Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Negative Online Consumer Reviews on Purchase Intention: Information Processing View
Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)
, cilt.2, sa.2, ss.127-143, 2023 (Hakemli Dergi)
Moderator Role of Word of Mouth Marketing on The Impact of Public Relations on Purchase Intention From an Integrated Marketing Communications Perspective
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.299-314, 2023 (Hakemli Dergi)
Nesnelerin İnterneti ve Tüketici Davranışları Değişimine Yönelik Meta Analiz
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
, cilt.8, sa.22, ss.57-68, 2022 (Hakemli Dergi)
Dijital Pazarlamaya Yönelik Olarak Oyunlaştırma İçeren E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Meta Analiz
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.21, sa.84, ss.1909-1929, 2022 (Hakemli Dergi)
Online Alışverişte Dürtüsel Kullanım, Kaçırma Korkusu, İçtepisel Satın Alma, İnternet Kaynaklı Yorgunluk ve Kaygı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Journal of Business Research - Turk
, cilt.13, sa.3, ss.1985-2002, 2021 (Hakemli Dergi)
Davranışsal Finans Perspektifinden Yatırımcı Davranışları Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-30, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Kıtlık Pazarlaması Çerçevesinde Tüketici Manipülasyonu ve Meta Analizi
Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri, ÇELİK SÜTİÇER Meysure Evren, Editör, Nobel Yayınevi / Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.167-187, 2023
Metaverse ile Pazarlama, Tüketici Davranışı ve E-ticaretin Dönüşümü
Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, KILIÇ Hilal, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.48-80, 2022
Dijital Pazarlama Karması
Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları, ÇAYIRAĞASI Filiz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-71, 2021
Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama
Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, SAĞLAM Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-190, 2021
Dijital Pazarlama Stratejilerine Etkileyici Pazarlama Perspektifinden Bakış
Dijital Yönetim Pazarlama Medya, AYHAN GÖKCEK Hande, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-153, 2021
Online Alışverişte Karar Verme Stilleri, Çelişki, Risk ve Memnuniyet
Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, 2020
İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama İlkeleri, DURMAZ Yakup, Editör, Seçkin Yayınevi, Ankara, ss.281-296, 2020
Pazarlama Disiplininde Yeniliklerin Yayılması Teorisi, Benimsenme Süreci ve Bireysel Yenilikçilik
İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, ARIKAN Burhanettin Aykut, Editör, Hiperyayın / Hiperlink Yayın Grubu, İstanbul, ss.63-96, 2020
Tutundurma
Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yönetimi / Teori - Strateji - Örnek Olaylar, ÖZİLHAN ÖZBEY Derya, BERK Osman Nurullah, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-167, 2020