Doç. Dr. SARP BAĞCAN


İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

Metrikler

Yayın

20

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2013

2008 - 2013

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Genel Gazetecilik (Dr), Türkiye

1999 - 2007

1999 - 2007

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Sosyal devlet bağlamında yazılı basında sosyal sorumluluk kampanyaları: Hürriyet ve Milliyet gazeteleri

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Genel Gazetecilik (Dr)

2007

2007

Yüksek Lisans

Türkiye'de müzik endüstrisi'nin gelişimi

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2015 - 2018

2015 - 2018

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

KRİZDE İLETİŞİM

GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON

KÜRESEL MARKALAR ANALİZİ

ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ

KURUMSAL İLETİŞİMDE VAKA ANALİZLERİ

HALKLA İLİŞKİLERDE DURUM VE VAKA ANALİZİ II

HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI VE ÖRNEK OLAYLAR

STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİM

SEMİNER

SAĞLIK KURULUŞLARINDA HALKLA İLİŞKİLER

SOSYAL SORUMLULUK VE İŞ AHLAKI

SOSYAL SORUMLULUK VE İŞ ETİĞİ

POPÜLER KÜLTÜR VE MEDYA

Lisans

Lisans

MEDYA EKONOMİ POLİTİĞİ

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

REKLAM YAZARLIĞI

SİYASAL İLETİŞİM

REKLAMCILIK

MEDYA VE SİYASET

REKLAM KAMPANYALARI

YARATICI REKLAM STRATEJİLERİ

REKLAMCILIĞA GİRİŞ

İLETİŞİM ETİĞİ

İLETİŞİM BİLİMLERİNDE İKNA KURAMLARI

MEDYA VE SİYASAL İLETİŞİM

KURUMSAL İLETİŞİM

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YENİ MEDYADA REKLAMCILIK

ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

MEDYA VE REKLAMCILIK

REKLAM YÖNETİMİ

REKLAM ANALİZİ

REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ

HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK Sürdürülebilir Kalkınma

GERİLLA PAZARLAMA

MEDYA ANALİZİ

SOSYAL MEDYA

MEDYA VE TOPLUM

SOSYAL SORUMLULUK

İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ VE İKNA KURAMLARI

HALKLA İLİŞKİLERDE PLANLAMA VE YÖNETİM

STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. ÜÇÜNCÜ DALGA MI, TEKNO-FEODAL BİR DÜNYANIN EŞİĞİ Mİ?

Bağcan S.

VII. ULUSLARARASI YENI MEDYA KONFERANSI: DIJITAL İÇERIK ÜRETIMINDEN TÜKETIMINE MEDYA VE TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM (10-11 EKIM 2024), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.74-76, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. DİJİTAL OYUNLARDA HEGEMONYAL MESAJ AKTARIMI

BAĞCAN S.

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), İstanbul, Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.74, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. YENİ MEDYA ve YAPAY ZEKÂNIN PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN KULLANIMI (USE of NEW MEDIA and AI in TERMS of MARKETING COMMUNICATION)

BAĞCAN S.

Dijital Dönüşüm ve İnovasyon: 4. Uluslararası Yeni Medya Konferansı (Digital Transformation and Innovation: 4th International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.75-77, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Rise of the Image in Political Communication, Siyasal İletişimde İmajın Yükselişi

BAĞCAN S.

Current Debates in Social Sciences,IJOPEC, 19-21 Nisan 2018, İstanbul, Türkiye, 19 Nisan 2018, ss.332, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. DÜNYADA POPÜLER MÜZİĞİN GELİŞİMİ VE TÜRKİYE

BAĞCAN S.

2. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.71-72, (Özet Bildiri)

2014

2014

6. A multi dimensional big picture of CSR Top 50 companies in Turkey

BAĞCAN S.

International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), Cambridge, UK 4, Cambridge, Kanada, 23 - 24 Haziran 2014, cilt.5, ss.444-453, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

2. Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği

BAĞCAN S.

KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Bağcan, Sarp, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-42, 2021

2020

2020

3. Sosyal Medyada Kriz İletişimi

BAĞCAN S.

FARKLI YÖNLERİ İLE KRİZ VE İLETİŞİMİ, Aydınalp Ilıcak, Güzin Ş., Editör, Nobel, Ankara, ss.153-172, 2020

2020

2020

4. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Küresel Sosyo Ekonomik, Politik Sistemi

BAĞCAN S.

İDARİ BİLİMLERDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Karaman, Davut; Arslan, Emre Ömer, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.115-139, 2020

2018

2018

6. Türkiye’de Fuarcılık Sektörünün 5 Yıllık Genel Değerlendirmesi (2013-2017)

BAĞCAN S.

Muhasebe, Finans ve İktisat Araştırma Örnekleri, Al Acaravcı, Editör, Nobel, Ankara, ss.505-527, 2018

2018

2018

7. Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi

BAĞCAN S.

YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Ekin Volkan, Çevik Çedikçi Tuğçe, Editör, Kriter, İstanbul, ss.131-146, 2018

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2025

Ocak 2025

Dicle Akademi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2025

Ocak 2025

Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

Turkish Online Journal of Design Art and Communication

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2024

Ağustos 2024

İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

International Journal of Social Inquiry

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2023

Mayıs 2023

Turkish Online Journal of Design Art and Communication

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 1

h-indeksi (SCOPUS): 1

Jüri Üyelikleri

Mayıs-2025

Mayıs 2025

Doktora Yeterlik Sınavı

Turan Bek Doktora Yeterlilik Sınavı - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2025

Mayıs 2025

Tez Savunma (Doktora)

Füsun Kayan Doktora Tez Savunması - İstanbul Gelişim Üniversitesi

Mayıs-2023

Mayıs 2023

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Yeniden Atanmaya İlişkin Jüri Üyeliği - İstanbul Gelişim Üniversitesi

Nisan-2023

Nisan 2023

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Doktor Öğretim Üyesi Atamasına İlişkin Jüri Üyeliğiniz - İstanbul Gelişim Üniversitesi

Şubat-2023

Şubat 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ghulam Sakhı MOMAMMADI Tez Savunması - Marmara Üniversitesi