Dr. Öğr. Üyesi MEHMET EMİN KEKE
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Dijital Pazarlama Uygulamaları Tüketicilerin Plansız, Kompulsif ve Hedonik Satın Alma Davranışlarını Etkiler mi?
keke m. e.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.59, sa.2, ss.735-753, 2024 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIMININ MOBİL ALIŞVERİŞ YAPMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE DİJİTAL PAZARLAMANIN ARACILIK ROLÜ
Karacan B.
,
Keke M. E.
Dumlupınar Üniversitesi İİBF Dergisi
, sa.13, ss.77-93, 2024 (Hakemli Dergi)
Digital Ascension: Digital Marketing Strategies of Skytrax 5 Star Airlines
Keke M. E.
Open Journal of Social Sciences
, cilt.12, sa.5, ss.57-74, 2024 (Hakemli Dergi)
Impact of digital marketing on the aviation industry
Keke M. E.
E3S Web of Conferences
, cilt.402, sa.02009, ss.1-10, 2023 (Scopus)
The use of digital marketing in information transport in social media: the example of Turkish companies
Keke M. E.
Transportation Research Procedia
, cilt.63, sa.2022, ss.2579-2588, 2022 (Scopus)
Üniversitelerde markalaşmanın özel okul öğrencilerinin tercihlerine etkisi
Keke M. E.
Premium e-Journal of Social Science
, cilt.4, sa.5, ss.152-168, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Impact of digital marketing on the aviation industry
KEKE M. E.
2023 International Scientific Siberian Transport Forum, TransSiberia 2023, Novosibirsk, Rusya, 16 - 19 Mayıs 2023, cilt.402
The use of digital marketing in information transport in social media: The example of Turkish companies
Keke M. E.
10th International Scientific Siberian Transport Forum, TransSiberia 2022, Novosibirsk, Rusya, 2 - 05 Mart 2022, cilt.63, ss.2579-2588
Kitap & Kitap Bölümleri
Üniversitelerde Markalaşmanın Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Tercihlerine Etkisi
Keke M. E.
Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, 2023
Marka Oluşturma ve Dijital Platformlar
Keke M. E.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Tartışmalar, KARABULUT Şahin, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.831-850, 2023
Dijital Teknoloji ve Dijital Pazarlama
Keke M. E.
Farklı Disiplinlerden Seçkin Araştırmalar, Muhammet Kerim Ayar,Fatih Erdemir, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.199-229, 2022
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
13
Atıf (Scopus)
20
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
100
H-İndeks (Scholar)
3
Proje
1
Tez Danışmanlığı
1
Açık Erişim
9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları