Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. DIJITAL BELLEKTEKI GERÇEKLIK YANILSAMASINDA DEEPFAKE’IN ROLÜ: TIKTOK ÜZERINDEN BIR ÖRNEK

VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2024, ss.59-60, (Özet Bildiri)

2. Dijital Oyunlar ve Şehir İmajı

11th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.217, (Özet Bildiri)

3. Hedef Kitleyle Dijital İletişimin Yeni Platformu: Spotify

7th International ‘Communication in New World’ Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.190-191, (Özet Bildiri)

4. Yeni Medyada Bir Trend: Instagramlanabilirlik (Instagrammable)

İstanbul Gelişim Üniversitesi V. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2021, ss.57-58, (Özet Bildiri)

5. Intercultural Discussion of The Concept of Cyberbullying Through The Theory of Communicative Action: Examples of Portugal and Iran

18th International Symposium Communication in the Millennium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.667, (Özet Bildiri)

6. Rethinking Digital Traces In The Framework of Technology

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021, ss.72, (Özet Bildiri)

7. Digital Interactıon In The Covıd 19 Pandemic: Public and Ngo Interactıon Analysis On Health and Education

Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.167, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Dijital İletişim Çağında Kişisel İmaj

Dijital İletişim, Savaş Sezgin, Tunçay Esra, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.133-147, 2023

2. Kurumsal İmajın Gerçeklik Boyutu ve Dijital Medya Temsili

Disiplinlerarası İmaj Çalışmaları, Sezgin Savaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-22, 2022

3. COVID - 19 Pandemi Sürecinde Kamusal Alan Bağlamında Halkla İlişkiler ve Kamuoyu İlişkisinin Değerlendirilmesi

Kamusal Halkla İlişkiler ve Uygulamaları, Dilek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.133-150, 2022

4. Personal Data Security in Surveillance Society: An Analysis of the Internet in Terms of Panopticon

Privacy in the Digital Age Digital Communication and Personal Data, Nil Çokluk ve Nurat Kara, Editör, Literatürk Yayınları, Konya, ss.61-80, 2022

5. Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi

Oyunların Dijital Hali 2, Özgün Arda Kuş ve ÖZge Uğurlu Akbaş, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.283-304, 2022

6. Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri

Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Sarp Bağcan, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.65-92, 2021

7. İkna Kavramının Tarihsel Birikimi ve Modern Uygulamalardaki Görünürlüğü: On İki Kızgın Adam Filmi Üzerinden Bir Analiz

Kuram ve Uygulamalarla İkna, Karadoğan Doruk Ece ve Savaş Sezgin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.15-48, 2021

8. Dijital İletişim ve Ülke Markalama: G20 Ülkelerinin Turizm Bakanlıklarının Sosyal Medya Hesaplarının Çizgi Teorisi ile Analizi

Sosyal Medya Ekolojisi - Farklı Açılardan Sosyal Medya, Şebnem Çağlar, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya/İstanbul, ss.51-78, 2021

9. Küresel Mega Marka Şehir Londra’nın Şehir Özellikleri/Göstergeleri Üzerinden Değerlendirilmesi

Nasıl Marka Şehir Oldular?, Metin Işık ve A. Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.159-190, 2021

10. Siyasal İletişimde Dijital İzler

Bilgi Çağında Siyaset, Nil Çokluk, Editör, Nobel, Ankara, ss.163-182, 2021

11. Krizleri İtibar Üzerinden OKumak

Farklı Yönleri İle Kriz ve İletişimi, Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.103-126, 2020

12. Çoğulculuk Okulları ve Kuramlar

Çoğulculuk Demokrasi Kuramı, Emine Yavaşgel, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.184-231, 2018
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

45

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları