Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
5. NEDENE DAYALI PAZARLAMADA MARKA-SİVİL TOPLUM KURULUŞU İŞBİRLİĞİ: HAYTAP ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.255-294, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1. Yansıtıcı Halkla İlişkiler Paradigmasının Sürdürülebilirlik Açısından Değerlendirilmesi: BIST Sürdürülebilirlik Endeksi Üzerine Ampirik Bir Çalışma
Prof. Dr. Alâeddin Asna 9. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2025, (Özet Bildiri)
2. The Effects of Artificial Intelligence-Based Content Production on Corporate Culture: Opportunities and Risks in Corporate Communications
The 14th InTraders International Conference On Multidisciplinary Studies, Sakarya, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
4. Sürdürülebilir Liderlik ve Ceo İletişimi: Bir Marka İncelemesi
Medya ve Sürdürülebilir Kalkınma İçin Küresel Amaçlar Öğrenci Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Hesaplamalı Sosyal Bilimler ve İletişim - Yeni Medya, Yapay Zekâ ve Veri Odaklı Yaklaşımlar
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2025
5. Sağlığa Yönelik Risklerin Yönetiminde Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı: Hayat Eve Sığar Mobil Uygulaması Örneği
Sağlık İletişimi: Salgın Döneminde Önleyici İletişim Faaliyetleri, Prof. Dr. Melda CİNMAN, Editör, DER Kitabevi, İstanbul, ss.65-102, 2021
Metrikler