Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

DIJITAL BELLEKTEKI GERÇEKLIK YANILSAMASINDA DEEPFAKE’IN ROLÜ: TIKTOK ÜZERINDEN BIR ÖRNEK

VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2024, ss.59-60

Dijital Oyunlar ve Şehir İmajı

11th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.217

Hedef Kitleyle Dijital İletişimin Yeni Platformu: Spotify

7th International ‘Communication in New World’ Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.190-191

Yeni Medyada Bir Trend: Instagramlanabilirlik (Instagrammable)

İstanbul Gelişim Üniversitesi V. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2021, ss.57-58

Intercultural Discussion of The Concept of Cyberbullying Through The Theory of Communicative Action: Examples of Portugal and Iran

18th International Symposium Communication in the Millennium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.667

Rethinking Digital Traces In The Framework of Technology

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021, ss.72

Kitap & Kitap Bölümleri

Dijital İletişim Çağında Kişisel İmaj

Dijital İletişim, Savaş Sezgin, Tunçay Esra, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.133-147, 2023

Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi

Oyunların Dijital Hali 2, Özgün Arda Kuş ve ÖZge Uğurlu Akbaş, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.283-304, 2022

Kurumsal İmajın Gerçeklik Boyutu ve Dijital Medya Temsili

Disiplinlerarası İmaj Çalışmaları, Sezgin Savaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-22, 2022

Personal Data Security in Surveillance Society: An Analysis of the Internet in Terms of Panopticon

Privacy in the Digital Age Digital Communication and Personal Data, Nil Çokluk ve Nurat Kara, Editör, Literatürk Yayınları, Konya, ss.61-80, 2022

COVID - 19 Pandemi Sürecinde Kamusal Alan Bağlamında Halkla İlişkiler ve Kamuoyu İlişkisinin Değerlendirilmesi

Kamusal Halkla İlişkiler ve Uygulamaları, Dilek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.133-150, 2022

Küresel Mega Marka Şehir Londra’nın Şehir Özellikleri/Göstergeleri Üzerinden Değerlendirilmesi

Nasıl Marka Şehir Oldular?, Metin Işık ve A. Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.159-190, 2021

Siyasal İletişimde Dijital İzler

Bilgi Çağında Siyaset, Nil Çokluk, Editör, Nobel, Ankara, ss.163-182, 2021

Dijital İletişim ve Ülke Markalama: G20 Ülkelerinin Turizm Bakanlıklarının Sosyal Medya Hesaplarının Çizgi Teorisi ile Analizi

Sosyal Medya Ekolojisi - Farklı Açılardan Sosyal Medya, Şebnem Çağlar, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya/İstanbul, ss.51-78, 2021

İkna Kavramının Tarihsel Birikimi ve Modern Uygulamalardaki Görünürlüğü: On İki Kızgın Adam Filmi Üzerinden Bir Analiz

Kuram ve Uygulamalarla İkna, Karadoğan Doruk Ece ve Savaş Sezgin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.15-48, 2021

Küresel Markaların Küresel ve Yerel Reklamlarının Karşılaştırılması: Vodafone ve Lay’s Örnekleri

Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Sarp Bağcan, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.65-92, 2021

Krizleri İtibar Üzerinden OKumak

Farklı Yönleri İle Kriz ve İletişimi, Şükran Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.103-126, 2020

Çoğulculuk Okulları ve Kuramlar

Çoğulculuk Demokrasi Kuramı, Emine Yavaşgel, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.184-231, 2018

Metrikler

Yayın

40

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları