Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. E-Ticarette Çevresel Sürdürülebilirlik Anlayışı ve Yeşil Pazarlamanın Önemi

2. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

2. Kurumsal Sürdürülebilirlik Performansı Boyutlarının Nedensellik İlişkilerinin Dematel Yöntemi ile İncelenmesi

Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, ss.259, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. DİJİTAL PAZARLAMADA CHATBOT UYGULAMALARI VE ÖNEMİNEKAVRAMSAL BİR BAKIŞ

11th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TO ADRIATIC], Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.100-102, (Özet Bildiri)

5. YENİ MEDYA STRATEJİLERİNDE INFLUENCER PAZARLAMANIN ÖNEMİ VE MARKAKONUMLANDIRMA İLE OLAN İLİŞKİSİ ÜZERİNE TEORİK BİR ÇALIŞMA

ICOMEP’19-Spring International Congress of Management, Economy and Policy 2019 SpringIstanbul/TURKIYE 20-21 April 2019, 20 - 21 Nisan 2019, ss.75-76, (Tam Metin Bildiri)

6. A Conceptual Study on Voluntary Simplicity Perception and Collaborative Consumption in Changing Consumption Culture

11th International AGP Conference of Humanities and Social Sciences, 26-29 January2018, University of Malta, Valletta, Malta, 26 - 29 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Influencer Pazarlama (Influencer Marketing)

Değişen Pazarlama Anlayışı: Yeni Pazarlama yaklaşımları II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel Yayınevi, ss.73-95, 2020

2. Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, ss.209-224, 2020

3. Perspective On Consurmer Attitudes And Importance of Attitudes In Mobile Marketing Strategies

New CommunicationApproaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Ercış, Enes Emre Baaşar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.490-507, 2020

5. Sürdürülebilir Pazarlamada Tasarım ve Algı Yönetimi

Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR Enes Emre, AĞ Ali Rıza, GÜLHAN Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Positioning and Perception Management in Marketing Strategies

Strategic Researches 3: From Local to Global, Silvius Stancıu, Ali Rıza Gökbunar, Turan Gündüz, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.105-115, 2018

7. Nöropazarlama

Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-74, 2018

8. Yeşil Pazarlama

Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018
Metrikler

Yayın

25

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları