Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Descriptive Content Analysis of Consumption Awareness And Carbon Footprint Within The Scope of Sustainability

14. Uluslararası ‘Yeni Dünyada İletişim’ Kongresi (INTERNATIONAL CONFERENCE ON 'COMMUNICATION IN NEW WORLD'-XIV), Kütahya, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

2. Airfryer Kullanıcı Deneyimlerinin Youtube Yorumları Üzerinden Kelime Bulutu Ve Duygu Analizi

12. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

3. Minimalist Tüketim ve Yeşil Tüketim Davranışının Sürdürülebilirlikle İlişkisine Yönelik Bir Derleme ve Değerlendirme

8. Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 1 - 02 Ekim 2022, ss.299-308, (Tam Metin Bildiri)

4. A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)

Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research), Lizbon, Portekiz, 13 - 14 Temmuz 2022, ss.586-599, (Tam Metin Bildiri)

5. COVID-19 Pandemisinin İşletme Yönetimi Üzerindeki Etkileri: Sistematik Derleme Araştırması

6th International Congress of Eurasin Social Sciences (ICOESS 6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.637-650, (Tam Metin Bildiri)

6. Ağızdan Ağıza Pazarlamanın E-Ticarette Satın Almaya Etkisi Üzerine Meta-Analiz

VII. International European Conference On Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Nisan 2022, ss.892-893, (Özet Bildiri)

7. İşletmelerde İnsan Kaynakları Yönetiminde Kariyer Dönüşümü ve Pazarlama Açısından Dijital Dönüşümlerin Değerlendirilmesi

International Aegean Conferences on Social Sciences & Humanities-V, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2022, ss.292-307, (Tam Metin Bildiri)

9. E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme

UYSAD 8th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.49-50, (Özet Bildiri)

10. A Comparative Look at E-commerce and Consumption Habits in the Covid19 Pandemic Era (Covid-19 Pandemi Dönemi E-ticaret ve Tüketim Alışkanlıklarına Karşılaştırmalı Bir Bakış )

3. Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi (3th International Congress of Multidisciplinary Social Sciences), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2021, ss.95, (Özet Bildiri)

12. Mental İyi Oluş Hali ve Hedonik Tüketim Davranışının Çift Yönlü Etkileşimine Yönelik Bir Araştırma:Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması

6. International Management and Social Sciences Conference (UYSAD 2021), İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2021, ss.113-114, (Özet Bildiri)

14. Dijital Pazarlama Karmalarından 4P+2P+2C+3S ve 4S Modellerinin Karşılaştırılması

18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020, ss.527-532, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Kıtlık Pazarlaması Çerçevesinde Tüketici Manipülasyonu ve Meta Analizi

Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri, ÇELİK SÜTİÇER Meysure Evren, Editör, Nobel Yayınevi / Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.167-187, 2023

2. Metaverse ile Pazarlama, Tüketici Davranışı ve E-ticaretin Dönüşümü

Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.48-80, 2022

3. Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama

Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, SAĞLAM Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-190, 2021

4. Dijital Pazarlama Stratejilerine Etkileyici Pazarlama Perspektifinden Bakış

Dijital Yönetim Pazarlama Medya, AYHAN GÖKCEK Hande, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-153, 2021

5. Dijital Pazarlama Karması

Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları, ÇAYIRAĞASI Filiz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-71, 2021

7. Tutundurma

Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yönetimi / Teori - Strateji - Örnek Olaylar, ÖZİLHAN ÖZBEY Derya, BERK Osman Nurullah, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-167, 2020

8. İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama İlkeleri, DURMAZ Yakup, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.281-296, 2020

9. Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik

İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, ARIKAN Burhanettin Aykut, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.63-96, 2020
Metrikler

Yayın

44

Atıf (Scholar)

77

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

139

H-İndeks (Sobiad)

6

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları