Dr. Öğr. Üyesi HANDE AYHAN GÖKCEK


UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

44

Atıf (Scholar)

77

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

139

H-İndeks (Sobiad)

6

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2019

2014 - 2019

Doktora

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2005 - 2011

2005 - 2011

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Ekonometri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

Tüketici karar verme stilleri ile online bilişsel çelişki, algılanan risk ve müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkiler ve bir uygulama

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

Tüketicilerin perakendeci marka seçimini etkileyen faktörler ve bakliyat sektöründe bir uygulama

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ

2025 - 2025

2025 - 2025

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul Çalışmaları Uygulama Ve Araştırma Merkezi

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Staj Komisyonu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ

2024 - 2025

2024 - 2025

Engelsiz Birimi Başkan Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama İlkeleri

Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama

Lisans

Lisans

Modern Yönetim Teknikleri

Tedarik Zinciri Yönetimi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Hizmet Pazarlaması

Üretim Yönetimi

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi

Medya ve Marka Yönetim Stratejileri

Bankacılıkta Pazarlama

Marka Yönetimi Stratejileri

Elektronik Ticaret ve Reklamcılık

Hizmet Pazarlaması

Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Proje Yönetimi ve Analizi

Yönetim ve Organizasyon

Türkiye Ekonomisi

İktisada Giriş 1

Finansal Hizmet Pazarlaması

Mesleki İngilizce

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (21)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (14)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Descriptive Content Analysis of Consumption Awareness And Carbon Footprint Within The Scope of Sustainability

AYHAN GÖKCEK H., YURTSEVER A. E., YILDIZ E.

14. Uluslararası ‘Yeni Dünyada İletişim’ Kongresi (INTERNATIONAL CONFERENCE ON 'COMMUNICATION IN NEW WORLD'-XIV), Kütahya, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Airfryer Kullanıcı Deneyimlerinin Youtube Yorumları Üzerinden Kelime Bulutu Ve Duygu Analizi

Ayhan Gökcek H., Damyan M.

12. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Minimalist Tüketim ve Yeşil Tüketim Davranışının Sürdürülebilirlikle İlişkisine Yönelik Bir Derleme ve Değerlendirme

AYHAN GÖKCEK H.

8. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 02 Ekim 2022, ss.299-308, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)

AYHAN GÖKCEK H.

Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research), Lizbon, Portekiz, 13 - 14 Temmuz 2022, ss.586-599, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

5. COVID-19 Pandemisinin İşletme Yönetimi Üzerindeki Etkileri: Sistematik Derleme Araştırması

TİFTİK C., TURHAN Ö., AYHAN GÖKCEK H.

6th International Congress of Eurasin Social Sciences (ICOESS 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.637-650, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

6. Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Meta-Analiz

AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.

VII. International European Conference On Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.892-893, (Özet Bildiri)

2022

2022

7. İşletmelerde İnsan Kaynakları Yönetiminde Kariyer Dönüşümü ve Pazarlama Açısından Dijital Dönüşümlerin Değerlendirilmesi

TİFTİK C., TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.

International Aegean Conferences on Social Sciences & Humanities-V, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2022, ss.292-307, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

8. Tüketici Deneyimi ve Dijital Pazarlamanın Yenilik Yönetiminde Geleceğin Fırsat Alanı: Sanal Gerçeklik, Artırılmış Gerçeklik ve Karma Gerçeklik

BAŞAL M., AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.

Anadolu 8.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.195-204, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

9. E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme

TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H., BAŞAL M.

UYSAD 8th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.49-50, (Özet Bildiri)

2021

2021

10. A Comparative Look at E-commerce and Consumption Habits in the Covid19 Pandemic Era (Covid-19 Pandemi Dönemi E-ticaret ve Tüketim Alışkanlıklarına Karşılaştırmalı Bir Bakış )

MERCANOĞLU ERİN S., TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.

3. Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi (3th International Congress of Multidisciplinary Social Sciences), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2021, ss.95, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. Mental İyi Oluş Hali ve Hedonik Tüketim Davranışının Çift Yönlü Etkileşimine Yönelik Bir Araştırma:Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması

AYHAN GÖKCEK H., MERCANOĞLU ERİN S.

6. International Management and Social Sciences Conference (UYSAD 2021), İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2021, ss.113-114, (Özet Bildiri)

2020

2020

14. Dijital Pazarlama Karmalarından 4P+2P+2C+3S ve 4S Modellerinin Karşılaştırılması

AYHAN GÖKCEK H.

18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020, ss.527-532, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Kıtlık Pazarlaması Çerçevesinde Tüketici Manipülasyonu ve Meta Analizi

AYHAN GÖKCEK H.

Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri, ÇELİK SÜTİÇER Meysure Evren, Editör, Nobel Yayınevi / Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.167-187, 2023

2022

2022

2. Metaverse ile Pazarlama, Tüketici Davranışı ve E-ticaretin Dönüşümü

TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H.

Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.48-80, 2022

2021

2021

3. Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama

AYHAN GÖKCEK H.

Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, SAĞLAM Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-190, 2021

2021

2021

4. Dijital Pazarlama Stratejilerine Etkileyici Pazarlama Perspektifinden Bakış

AYHAN GÖKCEK H.

Dijital Yönetim Pazarlama Medya, AYHAN GÖKCEK Hande, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-153, 2021

2021

2021

5. Dijital Pazarlama Karması

AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.

Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları, ÇAYIRAĞASI Filiz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-71, 2021

2020

2020

6. Online Alışverişte Karar Verme Stilleri, Çelişki, Risk ve Memnuniyet

AYHAN GÖKCEK H.

Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, 2020

2020

2020

7. Tutundurma

AYHAN GÖKCEK H.

Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yönetimi / Teori - Strateji - Örnek Olaylar, ÖZİLHAN ÖZBEY Derya, BERK Osman Nurullah, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-167, 2020

2020

2020

8. İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

AYHAN GÖKCEK H.

Pazarlama İlkeleri, DURMAZ Yakup, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.281-296, 2020

2020

2020

9. Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik

Ayhan Gökcek H.

İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, ARIKAN Burhanettin Aykut, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.63-96, 2020

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

İzlek Akademik Dergi

Danışma Kurul Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

İzlek Akademik Dergi

Danışma Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2024

Aralık 2024

Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

İşletme Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

Turkish Journal of Marketing Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2024

Eylül 2024

EGE ACADEMIC REVIEW

ESCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2024

Temmuz 2024

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2024

Temmuz 2024

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Ocak 2024

Ocak 2024

JOURNAL OF BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Ekim 2023

Ekim 2023

Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

KYBERNETES

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Mart 2023

Mart 2023

İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Etik Değerlendirmeler İçin Hakemlikler

Mart 2025

Mart 2025

Bilimsel Yayın/Eser

Dijital Pazarlamada Z Kuşağı Algısı: MAXQDA İle Tematik Bir Analiz, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye

Haziran 2023

Haziran 2023

Bilimsel Yayın/Eser

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye



Jüri Üyelikleri

Aralık-2024

Aralık 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Kaan Ulusoy Doktora Tez İzleme Komitesi Üyeliği - İstanbul Gelişim Üniversitesi

Aralık-2023

Aralık 2023

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- İstanbul Gelişim Üniversitesi

Haziran-2023

Haziran 2023

Tez Savunma (Doktora)

Elçin YAKUPOĞLU Doktora Tez Savunma - İstanbul Gelişim Üniversitesi

Haziran-2023

Haziran 2023

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- İstanbul Gelişim Üniversitesi