Makaleler
32
Tümü (32)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (30)
1. Quality and Satisfaction in Public Health Institutions from aCommunication Perspective
Social Sciences Research Journal
, cilt.13, sa.01, ss.340-350, 2024 (Hakemli Dergi)
2. Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi
Social Sciences Research Journal
, cilt.13, sa.01, ss.86-91, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Sağlık Kurumlarında Etkili Bir İletişimin Anahtarı Olarak Sosyal Medya Yönetimi
Social Sciences Research Journal (SSRJ)
, cilt.11, sa.4, ss.550-556, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Kişilerarası İletişim Boyutuyla Covid 19 Pandemisinin Sosyo-Pskolojik Yansımaları
Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.12, ss.1818-1828, 2022 (Hakemli Dergi)
9. İletişim Perspektifi Çevresinde Medya Planlama ve Ölçümlerde Reklam Çalışmaları
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.970-976, 2021 (Hakemli Dergi)
10. İletişim Perspektifi Çerçevesinde Medya Planlama ve Ölçümlerde Reklam Çalışmaları
Social Sciences Research Journal (SSRJ)
, cilt.10, sa.4, ss.970-976, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Habercilikte Geleneksel Medyadan Yeni Medya Platformlarına Geçiş Yönünde Haber Oluşumu
Kadim Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.52-68, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Covid 19 Pandemi Sürecinde Dijital Pazarlama ve İletişim Sürecinde Kozmetik Markaların Yönelimi: Flormar Markası Örneği.
E-JOURNAL NEW MEDİA
, cilt.5, sa.3, ss.245-254, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Habercilikte Geleneksel Medyadan Yeni Medyaya Geçiş Yönünde Haber Oluşumu
Kadim Akademi
, cilt.5, sa.1, ss.1-10, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Youtube Çocuk Kanallarında Bulunan Video İçeriklerindeki Temaların Ortaya Koyulmasına Yönelik Bir Çalışma
JOURNAL OF BUSİNESS IN THE DİJİTAL AGE
, cilt.4, sa.1, ss.33-49, 2021 (Hakemli Dergi)
18. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Çerçevesinde Gözetim Toplumu ve Instagram'da Gözetim: Ingrad Batıya Gidiyor Filmi Örneği
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.41, sa.1, ss.33-48, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Imajına Etkisi: Turkcell Markası Örneği
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.1-8, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.21, ss.1-8, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Sosyo-Kültürel Düzenin ve Tüketim Ediniminin Yeni Yaşam Tarzları Aracı Olarak Yeni Medya
Uluslararası Ders Kitapları ve EğitimMateryalleri Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.286-297, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.392-404, 2020 (Hakemli Dergi)
23. Yeni Dünya Düzeninde Dönüşümün Iletişim ve Medyadaki Ilk Adımları: Covid 19 Sonun Başlangıcında Yeni Bir Dijital Çağ
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.556-566, 2020 (Hakemli Dergi)
24. Gözetim Toplumunda Simülasyon Evreni ve Gündem Oluşturma: Survivor Yarışması Örneği
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.1-26, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.58-81, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Gözetlenen Toplumun Gözetleyen Topluma Dönüşmesi:“The Truman Show Filmi” Örneği
Aksaray İletişim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
27. Yeni Dünya Düzeninde Dönüşümün İletişim ve Medyadaki İlk Adımları: Covid-19 Sonun Başlangıcında Yeni Bir Dijital Çağ
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.556-566, 2020 (Hakemli Dergi)
29. Giyim Modası Olgusu ve Moda Programlarında Yaşam Tarzı Sunumları
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.11-17, 2020 (Hakemli Dergi)
31. Dijital Evrenin Yeni Dünyası Olarak Yapay Zeka ve Her Filmi Üzerine Bir Çalışma
e-Journal of New Media
, cilt.4, sa.1, ss.40-52, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Bankaların Lobicilik Faaliyetleri ve Medyaya Yansımaları
Kadim Akademi
, cilt.3, sa.2, ss.24-39, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
14. Pandemi Sonrasında Giyim Markalarında Dijital Iletişim, Yeni Medya ve Tüketim Alanında Sürdürülebilirlik
5. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2021, ss.31-32, (Özet Bildiri)
15. Örgütsel Davranış ve Örgüt Kültürü Bağlamında Teknoloji Örgüt İlişkisi
1.International Hazar Scientific Research Congress, 18 - 20 Eylül 2020, ss.858-859, (Özet Bildiri)
16. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin Iletişim Bazındaki Değişimleri
3. Yeni Dünyada Iletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2020, ss.335-336, (Özet Bildiri)
17. Yeni Medyada Küresel Eşitsizlik Ortamında Tüketim Yönünde Gençlik ve Popüler Kültür
2nd International Conference on Communication in the World, 4 - 06 Mayıs 2020, ss.47-51, (Tam Metin Bildiri)
18. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin İletişim Bazındaki Değişimleri
3. Yeni Dünyada İletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Ocak 2020, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
3. Iletişimde Yeni Medyanın Getirdiği Değişimler Gazetecilik ve Haber Iletişiminde Dönüşüm
Dijital Çağda Değişen Gazete ve Gazetecilik, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.39-67, 2020
4. Ideolojik Bir Iletişim Gösterimi Olarak Belgesel Sinema
İletişimde Seçme Konular 2, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.365-389, 2020
6. Iletişimde Lgbt Bireylerinin Medyada Iletişim ve Sosyal Yaşam Yönünde Gösterimi
Geçmişten Günümüze Iletişim Araştırmaları 1, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.29-42, 2020
7. Kültür, Belgesel Sinema ve Sinema Bağlamında Kültürel Miras
Kültürel Miras ve Sinema, Dr Öğr Üyesi Sinem Tuna, Editör, Kriter, İstanbul, ss.167-203, 2020