Eğitim Bilgileri
2005 - 2011
2005 - 2011Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye
2003 - 2005
2003 - 2005Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye
2000 - 2003
2000 - 2003Lisans
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Ön Lisans
Boğaziçi Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İş İdaresi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Bilgi yükü temelinde, tüketicinin özgürlüğü ve kısıtlanmışlığının karar sonrası değerlemelerle ilişkisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Ve Üretim Bölümü
2005
2005Yüksek Lisans
Yaşam tarzına göre tüketicilerin marka tercihleri
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2020 - 2024
2020 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2023 - 2023
2023 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2020 - 2021
2020 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
2013 - 2020
2013 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2003 - 2013
2003 - 2013Araştırma Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProgram Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProgram Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorPerformans Değerlendirme Komisyonu Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2023 - 2024
2023 - 2024Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2020 - 2022
2020 - 2022Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2018 - 2019
2018 - 2019Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
Doktora
BUS643-COMPARATIVE MARKETING METHODS AND THEORIES
Girişimcilik ve Küçük İşletmeler Yönetimi
Pazarlama Kuramları ve Uygulamaları
PAZARLAMA KURAMLARI VE UYGULAMALRI
Yüksek Lisans
EBA522 STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT
EBA522 Strategic Marketing Management (Uzaktan)
EBA511 Developments in Marketing Management
EBA522 Strategic Marketing Management
BUS226 Principles of Marketing (Uzaktan)
EBA511 Developments in Marketing Management
Strategic Marketing Management
Havacılık İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi
Proje Yazımı
Tüketici Davranışları
Lisans
Principles of Marketing
HIT409 Dijital Pazarlama
HRY313E DIGITAL MARKETING
HIT409 Dijital Pazarlama (1. Dönem)
HIT409E Digital Marketing (2. Dönem)
BUS430 Consumer Behavior
Digital Marketing
HIT430 Dijital Pazarlama (2. Dönem)
HIT409E Digital Marketing (1. Dönem)
Dijital Pazarlama (Yaz Dönemi)
UIT211 Dijital Pazarlama ve Ticaret
HIT430 Dijital Pazarlama
BUS340 Marketing Management
HIT409E Digital Marketing
UIT211 Dijital Pazarlama ve Ticaret
Consumer Behavior
Dijital Pazarlama ve Ticaret
Principles of Marketing
Pazarlama Yönetimi
Genel İşletme
Tüketici Davranışları
International Marketing
Perakendecilik Yönetimi
Uluslararası Pazarlama
Retailing Management
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar
Örnek Olaylarla Pazarlama
Marketing Management
Consumer Behaviors
Pazarlama İlkeleri
RETAILING MANAGEMNET
PAZARLAMA İLKLERİ VE YÖNETİMİ
SATIŞ YÖNETİMİ
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi
Perakende Yönetimi
Tüketici Dvaranışları
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
THE INFLUENCE OF CUSTOMER EXPERIENCE AND VALUE CO-CREATION BEHAVIORS ON CUSTOMER LOYALTY
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
A.ELKASABY(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Bibliometric Analysis of the Impact of Artificial IntelligenceOn Supply Chain Management
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
F.AHMAD(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
CONSUMER'S ATTITUDES TOWARDS BUYING TINY HOUSES: A PERSPECTIVE AFTER THE POWERFUL EARTHQUAKES
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
M.M(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Palestinian Consumers' Intention to Use Electronic Wallet Services: Comparison of Adopter Categories
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
M.S.(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
UNDERSTANDING AZERBAIJANI CONSUMERS' ATTITUDE TOWARD SECOND-HAND CLOTHING CONSUMPTION
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
A.Ramin(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
PERCEIVED SERVICE QUALITY OF SERVICE ATTRIBUTES, CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY IN AIR TRANSPORT :THE CASE OF AIR ALGERIA
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
K.NEDJOUA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sadakat programları, kredi kartı kullanım tutumu ve kredi kartı kullanım eğilimi ilişkisi: Azerbaycan pazarında bir araştırma
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
F.NAJAFGULIYEV(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
The relationship between perfectionism, disconfirmation sensitivity, gap between expected and perceived service quality, customer satisfaction and revisit intention: A research in a hotel
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
Z.CANSU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Level of burnout in staff, sustainable quality service and patient satisfaction in healthcare institutions during healthcare crisis
Tuğberk Arıker Ç. (Danışman)
M.KHALID(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Müşterilerin finansal durumları finansal okuryazarlık algılanan finansal durum ve yaşamdan memnuniyet ilişkisi
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
H.ALİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İçgüdüsel satın alma kavramı ve kişilik ilişkisi: Mobil uygulamalara yönelik bir araştırma
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
S.AKARSU(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Sağlık kurumlarında pazarlama bileşenlerinin kullanıcıların tekrar satın alma niyetine etkisi
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
R.GÜMÜŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Çalışan milliyeti, misafir milliyeti ve konaklama özellikleri bağlamında otel hizmetlerinden memnuniyet ve tekrar ziyaret niyeti
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
F.AKGÜN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Kazakistan tüketicilerinin kredi kartı kullanımı tutumları, sadakat programları ve kredi kartı kullanım eğilimi ilişkisi
ÇAĞLA T. A. (Danışman)
A.MUKUMOV(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. SECOND-HAND CLOTHING CONSUMPTION IN AZERBAIJAN
Tuğberk Arıker Ç., Ramin İsmayilli A.
Construction Economycs and Management (Tikintinin iqtisadiyyatı və menecment)
, cilt.4, sa.25, ss.179-185, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Do Consumers Punish Retailers with Poor Working Conditions During COVID-19 Crisis? An Experimental Study of Q-Commerce Grocery Retailers
Arıker Ç.
Journal of Management, Marketing & Logistics
, cilt.8, sa.3, ss.140-153, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20203. Restoran Müşterilerinin Yalnızlık Gereksinimi ve Kalabalığı Tolere Edebilme Düzeyi Bağlamında Farklılaşan Alansal Kalabalık ve Masalar Arası Boşluk Algısı
ARIKER Ç., SAVAŞAN A., SOFUOĞLU M.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , sa.26, ss.67-78, 2020 (TRDizin)
2018
20184. Shopping Motivations of Generation Z Customers for Different Retailer Types and Shopping Companion
Yozgat U., Arıker Ç.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.8, ss.759-768, 2018 (TRDizin)
2017
20175. Generation Z and CSR: Antecedents of Purchasıng Intention of University Students
Arıker Ç., Toksoy A.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.8, sa.16, ss.483-502, 2017 (TRDizin)
2017
20176. A Methodological Problem: “Created Artificial Awareness” In CSR Research
ARIKER Ç.
Journal of Global Strategic Management , cilt.11, sa.1, ss.65-74, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Dünya’da ve Türkiye’de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi
Sönmez A., Arıker Ç., Toksoy A.
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.37, ss.102-121, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
20128. Restoran Web Sitelerinin İçerik ve Sunumlarının Analizi İstanbul Örneği
ARIKER Ç.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , cilt.7, sa.2, ss.145-172, 2012 (TRDizin)
2012
20129. Tüketicilerin Restoran Seçiminde Kullandıkları Seçim Kriterleri ile Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki
Arıker Ç.
ÖNERİ
, cilt.10, sa.38, ss.11-31, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
ARIKER Ç., YILDIZ M.
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Temmuz 2021, ss.195-198, (Özet Bildiri)
2021
20212. Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
TUĞBERK ARIKER Ç., YILDIZ M.
25. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.195-198, (Özet Bildiri)
2019
20193. Bir Kutu Seç: Türkiye’de Dijital Abonelik Girişimleri
ARIKER Ç.
4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.59-62, (Özet Bildiri)
2019
20194. Restoran Müşterilerinin Yalnızlık Gereksinimi ve Kalabalığı Tolere Edebilme Düzeyi Bağlamında Farklılaşan Alansal Kalabalık ve Masalar Arası Boşluk Algısı
ARIKER Ç., SAVAŞAN A., SOFUOĞLU M.
24. PAZARLAMA KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.980-989, (Özet Bildiri)
2018
20185. Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi
ARIKER Ç., YOZGAT U.
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1611-1617, (Özet Bildiri)
2018
20186. Algılanan Mağaza Çevresi, Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi
ARIKER Ç., YOZGAT U.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.654-662, (Özet Bildiri)
2017
20177. Instagram Girişimcileri İçin Kritik Başarı Faktörleri
ARIKER Ç.
3. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2017, cilt.2, ss.903-912, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Genç tüketiciler, tercih ettikleri markaların sosyal sorumluluk projelerinin farkında mı? Starbucks örneği
ARIKER Ç.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.548-551, (Özet Bildiri)
2016
20169. Kıdemli Aile İşletmelerinin Sosyal Medyada Varlığı
ARIKER Ç., TOKSOY A.
7. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, ss.140-145, (Özet Bildiri)
2015
201510. Dünyada ve Türkiye'de Sosyal Girişimciliğin Gelişimi
SÖNMEZ A., TUĞBERK ARIKER Ç., TOKSOY A.
II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 09 Ekim 2015, ss.182-194, (Tam Metin Bildiri)
2014
201411. Attitudes of the First Representatives of Generation Z toward Corporate Social Responsibility Projects and Their Purchasing Intention for Socially Responsible Companies' Products
KÜÇÜKALTAN D., ARIKER Ç., TOKSOY A.
14th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, Barcelona, İspanya, 23 - 25 Ekim 2014, ss.113, (Özet Bildiri)
2015
201512. Are Generation Z Consumers Aware of the Heritage? Brand Recognition of Turkish Brands Surviving Over a Century
ARIKER Ç.
17th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference, Venedik, İtalya, 15 - 17 Ekim 2015, ss.141, (Özet Bildiri)
2011
201113. Aiming "The Best" or "Good Enough" and Perception of Service Quality
ARIKER Ç., BAYSAL A. C.
Third Biennial International Conference on Services Marketing, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2011, ss.15, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Second-Hand Clothing Shopping: A Summary of Shopping Orientations and Shopping Concerns
Tuğberk Arıker Ç.
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies - Volume VI, Akıncı Adil, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.351-360, 2023
2022
20222. Freedom of Choice, Restrictedness, and Information Load: A Perspective for Online Retailers
ARIKER Ç.
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies - Volume V, Akıncı, Adil, Editör, Peter Lang GmBH, Berlin, ss.247-260, 2022
2022
20223. Massive open online course (MOOC) platforms as rising social entrepreneurs: Creating social value through reskilling and upskilling the unemployed for after covid-19 conditions
Tuğberk Arıker Ç.
Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis, Information Resources Management Association (IRMA), Editör, IGI Global, Washington, ss.607-629, 2022
2021
20214. Massive Open Online Course (MOOC) Platforms as Rising Social Entrepreneurs: Creating Social Value Through Reskilling and Upskilling the Unemployed for After COVID-19 Conditions
ARIKER Ç.
Creating Social Value Through Social Entrepreneurship, Afacan Fındıklı, Mine; Acar Erdur, Duygu, Editör, IGI Global, ss.284-306, 2021
2020
20205. Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri
ARIKER Ç.
Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar, Çolakoğlu, Nurdan; Daloğlu, Pınar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.497-526, 2020
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorPazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2024
Temmuz 2024İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. Yıl Dönümüne Armağan: İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Çerçevesinde Araştırmalar (Cumhuriyetimizin 100. Yılı Anısına)
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm
Ekim 2023
Ekim 2023Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2023
Eylül 20237th International Conference on Economics and Finance
Bildiri (Tam Metin)
Etik Değerlendirmeler İçin Hakemlikler
Temmuz 2024
Temmuz 2024Başlatılacak Tez Çalışması
İşletme, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Mart 2024
Mart 2024Başlatılacak Tez Çalışması
İşletme, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Şubat 2024
Şubat 2024Başlatılacak Tez Çalışması
İşletme YL, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Kasım 2023
Kasım 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Eylül 2023
Eylül 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Eylül 2023
Eylül 2023Bilimsel Yayın/Eser
İİSBF, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Eylül 2023
Eylül 2023Bilimsel Yayın/Eser
İİSBF, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Mayıs 2023
Mayıs 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Nisan 2023
Nisan 2023Bilimsel Yayın/Eser
İİSBF, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Mart 2023
Mart 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Mart 2023
Mart 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Mart 2023
Mart 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Ocak 2023
Ocak 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Ocak 2023
Ocak 2023Başlatılacak Tez Çalışması
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 59
h-indeksi (SCOPUS): 2
Jüri Üyelikleri
Mart-2025
Mart 2025Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Mart-2025
Mart 2025Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ekim-2024
Ekim 2024Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ekim-2024
Ekim 2024Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ekim-2024
Ekim 2024Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ekim-2024
Ekim 2024Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Nisan-2024
Nisan 2024Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ekim-2023
Ekim 2023Tez Savunma (Doktora)
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Kültür Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Kültür Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Kültür Üniversitesi
Nisan-2023
Nisan 2023Akademik Personel Sınavı
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İstanbul Gelişim Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023