Eğitim Bilgileri
2014 - 2019
2014 - 2019Doktora
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2005 - 2011
2005 - 2011Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Ekonometri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
Tüketici karar verme stilleri ile online bilişsel çelişki, algılanan risk ve müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkiler ve bir uygulama
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2011
2011Yüksek Lisans
Tüketicilerin perakendeci marka seçimini etkileyen faktörler ve bakliyat sektöründe bir uygulama
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
2025 - 2025
2025 - 2025Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul Çalışmaları Uygulama Ve Araştırma Merkezi
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorPerformans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorStaj Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
2024 - 2025
2024 - 2025Engelsiz Birimi Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Modern Yönetim Teknikleri
Tedarik Zinciri Yönetimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Hizmet Pazarlaması
Üretim Yönetimi
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi
Medya ve Marka Yönetim Stratejileri
Bankacılıkta Pazarlama
Marka Yönetimi Stratejileri
Elektronik Ticaret ve Reklamcılık
Hizmet Pazarlaması
Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Proje Yönetimi ve Analizi
Yönetim ve Organizasyon
Türkiye Ekonomisi
İktisada Giriş 1
Finansal Hizmet Pazarlaması
Mesleki İngilizce
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Yaşlılarda Sağlık Okuryazarlığının Yaşam Kalitesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi : Edirne İli Örneği
Ayhan Gökcek H. (Danışman)
N.Hepgül(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Tükenmişlik Sendromunun Haz Odaklı ve Plansız Alışverişe Etkisine Yönelik Bir Araştırma
Ayhan Gökcek H. (Danışman)
E.Başköylü(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (21)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (14)
2025
20251. Sentiment Analysis and Net Brand Reputation Comparison for Electric Cars in Turkey via Youtube Comments
YILDIZ E., AYHAN GÖKCEK H., YURTSEVER A. E.
Alanya Akademik Bakış
, cilt.9, sa.3, ss.715-733, 2025 (TRDizin)
2023
20232. The Effect of Negative Online Consumer Reviews on Purchase Intention: Information Processing View
İşçi Özalp Ü., Ayhan Gökcek H.
Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , cilt.2, sa.2, ss.127-143, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Moderator Role of Word of Mouth Marketing on The Impact of Public Relations on Purchase Intention From an Integrated Marketing Communications Perspective
Ayhan Gökcek H., Kılıç H., Türker O.
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.299-314, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. The Effect of Death Anxiety on Hedonistic and Utilitarian Consumer Behaviours During the Covid-19 Pandemic
Mercanoğlu Erin S., Ayhan Gökcek H.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.3, ss.1829-1854, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Neoliberal İktisat Politikaları ve 1980-1989 Yılları Arasında Türk Ekonomisinin Genel Görünüşünün Altı Faktör Altında İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Ayhan Gökcek H.
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.147-161, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Sembolik Tüketime Yönelik Tüketici Davranışlarını Kapsayan Tanımlayıcı Ve Bağlam Boyutlarında Bir Meta Analiz(A Meta-Analysis in Description and Context Dimensıons Including Consumer Behaviors Intended For Symbolic Consumption)
Ayhan Gökcek H.
Social Science Development Journal , cilt.8, sa.35, ss.110-124, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Dijital Pazarlamada Fenomenlerin Tüketicilerin Satın Alma Kararı İle Marka Sadakatine Etkisi: İstanbul İli Üniversite Öğrencileri
ÇELİK A., İŞCAN O., GÖKCEK H., YILMAZ H.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.57, sa.4, ss.3006-3029, 2022 (TRDizin)
2022
20228. Nesnelerin İnterneti ve Tüketici Davranışları Değişimine Yönelik Meta Analiz
AYHAN GÖKCEK H.
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies , cilt.8, sa.22, ss.57-68, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Dijital Pazarlamaya Yönelik Olarak Oyunlaştırma İçeren E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Meta Analiz
TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.21, sa.84, ss.1909-1929, 2022 (TRDizin)
2022
202210. Dürtüsel Satın Alma ile Depresyon İlişkisi ve Demografik Değişkenlere Göre Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
AYHAN GÖKCEK H., YURTSEVER A. E.
Akademik Hassasiyetler
, cilt.9, sa.19, ss.487-515, 2022 (TRDizin)
2022
202211. Algılanan Kaliteyi Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Kalitatif Ve Kantitatif Bir Araştırma: Bir Restoran Zinciri Örneği
AYHAN GÖKCEK H.
Social Science Development Journal , cilt.7, sa.32, ss.227-240, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Sistematik Bir Derleme
TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.
Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities , cilt.9, sa.26, ss.9-25, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202213. Yenilikçilik ve Tatmin Arasındaki İlişkide Algılanan Riskin Moderatör Rolü: Online Alışveriş Üzerine Bir Uygulama
AYHAN GÖKCEK H., MERCANOĞLU ERİN S., TURP GÖLBAŞI B.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.20, sa.2, ss.98-120, 2022 (TRDizin)
2022
202214. E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme
TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H., BAŞAL M.
Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi / ekosad (Journal of Economics and Social Research) , cilt.9, sa.17, ss.37-44, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Online Alışverişte Dürtüsel Kullanım, Kaçırma Korkusu, İçtepisel Satın Alma, İnternet Kaynaklı Yorgunluk ve Kaygı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Ayhan Gökcek H., Yurtsever A. E., Türker O.
Journal of Business Research - Turk , cilt.13, sa.3, ss.1985-2002, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. Bireysel Banka Müşterilerinin Demografik Özellikleri ile Kredi Kartına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Investigation of The Relationship Between Demografic Features of Individual Bank Customers and Attitude Towards The Credit Card)
GÜL Z., İŞCAN O., AYHAN GÖKCEK H.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1619-1631, 2021 (TRDizin)
2021
202117. Kültürel Çeşitliliğe Sahip Çok Uluslu İşletmelerde Hizmetkâr Liderlik ve Farklılıkların (Diversity) Yönetiminin Projelerin Başarısı Üzerindeki Etkileri: DUBAI’de Bir Uygulama
ERTEM Ö., SAVAŞ A. T., AYHAN GÖKCEK H.
Uluslararası Yönetim ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (uysad.com) , cilt.8, sa.15, ss.13-28, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Mental İyi Oluş Hali ve Hedonik Tüketim Davranışının Çift Yönlü Etkileşimine Yönelik Bir Araştırma: Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması
AYHAN GÖKCEK H., MERCANOĞLU ERİN S.
Uluslararası Yönetim ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (uysad.com) , cilt.8, sa.15, ss.66-79, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
201919. Davranışsal Finans Açısından Bilişsel Çelişki, Aşırı Güven ve Taklit ve Sürü Davranışları Boyutlarında Bireysel Yatırımcı Kararları Üzerine Bir İnceleme
ÇETİNER E. M., AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.
International Journal of Disciplines Economics Administrative Sciences Studies (IDEA Studies) , cilt.5, sa.11, ss.116-128, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201920. Davranışsal Finans Perspektifinden Yatırımcı Davranışları Üzerine Bir İnceleme
ÇETİNER E. M., AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.
Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.1-30, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201921. The Effect of Consumer Decision Making Styles On Cognitive Dissonance Along with The Role of The Perceived Risk as a Moderator in Online Shopping
AYHAN GÖKCEK H., ÇARIKÇIOĞLU P. S., YÜKSEL C. A.
Journal of Academic Research in Economics , cilt.11, sa.1, ss.118-127, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Descriptive Content Analysis of Consumption Awareness And Carbon Footprint Within The Scope of Sustainability
AYHAN GÖKCEK H., YURTSEVER A. E., YILDIZ E.
14. Uluslararası ‘Yeni Dünyada İletişim’ Kongresi (INTERNATIONAL CONFERENCE ON 'COMMUNICATION IN NEW WORLD'-XIV), Kütahya, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. Airfryer Kullanıcı Deneyimlerinin Youtube Yorumları Üzerinden Kelime Bulutu Ve Duygu Analizi
Ayhan Gökcek H., Damyan M.
12. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2022
20223. Minimalist Tüketim ve Yeşil Tüketim Davranışının Sürdürülebilirlikle İlişkisine Yönelik Bir Derleme ve Değerlendirme
AYHAN GÖKCEK H.
8. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 02 Ekim 2022, ss.299-308, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)
AYHAN GÖKCEK H.
Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research), Lizbon, Portekiz, 13 - 14 Temmuz 2022, ss.586-599, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. COVID-19 Pandemisinin İşletme Yönetimi Üzerindeki Etkileri: Sistematik Derleme Araştırması
TİFTİK C., TURHAN Ö., AYHAN GÖKCEK H.
6th International Congress of Eurasin Social Sciences (ICOESS 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.637-650, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Meta-Analiz
AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.
VII. International European Conference On Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.892-893, (Özet Bildiri)
2022
20227. İşletmelerde İnsan Kaynakları Yönetiminde Kariyer Dönüşümü ve Pazarlama Açısından Dijital Dönüşümlerin Değerlendirilmesi
TİFTİK C., TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.
International Aegean Conferences on Social Sciences & Humanities-V, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2022, ss.292-307, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. Tüketici Deneyimi ve Dijital Pazarlamanın Yenilik Yönetiminde Geleceğin Fırsat Alanı: Sanal Gerçeklik, Artırılmış Gerçeklik ve Karma Gerçeklik
BAŞAL M., AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.
Anadolu 8.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.195-204, (Tam Metin Bildiri)
2021
20219. E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme
TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H., BAŞAL M.
UYSAD 8th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.49-50, (Özet Bildiri)
2021
202110. A Comparative Look at E-commerce and Consumption Habits in the Covid19 Pandemic Era (Covid-19 Pandemi Dönemi E-ticaret ve Tüketim Alışkanlıklarına Karşılaştırmalı Bir Bakış )
MERCANOĞLU ERİN S., TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.
3. Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi (3th International Congress of Multidisciplinary Social Sciences), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2021, ss.95, (Özet Bildiri)
2021
202111. A Study of Consumer Behaviors Within E-Commerce Payment Methods (E-Ticaret Ödeme Yöntemleri Kapsamında Tüketici Davranışlarına Yönelik Bir İnceleme)
TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H., MERCANOĞLU ERİN S.
5. International Congress of Academic Research, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2021, ss.77-78, (Özet Bildiri)
2021
202112. Mental İyi Oluş Hali ve Hedonik Tüketim Davranışının Çift Yönlü Etkileşimine Yönelik Bir Araştırma:Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması
AYHAN GÖKCEK H., MERCANOĞLU ERİN S.
6. International Management and Social Sciences Conference (UYSAD 2021), İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2021, ss.113-114, (Özet Bildiri)
2021
202113. Kültürel Çeşitliliğe Sahip Çok Uluslu İşletmelerde Hizmetkâr Liderlik ve Farklılıkların (Diversity) Yönetiminin Projelerin Başarısı Üzerindeki Etkileri: DUBAI’de Bir Uygulama
ERTEM Ö., SAVAŞ A. T., AYHAN GÖKCEK H.
6. International Management and Social Sciences Conference (UYSAD 2021), İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2021, ss.25-26, (Özet Bildiri)
2020
202014. Dijital Pazarlama Karmalarından 4P+2P+2C+3S ve 4S Modellerinin Karşılaştırılması
AYHAN GÖKCEK H.
18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020, ss.527-532, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Kıtlık Pazarlaması Çerçevesinde Tüketici Manipülasyonu ve Meta Analizi
AYHAN GÖKCEK H.
Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri, ÇELİK SÜTİÇER Meysure Evren, Editör, Nobel Yayınevi / Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.167-187, 2023
2022
20222. Metaverse ile Pazarlama, Tüketici Davranışı ve E-ticaretin Dönüşümü
TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.
Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.48-80, 2022
2021
20213. Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama
AYHAN GÖKCEK H.
Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, SAĞLAM Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-190, 2021
2021
20214. Dijital Pazarlama Stratejilerine Etkileyici Pazarlama Perspektifinden Bakış
AYHAN GÖKCEK H.
Dijital Yönetim Pazarlama Medya, AYHAN GÖKCEK Hande, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-153, 2021
2021
20215. Dijital Pazarlama Karması
AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.
Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları, ÇAYIRAĞASI Filiz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-71, 2021
2020
20206. Online Alışverişte Karar Verme Stilleri, Çelişki, Risk ve Memnuniyet
AYHAN GÖKCEK H.
Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, 2020
2020
20207. Tutundurma
AYHAN GÖKCEK H.
Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yönetimi / Teori - Strateji - Örnek Olaylar, ÖZİLHAN ÖZBEY Derya, BERK Osman Nurullah, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-167, 2020
2020
20208. İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
AYHAN GÖKCEK H.
Pazarlama İlkeleri, DURMAZ Yakup, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.281-296, 2020
2020
20209. Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik
Ayhan Gökcek H.
İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, ARIKAN Burhanettin Aykut, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.63-96, 2020
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam Ediyorİzlek Akademik Dergi
Danışma Kurul Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam Ediyorİzlek Akademik Dergi
Danışma Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024İşletme Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Turkish Journal of Marketing Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024EGE ACADEMIC REVIEW
ESCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024JOURNAL OF BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023KYBERNETES
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Mart 2023
Mart 2023İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Etik Değerlendirmeler İçin Hakemlikler
Mart 2025
Mart 2025Bilimsel Yayın/Eser
Dijital Pazarlamada Z Kuşağı Algısı: MAXQDA İle Tematik Bir Analiz, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Haziran 2023
Haziran 2023Bilimsel Yayın/Eser
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Jüri Üyelikleri
Aralık-2024
Aralık 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Kaan Ulusoy Doktora Tez İzleme Komitesi Üyeliği - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Aralık-2023
Aralık 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Tez Savunma (Doktora)
Elçin YAKUPOĞLU Doktora Tez Savunma - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023