Makaleler
9
Tümü (9)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)
1. SECOND-HAND CLOTHING CONSUMPTION IN AZERBAIJAN
Construction Economycs and Management (Tikintinin iqtisadiyyatı və menecment)
, cilt.4, sa.25, ss.179-185, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Generation Z and CSR: Antecedents of Purchasıng Intention of University Students
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.16, ss.483-502, 2017 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
2. Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
25. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.195-198, (Özet Bildiri)
3. Bir Kutu Seç: Türkiye’de Dijital Abonelik Girişimleri
4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.59-62, (Özet Bildiri)
7. Instagram Girişimcileri İçin Kritik Başarı Faktörleri
3. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2017, cilt.2, ss.903-912, (Tam Metin Bildiri)
10. Dünyada ve Türkiye'de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi
II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 09 Ekim 2015, ss.182-194, (Tam Metin Bildiri)
11. Attitudes of the First Representatives of Generation Z toward Corporate Social Responsibility Projects and Their Purchasing Intention for Socially Responsible Companies' Products
14th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, Barcelona, İspanya, 23 - 25 Ekim 2014, ss.113, (Özet Bildiri)
12. Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage? Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century
17th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, Venedik, İtalya, 15 - 17 Ekim 2015, ss.141, (Özet Bildiri)
13. Aiming "The Best" or "Good Enough" and Perception of Service Quality
Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.15, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Second-Hand Clothing Shopping: A Summary of Shopping Orientations and Shopping Concerns
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies - Volume VI, Akıncı Adil, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.351-360, 2023
5. Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri
Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar, Çolakoğlu, Nurdan; Daloğlu, Pınar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.497-526, 2020