Makaleler
21
Tümü (21)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (14)
2. The Effect of Negative Online Consumer Reviews on Purchase Intention: Information Processing View
Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)
, cilt.2, sa.2, ss.127-143, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Moderator Role of Word of Mouth Marketing on The Impact of Public Relations on Purchase Intention From an Integrated Marketing Communications Perspective
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.299-314, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Nesnelerin İnterneti ve Tüketici Davranışları Değişimine Yönelik Meta Analiz
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
, cilt.8, sa.22, ss.57-68, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Online Alışverişte Dürtüsel Kullanım, Kaçırma Korkusu, İçtepisel Satın Alma, İnternet Kaynaklı Yorgunluk ve Kaygı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Journal of Business Research - Turk
, cilt.13, sa.3, ss.1985-2002, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Davranışsal Finans Açısından Bilişsel Çelişki, Aşırı Güven ve Taklit ve Sürü Davranışları Boyutlarında Bireysel Yatırımcı Kararları Üzerine Bir İnceleme
International Journal of Disciplines Economics Administrative Sciences Studies (IDEA Studies)
, cilt.5, sa.11, ss.116-128, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Davranışsal Finans Perspektifinden Yatırımcı Davranışları Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-30, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
Kitaplar
9
1. Kıtlık Pazarlaması Çerçevesinde Tüketici Manipülasyonu ve Meta Analizi
Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri, ÇELİK SÜTİÇER Meysure Evren, Editör, Nobel Yayınevi / Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.167-187, 2023
2. Metaverse ile Pazarlama, Tüketici Davranışı ve E-ticaretin Dönüşümü
Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.48-80, 2022
3. Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama
Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, SAĞLAM Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-190, 2021
4. Dijital Pazarlama Stratejilerine Etkileyici Pazarlama Perspektifinden Bakış
Dijital Yönetim Pazarlama Medya, AYHAN GÖKCEK Hande, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-153, 2021
5. Dijital Pazarlama Karması
Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları, ÇAYIRAĞASI Filiz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-71, 2021
6. Online Alışverişte Karar Verme Stilleri, Çelişki, Risk ve Memnuniyet
Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, 2020
7. Tutundurma
Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yönetimi / Teori - Strateji - Örnek Olaylar, ÖZİLHAN ÖZBEY Derya, BERK Osman Nurullah, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-167, 2020
8. İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama İlkeleri, DURMAZ Yakup, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.281-296, 2020
9. Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik
İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, ARIKAN Burhanettin Aykut, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.63-96, 2020