Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

2. The Effects of Artificial Intelligence-Based Content Production on Corporate Culture: Opportunities and Risks in Corporate Communications

The 14th InTraders International Conference On Multidisciplinary Studies, Sakarya, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

3. DİJİTAL İLETİŞİMDE DEINFLUENCING (ETKİSİZLEŞTİRME) TRENDİ: TÜKETİM DİRENCİNE YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME

3. Uluslararası Ege Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ağustos 2025, ss.1146-1148, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Sürdürülebilir Liderlik ve Ceo İletişimi: Bir Marka İncelemesi

Medya ve Sürdürülebilir Kalkınma İçin Küresel Amaçlar Öğrenci Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Dezenformasyon ve Sahte Haber: Bilgi Düzensizliklerini Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Anlamaya Yönelik Bir Araştırma

II. Uluslararası İletişim, Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2024, ss.55, (Özet Bildiri)

6. Kurumların Çevresel Sürdürülebilirlik İletişimi Kapsamında Instagram Kullanımları: Garanti BBVA ve Halkbank Örneği

3. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME2023), Mersin, Türkiye, 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Perakende Tüketicilerinin Markaya Yönelik İlgisinde Reklam Harcamalarının Etkisi

2.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.190-191, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

2. MEDYA BAĞIMLILIĞI VE DİJİTAL DETOKS: DİJİTAL ÇAĞDA SAĞLIKLI MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME

DİJİTAL BAĞIMLILIK ÜZERİNE GÜNCEL TARTIŞMALAR, Sibel Akova Havalı, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.89-130, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Kurumsal İtibarın Yönetim Aracı Olarak Sponsorluk Ve Sürdürülebilirlik İletişimi: Arçelik #DünyaİyileştirmeTuru Örneği

Sürdürülebilirlik Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Hilal Kılıç, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.59-96, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Algoritmalar Çağında Halkla İlişkiler

İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler, Ebru Özgen, Editör, Himalaya Akademi, İstanbul, ss.103, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sağlığa Yönelik Risklerin Yönetiminde Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı: Hayat Eve Sığar Mobil Uygulaması Örneği

Sağlık İletişimi: Salgın Döneminde Önleyici İletişim Faaliyetleri, Prof. Dr. Melda CİNMAN, Editör, DER Kitabevi, İstanbul, ss.65-102, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

50

H-İndeks (Scholar)

4

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

33

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

27

Toplam Atıf Sayısı

77

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları