Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Minimalist Tüketim ve Yeşil Tüketim Davranışının Sürdürülebilirlikle İlişkisine Yönelik Bir Derleme ve Değerlendirme

8. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 02 Ekim 2022, ss.299-308

A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)

Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research), Lizbon, Portekiz, 13 - 14 Temmuz 2022, ss.586-599

COVID-19 Pandemisinin İşletme Yönetimi Üzerindeki Etkileri: Sistematik Derleme Araştırması

6th International Congress of Eurasin Social Sciences (ICOESS 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.637-650

Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Meta-Analiz

VII. International European Conference On Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.892-893

E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme

UYSAD 8th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.49-50

A Comparative Look at E-commerce and Consumption Habits in the Covid19 Pandemic Era (Covid-19 Pandemi Dönemi E-ticaret ve Tüketim Alışkanlıklarına Karşılaştırmalı Bir Bakış )

3. Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi (3th International Congress of Multidisciplinary Social Sciences), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2021, ss.95

Dijital Pazarlama Karmalarından 4P+2P+2C+3S ve 4S Modellerinin Karşılaştırılması

18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020, ss.527-532

Kitap & Kitap Bölümleri

Kıtlık Pazarlaması Çerçevesinde Tüketici Manipülasyonu ve Meta Analizi

Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri, ÇELİK SÜTİÇER Meysure Evren, Editör, Nobel Yayınevi / Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.167-187, 2023

Metaverse ile Pazarlama, Tüketici Davranışı ve E-ticaretin Dönüşümü

Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.48-80, 2022

Dijital Pazarlama Karması

Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları, ÇAYIRAĞASI Filiz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-71, 2021

Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama

Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, SAĞLAM Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-190, 2021

Dijital Pazarlama Stratejilerine Etkileyici Pazarlama Perspektifinden Bakış

Dijital Yönetim Pazarlama Medya, AYHAN GÖKCEK Hande, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-153, 2021

İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama İlkeleri, DURMAZ Yakup, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.281-296, 2020

Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik

İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, ARIKAN Burhanettin Aykut, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.63-96, 2020

Tutundurma

Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yönetimi / Teori - Strateji - Örnek Olaylar, ÖZİLHAN ÖZBEY Derya, BERK Osman Nurullah, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-167, 2020

Metrikler

Yayın

41

Atıf (Scholar)

72

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları