Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Medyada Pazarlama İletişimi Yönünde Sağlık Hizmetlerinde Yapılan Çalışmaların Tüketici Memnuniyetini Sağlamadaki Önemi
Social Sciences Research Journal
, cilt.13, sa.01, ss.86-91, 2024 (Hakemli Dergi)
Sağlık Kurumlarında Etkili Bir İletişimin Anahtarı Olarak Sosyal Medya Yönetimi
Social Sciences Research Journal (SSRJ)
, cilt.11, sa.4, ss.550-556, 2023 (Hakemli Dergi)
Kişilerarası İletişim Boyutuyla Covid 19 Pandemisinin Sosyo-Pskolojik Yansımaları
Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.12, ss.1818-1828, 2022 (Hakemli Dergi)
İletişim Perspektifi Çerçevesinde Medya Planlama ve Ölçümlerde Reklam Çalışmaları
Social Sciences Research Journal (SSRJ)
, cilt.10, sa.4, ss.970-976, 2021 (Hakemli Dergi)
İletişim Perspektifi Çevresinde Medya Planlama ve Ölçümlerde Reklam Çalışmaları
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.970-976, 2021 (Hakemli Dergi)
Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Çerçevesinde Gözetim Toplumu ve Instagram'da Gözetim: Ingrid Batıya Gidiyor Filmi Örneği
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.1, sa.41, ss.33-48, 2021 (Hakemli Dergi)
Habercilikte Geleneksel Medyadan Yeni Medya Platformlarına Geçiş Yönünde Haber Oluşumu
Kadim Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.52-68, 2021 (Hakemli Dergi)
Gerçekliğin Yeni Dünyası ve İletişim Alanı Olarak Sanal Sayısal Oyunlar
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.204-215, 2021 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.21, ss.1-8, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyo-Kültürel Düzenin ve Tüketim Ediniminin Yeni Yaşam Tarzları Aracı Olarak Yeni Medya
Uluslararası Ders Kitapları ve EğitimMateryalleri Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.286-297, 2020 (Hakemli Dergi)
Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.392-404, 2020 (Hakemli Dergi)
İletişimde Dilin İşlevselliği
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.13, sa.72, ss.1155-1164, 2020 (Hakemli Dergi)
Yeni Dünya Düzeninde Dönüşümün İletişim ve Medyadaki İlk Adımları: Covid-19 Sonun Başlangıcında Yeni Bir Dijital Çağ
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.556-566, 2020 (Hakemli Dergi)
Giyim Modası Olgusu ve Moda Programlarında Yaşam Tarzı Sunumları
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.11-17, 2020 (Hakemli Dergi)
Gözetim Toplumunda Simülasyon Evreni ve Gündem Oluşturma: Survivor Yarışması Örneği
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.1-26, 2020 (Hakemli Dergi)
Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.58-81, 2020 (Hakemli Dergi)
Gözetlenen Toplumun Gözetleyen Topluma Dönüşmesi:“The Truman Show Filmi” Örneği
Aksaray İletişim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Evrenin Yeni Dünyası Olarak Yapay Zeka ve Her Filmi Üzerine Bir Çalışma
e-Journal of New Media
, cilt.4, sa.1, ss.40-52, 2019 (Hakemli Dergi)
Bankaların Lobicilik Faaliyetleri ve Medyaya Yansımaları
Kadim Akademi
, cilt.3, sa.2, ss.24-39, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Örgütsel Davranış ve Örgüt Kültürü Bağlamında Teknoloji Örgüt İlişkisi
1.International Hazar Scientific Research Congress, 18 - 20 Eylül 2020, ss.858-859
Gelin-Kaynana Yarışma Programlarındaki Gösterim Biçimlerinin İletişim Bazındaki Değişimleri
3. Yeni Dünyada İletişim Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Ocak 2020