Eğitim Bilgileri
2009 - 2013
2009 - 2013Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Ürün tasarımının tüketicinin ürüne yönelik tutumları üzerine etkisi: A markası tüketicileri üzerine bir uygulama
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
Satış noktasında reklam ve eczanelerde satış noktası reklam malzemelerinin kullanımı üzerine bir araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
A2 Temel
A2 TemelFransızca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2022
2022Temel İş sağlığı ve güvenliği eğitimi
İş Sağlığı ve Güvenliği
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2021
2021E-EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ
Eğitim Yönetimi ve Planlama
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Araştırma Alanları
İşletme
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ
2025 - 2025
2025 - 2025Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul Çalışmaları Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2017 - 2020
2017 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
2014 - 2017
2014 - 2017Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Lojistik Yönetimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ, ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ
2021 - 2023
2021 - 2023Bölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2017 - 2020
2017 - 2020MYO Müdürü
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
2017 - 2020
2017 - 2020Senato Üyesi
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
2014 - 2017
2014 - 2017MYO Müdür Yardımcısı
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
2014 - 2017
2014 - 2017Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Esenyurt Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Sağlık Kuruluşlarında Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Lisans
Tüketici Davranışı
Tüketici Davranışı
Lisans
Pazarlama Vaka Analizleri
Pazarlama İlkeleri
Bitirme Projesi
Uluslararası Marka ve İmaj Yönetimi
Tüketici Davranışı
Uluslararası Pazarlama
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA
Kamuoyu Araştırma Yöntemleri
İşletme Yönetimi
Stratejik Planlama, Proje ve Risk Yönetimi
Eleştirel Düşünme, Yaratıcılık ve Girişimcilik
İtibar Yönetimi
Stratejik Yönetim
Uluslararası Pazarlama
İşletme Yönetimi
İş Etiği
Stratejik Planlama, Proje ve Risk Yönetimi
Business Ethics
Dağıtım Kanalları ve Fiziksel Dağıtım
Eleştirel Düşünme, Yaratıcılık ve Girişimcilik
Tüketici Davranışı
Pazarlama İletişimi
İşletme Bilimine Giriş
Pazarlama Yönetimi
Stratejik Yönetim
Küresel Pazarlama
Genel işletme
Pazarlama İletişimi
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
STRATEGIC PLANNING IN THE LIGHT OF THE MAIN FACTORS FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE FUTURE OIL AND GAS MANAGEMENT
Bacaksız P. (Danışman)
A.MOHAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
The effect of digital marketing applications on the purchasing behavior
Bacaksız P. (Danışman)
N.Ibrahimova(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
The effect of social media -marketing on the nutritional pattern of consumer purchasing behaviors during pandemics in Turkey
Bacaksız P. (Danışman)
T.KUNDAKÇI(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
The impact of customer equity on the online customer repurchase intention: an empirical study on amazon and trendyol online shopping stores (Turkish online customers)
Bacaksız P. (Danışman)
M.DAWOOD(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
The effect of digital marketing evolution on mena startups
Bacaksız P. (Danışman)
A.M(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
The effect of online shopping motivations on purchase intention: A focus group study of Facebook in Iraq
Bacaksız P. (Danışman)
A.AL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Customer capital and its role on promoting entrepreneurial marketing: The case of small and medium enterprises in Iraq
Bacaksız P. (Danışman)
M.YASIR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
The relationship between e-service quality , perceived risk and customer satisfaction: An emperical study on etsy online shopping store
Bacaksız P. (Danışman)
N.ADNAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Bilişim teknolojisinde katalogla pazarlamanın önemi ve mobilya sektöründe bir uygulama
PINAR B. (Danışman)
G.FARUK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARINDA PERFORMANS VE MOTİVASYON ÖLÇÜMÜ ALGISI: VAKIF ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
PINAR B. (Danışman)
M.SENEMOĞLU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Dönüşümcü liderliğin örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi: Üniversite çalışanları üzerine bir araştırma
PINAR B. (Danışman)
F.ŞAHİN(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2024
2024Yüksek Lisans-Tezsiz
IMPACT OF SOCIAL MEDIA MARKETING STRATEGIES ON CONSUMER BEHAVIOR
Bacaksız P. (Danışman)
M.ADEL(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
2024
20241. How Secure is the Online Shopping: an Analysis of Azerbaijani Citizen’s Perspectives
İbrahimova N., BACAKSIZ P.
Azerbaijan State University of Economics Scientific Rewievs , cilt.12, sa.12, ss.24-37, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Customer Capital and its Role on Promoting EntrepreneurialMarketing: The Case of Small and Medium Enterprises in Iraq
Yasir M., Bacaksız P.
International Journal of Transformations in Business Management , cilt.13, sa.2, ss.46-59, 2023 (Hakemli Dergi)
2020
20203. Potansiyel Kullanıcı Gruplarının Mobil Pazarlamaya Yönelik Bariyerlerinin Stratejik Pazarlama Kararları Bağlamında Önceliklendirilmesi
TUNCALI YAMAN T., BACAKSIZ P.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.675-687, 2020 (TRDizin)
2020
20204. Covid-19 Pandemisi Döneminde Sohbet Pazarlamasının Önemi ve Sohbet Robotu (Chatbot)Uygulamalarının Kullanımı
BACAKSIZ P.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, ss.29-46, 2020 (TRDizin)
2019
20195. İNTERNETTE EMLAK REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ GÜVENİ:TÜKETİCİ TUTUM BİLEŞENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÖZTÜRK M., BACAKSIZ P.
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , cilt.7, sa.18, ss.323-348, 2019 (TRDizin)
2017
20176. Context And Interaction Between Social Innovation And Collaborative Consumption: The Conceptual Study
BACAKSIZ P., ÜLKER Y.
Journal of Social And Humanities Sciences Research , cilt.4, sa.15, ss.1856-1860, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Neuromarketing And Subliminal Perception Phenomenon: A Conceptual Study
BACAKSIZ P.
Social Sciences Studies Journal , cilt.3, sa.6, ss.1002-1007, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Sosyal Medyada Tüketim Algısı Ve Kadın Tüketicilerde Satın Alma Davranışına Olan Etkisi
BACAKSIZ P.
Yorum Yönetim yöntem Uluslarası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.43-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Tüketicilerde İnovasyon Algısı ve Kozmetik Ürünlere Dair Bir Uygulama (Consumer Perceptıon Of Innovation And An Application Of Cosmetic Products )
BACAKSIZ P.
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , cilt.3, sa.15, ss.384-389, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. ÜRÜN TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA
BACAKSIZ P., ERSOY N. F.
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , cilt.9, sa.18, ss.120-139, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201611. Satış Noktası Malzemelerinin Sağlık Sektöründe Kullanımı ve Eczacılar Üzerine Bir Araştırma
BACAKSIZ P.
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , cilt.80, ss.80-95, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. E-Ticarette Çevresel Sürdürülebilirlik Anlayışı ve Yeşil Pazarlamanın Önemi
Bacaksız P.
2. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Kurumsal Sürdürülebilirlik Performansı Boyutlarının Nedensellik İlişkilerinin Dematel Yöntemi ile İncelenmesi
TUNCALI YAMAN T., BACAKSIZ P.
Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, ss.259, (Özet Bildiri)
2020
20203. İŞLETMELERİN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİ İLE DAHA ÖNCEKİ KRİZ DÖNEMLERİNDE UYGULADIKLARI PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
BACAKSIZ P.
Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
2019
20194. DİJİTAL PAZARLAMADA CHATBOT UYGULAMALARI VE ÖNEMİNEKAVRAMSAL BİR BAKIŞ
BACAKSIZ P.
11th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TO ADRIATIC], Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.100-102, (Özet Bildiri)
2019
20195. YENİ MEDYA STRATEJİLERİNDE INFLUENCER PAZARLAMANIN ÖNEMİ VE MARKAKONUMLANDIRMA İLE OLAN İLİŞKİSİ ÜZERİNE TEORİK BİR ÇALIŞMA
BACAKSIZ P.
ICOMEP’19-Spring International Congress of Management, Economy and Policy 2019 SpringIstanbul/TURKIYE 20-21 April 2019, 20 - 21 Nisan 2019, ss.75-76, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. A Conceptual Study on Voluntary Simplicity Perception and Collaborative Consumption in Changing Consumption Culture
BACAKSIZ P.
11th International AGP Conference of Humanities and Social Sciences, 26-29 January2018, University of Malta, Valletta, Malta, 26 - 29 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Influencer Pazarlama (Influencer Marketing)
BACAKSIZ P.
Değişen Pazarlama Anlayışı: Yeni Pazarlama yaklaşımları II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel Yayınevi, ss.73-95, 2020
2020
20202. Sosyal Medya Pazarlaması
BACAKSIZ P., BAŞAR E. E.
Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, ss.209-224, 2020
2020
20203. Perspective On Consurmer Attitudes And Importance of Attitudes In Mobile Marketing Strategies
BACAKSIZ P.
New CommunicationApproaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Ercış, Enes Emre Baaşar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.490-507, 2020
2019
20194. Satış Noktasında Reklamcılık(Sağlık Sektörü Uygulaması)
BACAKSIZ P.
LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019
2019
20195. Sürdürülebilir Pazarlamada Tasarım ve Algı Yönetimi
BACAKSIZ P.
Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR Enes Emre, AĞ Ali Rıza, GÜLHAN Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.127-144, 2019
2018
20186. Positioning and Perception Management in Marketing Strategies
BACAKSIZ P.
Strategic Researches 3: From Local to Global, Silvius Stancıu, Ali Rıza Gökbunar, Turan Gündüz, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.105-115, 2018
2018
20187. Nöropazarlama
BACAKSIZ P.
Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.47-74, 2018
2018
20188. Yeşil Pazarlama
BACAKSIZ P.
Değişen Pazarlama Anlayışı-Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz Akçi, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Paradigm Shifts within the Communication Realm
Diğer Uluslararası Fon Programları
BACAKSIZ P. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023Akademik Hassasiyetler
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2021
Mart 2021Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Etik Değerlendirmeler İçin Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024Tamamlanmış Araştırma Projesi
Etik Kurul Başkanlığı, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Haziran 2023
Haziran 2023Bilimsel Yayın/Eser
Etik Kurul Başkanlığı, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Jüri Üyelikleri
Kasım-2024
Kasım 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Jüri Üyesi - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Akademik Personel Sınavı
Araştırma Görevlisi Sınav Jüriliği - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Jürii Üyesi - Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Jüri Üyesi - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Aralık-2023
Aralık 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Safa Mohammed Khudhair Tez Savunması - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor