Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Digital Communication During Crisis: The Example of The World Health Organization and The Ministries of Health in The Covid-19 Global Crisis
İleti-ş-im
, sa.39, ss.62-84, 2023 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİNE YÖNELİK MEMNUNİYETLERİNİN KULLANILABİLİRLİK, KALİTE VE DEĞER ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.114-149, 2022 (Hakemli Dergi)
Özel ve Kamusal Alan Ayrımı Açısından Yeni Medya’yı Bauman Üzerinden Okumak
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
, sa.19, ss.70-89, 2022 (Hakemli Dergi)
Sanal Topluluk Platformu Olarak Discord
Nosyon Uluslararası Toplum ve Kültür Çalışmaları Dergisi
, sa.7, ss.120-132, 2021 (Hakemli Dergi)
Benzer Sektörde Faaliyet Gösteren Kurumların Kuruluş Tarihi Sıralamasının Kurum Kültüründe Ortaya Çıkan Yansımaları: Alfred Adler Üzerinden Coca Cola ve Pepsi Kurumları Üzerine Bir Değerlendirme
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.53, ss.103-137, 2017 (Hakemli Dergi)
Değer Oluşturmada İlişki Yönetimi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi (MANAS Journal of Social Studies)
, cilt.5, sa.4, ss.175-192, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital İletişim Çağında Kişisel İmaj
Dijital İletişim, Savaş Sezgin, Tunçay Esra, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.133-147, 2023
Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi
Oyunların Dijital Hali 2, Özgün Arda Kuş ve ÖZge Uğurlu Akbaş, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.283-304, 2022
Kurumsal İmajın Gerçeklik Boyutu ve Dijital Medya Temsili
Disiplinlerarası İmaj Çalışmaları, Sezgin Savaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-22, 2022
COVID - 19 Pandemi Sürecinde Kamusal Alan Bağlamında Halkla İlişkiler ve Kamuoyu İlişkisinin Değerlendirilmesi
Kamusal Halkla İlişkiler ve Uygulamaları, Dilek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.133-150, 2022
Küresel Mega Marka Şehir Londra’nın Şehir Özellikleri/Göstergeleri Üzerinden Değerlendirilmesi
Nasıl Marka Şehir Oldular?, Metin Işık ve A. Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.159-190, 2021
Siyasal İletişimde Dijital İzler
Bilgi Çağında Siyaset, Nil Çokluk, Editör, Nobel, Ankara, ss.163-182, 2021
İkna Kavramının Tarihsel Birikimi ve Modern Uygulamalardaki Görünürlüğü: On İki Kızgın Adam Filmi Üzerinden Bir Analiz
Kuram ve Uygulamalarla İkna, Karadoğan Doruk Ece ve Savaş Sezgin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.15-48, 2021
Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri
Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Sarp Bağcan, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.65-92, 2021
Krizleri İtibar Üzerinden OKumak
Farklı Yönleri İle Kriz ve İletişimi, Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.103-126, 2020
Çoğulculuk Okulları ve Kuramlar
Çoğulculuk Demokrasi Kuramı, Emine Yavaşgel, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.184-231, 2018