Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN GERÇEKLEŞTİRİLEN İZİNLİ PAZARLAMA ÇABALARININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ: DERMOKOZMETİK MARKALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ

13. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 14 Şubat - 16 Mart 2025, cilt.1, sa.1, ss.125-136, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. ADOBE UYGULAMALARININ DİJİTAL PAZARLAMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ: SAW ÇOK KRİTERLİ KARAR YÖNTEMİ KULLANILARAK YAPILAN BİR ARAŞTIRMA

BURSA 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2025, ss.13-22, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. “HAVAYOLU FİRMALARININ DEĞERLENDİRMESİNDE HİZMET KALİTESİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ROLÜ”

SELÇUK 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 Aralık 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)

4. YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ KAPSAMINDAKİ HALKLA İLİŞKİLER ALGISININ MARKA BAĞIMLILIĞINA ETKİSİ

EGE 9 INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 Eylül 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

5. BLOCKCHAİN TABANLI PROJELERİN SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI ÜZERİNDEN TANITILMASI ÜZERİNE BİR İNCELEME

10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye,, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

6. Risk Yönetimi Çerçevesinde Dağıtım Ağını Etkileyen Operasyonel Risklerin İncelenmesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi,, İstanbul, Türkiye, 10 Mart 2023, ss.223, (Özet Bildiri)

7. EFFECT OF MOBILE LEAVE MARKETING APPLICATIONS ON CONSUMER ATTITUDES TOWARD BRAND COMMUNICATION ACTIVITIES

7th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 10 Aralık 2021, ss.719-733, (Tam Metin Bildiri)

8. OSMANLI’DAN GÜNÜMÜZE PERAKENDECİTİCARETİN GELİŞİMİ

2.İŞLETME TARİHİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

2. Tüketime Yönelik Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinin Gerçekleştirilmesinde Dijital Pazarlama Araçlarının Rolü

Sürdürülebilirlik Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Hilal Kılıç, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-16, 2023

3. BlokZincir Teknolojisinin E-Ticarete Etkisinin Örnek Uygulamalar Üzerinden İncelenmesi

Blokzincir Merkezli Güncel İş Modelleri, Mustafa Beybur, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.117-132, 2023

4. METAVERSE EVRENİNDE DOĞRUDAN PAZARLAMA ARAÇLARININ ROLÜ

Metaverse Evrende Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Hilal Kılıç, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.81-97, 2022

5. COVİD-19 PANDEMİSİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK

MEDYA, İLETİŞİM VE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Aslı Yapar Gönenç, Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-340, 2022

6. TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ, AMAÇLARI VE İŞ SÜREÇLER

Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.211-227, 2021

7. YENİ NESİL TEDARİK ZİNCİRİ: DİJİTAL

Dijital Yönetim Pazarlama Medya, Hande Ayhan Gökcek, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.19-38, 2021
Metrikler

Yayın

28

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları