Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce)
-
2020 - 2024 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce)
-
2023 - 2023 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2020 - 2021 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2013 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2003 - 2013 Araştırma Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2023 - Devam Ediyor Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce)
-
2023 - Devam Ediyor Performans Değerlendirme Komisyonu Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce)
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2020 - 2022 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
-
2018 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
-
Lisans Consumer Behavior
-
Yüksek Lisans Strategic Marketing Management
-
Doktora Girişimcilik ve Küçük İşletmeler Yönetimi
-
Lisans Dijital Pazarlama ve Ticaret
-
Lisans Principles of Marketing
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Havacılık İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Genel İşletme
-
Doktora Pazarlama Kuramları ve Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Proje Yazımı
-
Lisans Tüketici Davranışları
-
Lisans International Marketing
-
Lisans Perakendecilik Yönetimi
-
Lisans Uluslararası Pazarlama
-
Lisans Retailing Management
-
Lisans Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar
-
Lisans Örnek Olaylarla Pazarlama
-
Lisans Marketing Management
-
Lisans Consumer Behaviors
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans RETAILING MANAGEMNET
-
Doktora PAZARLAMA KURAMLARI VE UYGULAMALRI
-
Lisans PAZARLAMA İLKLERİ VE YÖNETİMİ
-
Lisans SATIŞ YÖNETİMİ
-
Lisans Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi
-
Lisans Perakende Yönetimi
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
-
Lisans Tüketici Dvaranışları
Yönetilen Tezler
-
UNDERSTANDING AZERBAIJANI CONSUMERS' ATTITUDE TOWARD SECOND-HAND CLOTHING CONSUMPTION
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
-
PERCEIVED SERVICE QUALITY OF SERVICE ATTRIBUTES, CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY IN AIR TRANSPORT :THE CASE OF AIR ALGERIA
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
K.NEDJOUA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Palestinian Consumers' Intention to Use Electronic Wallet Services: Comparison of Adopter Categories
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
-
The relationship between perfectionism, disconfirmation sensitivity, gap between expected and perceived service quality, customer satisfaction and revisit intention: A research in a hotel
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
Z.CANSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sadakat programları, kredi kartı kullanım tutumu ve kredi kartı kullanım eğilimi ilişkisi: Azerbaycan pazarında bir araştırma
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
F.NAJAFGULIYEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Level of burnout in staff, sustainable quality service and patient satisfaction in healthcare institutions during healthcare crisis
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
M.KHALID(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Müşterilerin finansal durumları finansal okuryazarlık algılanan finansal durum ve yaşamdan memnuniyet ilişkisi
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
H.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Çalışan milliyeti, misafir milliyeti ve konaklama özellikleri bağlamında otel hizmetlerinden memnuniyet ve tekrar ziyaret niyeti
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
F.AKGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İçgüdüsel satın alma kavramı ve kişilik ilişkisi: Mobil uygulamalara yönelik bir araştırma
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
S.AKARSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sağlık kurumlarında pazarlama bileşenlerinin kullanıcıların tekrar satın alma niyetine etkisi
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
R.GÜMÜŞ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Kazakistan tüketicilerinin kredi kartı kullanımı tutumları, sadakat programları ve kredi kartı kullanım eğilimi ilişkisi
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
A.MUKUMOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018