Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SECOND-HAND CLOTHING CONSUMPTION IN AZERBAIJAN
Construction Economycs and Management (Tikintinin iqtisadiyyatı və menecment)
, cilt.4, sa.25, ss.179-185, 2023 (Hakemli Dergi)
Shopping Motivations of Generation Z Customers for Different Retailer Types and Shopping Companion
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.8, ss.759-768, 2018 (Hakemli Dergi)
Generation Z and CSR: Antecedents of Purchasıng Intention of University Students
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.16, ss.483-502, 2017 (Hakemli Dergi)
Dünya’da ve Türkiye’de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.37, ss.102-121, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
25. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.195-198
Bir Kutu Seç: Türkiye’de Dijital Abonelik Girişimleri
4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.59-62
Instagram Girişimcileri İçin Kritik Başarı Faktörleri
3. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2017, cilt.2, ss.903-912
Dünyada ve Türkiye'de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi
II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 09 Ekim 2015, ss.182-194
Attitudes of the First Representatives of Generation Z toward Corporate Social Responsibility Projects and Their Purchasing Intention for Socially Responsible Companies' Products
14th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, Barcelona, İspanya, 23 - 25 Ekim 2014, ss.113
Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage? Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century
17th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, Venedik, İtalya, 15 - 17 Ekim 2015, ss.141
Aiming "The Best" or "Good Enough" and Perception of Service Quality
Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.15
Kitap & Kitap Bölümleri
Massive open online course (MOOC) platforms as rising social entrepreneurs: Creating social value through reskilling and upskilling the unemployed after COVID-19 conditions
Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis, , Editör, IGI Global: Hershey, PA, USA, ss.607-629, 2024
Second-Hand Clothing Shopping: A Summary of Shopping Orientations and Shopping Concerns
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies - Volume VI, Akıncı Adil, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.351-360, 2023
Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri
Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar, Çolakoğlu, Nurdan; Daloğlu, Pınar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.497-526, 2020