-
2021 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ
-
2025 - 2025 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul Çalışmaları Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2017 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2014 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Lojistik Yönetimi Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ
-
2021 - 2023 Bölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
2017 - 2020 MYO Müdürü
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
-
2017 - 2020 Senato Üyesi
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
-
2014 - 2017 MYO Müdür Yardımcısı
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
-
2014 - 2017 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
-
Yüksek Lisans
Sağlık Kuruluşlarında Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
-
Lisans
Pazarlama Vaka Analizleri
Pazarlama İlkeleri
Bitirme Projesi
Uluslararası Marka ve İmaj Yönetimi
Tüketici Davranışı
Uluslararası Pazarlama
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA
Kamuoyu Araştırma Yöntemleri
İşletme Yönetimi
Stratejik Planlama, Proje ve Risk Yönetimi
Eleştirel Düşünme, Yaratıcılık ve Girişimcilik
İtibar Yönetimi
Stratejik Yönetim
Uluslararası Pazarlama
İşletme Yönetimi
İş Etiği
Stratejik Planlama, Proje ve Risk Yönetimi
Business Ethics
Dağıtım Kanalları ve Fiziksel Dağıtım
Eleştirel Düşünme, Yaratıcılık ve Girişimcilik
Tüketici Davranışı
Pazarlama İletişimi
İşletme Bilimine Giriş
Pazarlama Yönetimi
Stratejik Yönetim
Küresel Pazarlama
Genel işletme
Pazarlama İletişimi
-
STRATEGIC PLANNING IN THE LIGHT OF THE MAIN FACTORS FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE FUTURE OIL AND GAS MANAGEMENT
Bacaksız P. (Danışman)
A.MOHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
The effect of digital marketing applications on the purchasing behavior
Bacaksız P. (Danışman)
N.Ibrahimova(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
The effect of social media -marketing on the nutritional pattern of consumer purchasing behaviors during pandemics in Turkey
Bacaksız P. (Danışman)
T.KUNDAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The impact of customer equity on the online customer repurchase intention: an empirical study on amazon and trendyol online shopping stores (Turkish online customers)
Bacaksız P. (Danışman)
M.DAWOOD(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The effect of digital marketing evolution on mena startups
Bacaksız P. (Danışman)
A.M(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The effect of online shopping motivations on purchase intention: A focus group study of Facebook in Iraq
Bacaksız P. (Danışman)
A.AL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Customer capital and its role on promoting entrepreneurial marketing: The case of small and medium enterprises in Iraq
Bacaksız P. (Danışman)
M.YASIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022
-
The relationship between e-service quality , perceived risk and customer satisfaction: An emperical study on etsy online shopping store
Bacaksız P. (Danışman)
N.ADNAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Bilişim teknolojisinde katalogla pazarlamanın önemi ve mobilya sektöründe bir uygulama
PINAR B. (Danışman)
G.FARUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARINDA PERFORMANS VE MOTİVASYON ÖLÇÜMÜ ALGISI: VAKIF ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
PINAR B. (Danışman)
M.SENEMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dönüşümcü liderliğin örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi: Üniversite çalışanları üzerine bir araştırma
PINAR B. (Danışman)
F.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
IMPACT OF SOCIAL MEDIA MARKETING STRATEGIES ON CONSUMER BEHAVIOR
Bacaksız P. (Danışman)
M.ADEL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024