384, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. SÜRDÜRÜLEBİLİR HAVACILIK UYGULAMALARININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN BENİMSENMESİNİ SAĞLAYAN FAKTÖRLERİN SINIFLANDIRILMASI
Yıldız O., Tayfun O.
2nd International Congress on Aviation Management (ICAM 2022), İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2022, ss.28, (Özet Bildiri)
2022
20222. Baskın Sosyal Paradigmanın İflası
YILDIZ O.
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 1.Uluslararası Pazarlama Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20223. Z Kuşağının Sürdürülebilir Tüketim Davranışını Etkileyen Faktörlere Yönelik Keşifsel Bir Araştırma
YILDIZ O., KELLECİ A.
26. PAZARLAMA KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Teknoloji Kabul Modeli İçerisinde Ağızdan Ağza İletişimin Mobil Alışverişe Etkisinin KEKK-YEM Yanlılığı Çerçevesinde İncelenmesi
YILDIZ O., TUĞER A. T.
PPAD Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2011
20115. Measuring service quality and a comparative analysis in the passenger carriage of airline industry
ERDİL T. S., YILDIZ O.
7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. How Can Business Enterprises Use Sustainability-Oriented Innovations as a Strategic Tool?
YILDIZ O.
Handbook of Research on SDGs for Economic Development, Social Development, and Environmental Protection, Popescu Cristina Raluca Gh., Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.167-183, 2022
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Haziran 2022
Haziran 2022İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022ERGONOMICS
SCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022QUALITY & QUANTITY
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2020
Ekim 2020JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES
SSCI Kapsamındaki Dergi