Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (30)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. The Importance of Communication In The Marketing of Health Services

International Marmara Social Sciences Congress 2025 Spring, Kocaeli, Türkiye, 16 Mayıs 2025, ss.29, (Özet Bildiri)

2. The Effect of Public Relations Practices on Management in Municipalities

International Marmara Social Sciences Congress 2025 Spring, Kocaeli, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2025, ss.34, (Özet Bildiri)

3. Kamu Sağlık Kuruluşlarında İletişim Perspektifinde Kalite ve Memnuniyet

International Marmara Social Sciences Congress 2024 Autumn, Kocaeli, Türkiye, 29 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. Dijital Reklam İletişiminin Yeni Trendlerinden Biri Olarak Metaverse Uygulamaları

International Marmara Social Sciences Congress 2024 Spring, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs 2024, ss.5, (Özet Bildiri)

5. Yeni Medyada Haber ve Habercilikte Propagandanın Medyada Algı Yönündeki İşlevselliği

International Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2023, ss.3-4, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Markaların Sürdürülebilir Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarında Kurumsal İletişim, İmaj Ve Algı Yönetimi

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Haziran 2023, ss.20, (Özet Bildiri)

7. Job Performance and Job Motivation of Employees as a Tool of Effective Communication in Organizational Cultur

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.37, (Özet Bildiri)

8. Social Media Management in Helath Institutions in the Perspective of Corporate Communication and Reputation Management

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.36, (Özet Bildiri)

9. Kurumsal İletişim ve İtibar Yönetimi Perspektifinde Sağlık Kurumlarında Sosyal Medya Yönetimi

International Marmara Social Sciences Congress Imascon 2022, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.37, (Özet Bildiri)

10. Örgüt Kültüründe Etkin İletişimin Bir Aracı Olarak Çalışanlarda İş Performansı ve İş Motivasyonu

International Marmara Social Sciences Congress Imascon 2022, Kocaeli, Türkiye, 09 Aralık 2022, ss.36, (Özet Bildiri)

11. Giyim Sektöründe Dijital Pazarlama ve İletişim Çalışmaları Yönünde Sosyal Medya Kullanımları

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 13 Mayıs 2022, ss.12, (Özet Bildiri)

12. Pandemi Sonrasında Giyim Markalarında Dijital İletişim, Yeni Medya ve Tüketim Alanında Sürdürülebilirlik

İstanbul Gelişim Üniversitesi 5. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 02 Aralık 2021, cilt.90, ss.31-32, (Özet Bildiri)

13. İzleme Ölçümleri ve Mecralar Bağlamında Medya Planlama

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 10 Aralık 2021, ss.15, (Özet Bildiri)

14. Pandemi Sonrasında Giyim Markalarında Dijital Iletişim, Yeni Medya ve Tüketim Alanında Sürdürülebilirlik

5. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2021, ss.31-32, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Örgütsel Davranış ve Örgüt Kültürü Bağlamında Teknoloji Örgüt İlişkisi

1.International Hazar Scientific Research Congress, 18 - 20 Eylül 2020, ss.858-859, (Özet Bildiri)

16. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin Iletişim Bazındaki Değişimleri

3. Yeni Dünyada Iletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2020, ss.335-336, (Özet Bildiri)

17. Yeni Medyada Küresel Eşitsizlik Ortamında Tüketim Yönünde Gençlik ve Popüler Kültür

2nd International Conference on Communication in the World, 4 - 06 Mayıs 2020, ss.47-51, (Tam Metin Bildiri)

18. Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin İletişim Bazındaki Değişimleri

3. Yeni Dünyada İletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

19. Yapay Zeka ve Yapay Zeka Filmi Üzerine Örnek Bir İnceleme: Robotların Dünyası

İnternational Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.17, (Özet Bildiri)

20. Sağlık Kurumlarında Sosyal Medya Yönetimi

XI. İnternational Congress on Socail Sciences, China to Adriatic, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.743-751, (Tam Metin Bildiri)

21. Büyük Sınav (Yapay Zeka)

İnternational Marmara Social Congress, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.53, (Özet Bildiri)

22. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkilerin Önemi

VIII. Umteb İnternational Congress on Vocational Technical Sciences, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.261270, (Tam Metin Bildiri)

23. Örgütsel Davranış ve Yeşil İşgören Davranışı

VIII. Umteb İnternational Congress on Vocational Tecnical Sciences, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. İletişimde Medyada Algı Yönetimi ve Ikna Yöntemi Olarak Komplo Teorileri Çerçevesinde The Simpsons Örneği

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 8, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.311-328, 2022

2. Markaların Yeni Medyada Görsel Iletişim Bazında Kimlik ve Imaj Olgusunda Logo ve Amblem Tasarımı Etkisi

İletişim Çalışmaları ve Yeni Medya, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.93-116, 2021

3. Iletişimde Yeni Medyanın Getirdiği Değişimler Gazetecilik ve Haber Iletişiminde Dönüşüm

Dijital Çağda Değişen Gazete ve Gazetecilik, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.39-67, 2020

4. Ideolojik Bir Iletişim Gösterimi Olarak Belgesel Sinema

İletişimde Seçme Konular 2, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.365-389, 2020

5. Televizyon Dizilerinde Içerik Bağlamunda Karşılaşılan Krizlere Yönelik Bir Değerlendirme

Farklı Yönleri ile Kriz Iletişimi, Prof Dr Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.221-259, 2020

6. Iletişimde Lgbt Bireylerinin Medyada Iletişim ve Sosyal Yaşam Yönünde Gösterimi

Geçmişten Günümüze Iletişim Araştırmaları 1, Doç Dr Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.29-42, 2020

7. Kültür, Belgesel Sinema ve Sinema Bağlamında Kültürel Miras

Kültürel Miras ve Sinema, Dr Öğr Üyesi Sinem Tuna, Editör, Kriter, İstanbul, ss.167-203, 2020
Metrikler

Yayın

62

Atıf (Scholar)

10

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları