Makaleler
11
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
1. How Secure is the Online Shopping: an Analysis of Azerbaijani Citizen’s Perspectives
Azerbaijan State University of Economics Scientific Rewievs
, cilt.12, sa.12, ss.24-37, 2024 (Hakemli Dergi)
2. Customer Capital and its Role on Promoting EntrepreneurialMarketing: The Case of Small and Medium Enterprises in Iraq
International Journal of Transformations in Business Management
, cilt.13, sa.2, ss.46-59, 2023 (Hakemli Dergi)
5. İNTERNETTE EMLAK REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ GÜVENİ:TÜKETİCİ TUTUM BİLEŞENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.18, ss.323-348, 2019 (TRDizin)
6. Context And Interaction Between Social Innovation And Collaborative Consumption: The Conceptual Study
Journal of Social And Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.15, ss.1856-1860, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Sosyal Medyada Tüketim Algısı Ve Kadın Tüketicilerde Satın Alma Davranışına Olan Etkisi
Yorum Yönetim yöntem Uluslarası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.43-54, 2017 (Hakemli Dergi)
10. ÜRÜN TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.9, sa.18, ss.120-139, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
3. İŞLETMELERİN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİ İLE DAHA ÖNCEKİ KRİZ DÖNEMLERİNDE UYGULADIKLARI PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Influencer Pazarlama (Influencer Marketing)
Değişen Pazarlama Anlayışı: Yeni Pazarlama yaklaşımları II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel Yayınevi, ss.73-95, 2020
2. Sosyal Medya Pazarlaması
Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, ss.209-224, 2020
3. Perspective On Consurmer Attitudes And Importance of Attitudes In Mobile Marketing Strategies
New CommunicationApproaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Ercış, Enes Emre Baaşar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.490-507, 2020
4. Satış Noktasında Reklamcılık(Sağlık Sektörü Uygulaması)
LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019
5. Sürdürülebilir Pazarlamada Tasarım ve Algı Yönetimi
Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR Enes Emre, AĞ Ali Rıza, GÜLHAN Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2019
6. Positioning and Perception Management in Marketing Strategies
Strategic Researches 3: From Local to Global, Silvius Stancıu, Ali Rıza Gökbunar, Turan Gündüz, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.105-115, 2018
7. Nöropazarlama
Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-74, 2018
8. Yeşil Pazarlama
Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018