Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Customer Capital and its Role on Promoting EntrepreneurialMarketing: The Case of Small and Medium Enterprises in Iraq
International Journal of Transformations in Business Management
, cilt.13, sa.2, ss.46-59, 2023 (Hakemli Dergi)
İNTERNETTE EMLAK REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ GÜVENİ:TÜKETİCİ TUTUM BİLEŞENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.18, ss.323-348, 2019 (Hakemli Dergi)
Context And Interaction Between Social Innovation And Collaborative Consumption: The Conceptual Study
Journal of Social And Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.15, ss.1856-1860, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyada Tüketim Algısı Ve Kadın Tüketicilerde Satın Alma Davranışına Olan Etkisi
Yorum Yönetim yöntem Uluslarası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.43-54, 2017 (Hakemli Dergi)
ÜRÜN TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.9, sa.18, ss.120-139, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İŞLETMELERİN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİ İLE DAHA ÖNCEKİ KRİZ DÖNEMLERİNDE UYGULADIKLARI PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medya Pazarlaması
Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, ss.209-224, 2020
Influencer Pazarlama (Influencer Marketing)
Değişen Pazarlama Anlayışı: Yeni Pazarlama yaklaşımları II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel Yayınevi, ss.73-95, 2020
Perspective On Consurmer Attitudes And Importance of Attitudes In Mobile Marketing Strategies
New CommunicationApproaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Ercış, Enes Emre Baaşar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.490-507, 2020
Satış Noktasında Reklamcılık(Sağlık Sektörü Uygulaması)
LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019
Sürdürülebilir Pazarlamada Tasarım ve Algı Yönetimi
Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR Enes Emre, AĞ Ali Rıza, GÜLHAN Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2019
Yeşil Pazarlama
Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018
Nöropazarlama
Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-74, 2018
Positioning and Perception Management in Marketing Strategies
Strategic Researches 3: From Local to Global, Silvius Stancıu, Ali Rıza Gökbunar, Turan Gündüz, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.105-115, 2018