Eğitim Bilgileri
2008 - 2013
2008 - 2013Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Genel Gazetecilik (Dr), Türkiye
1999 - 2007
1999 - 2007Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Sosyal devlet bağlamında yazılı basında sosyal sorumluluk kampanyaları: Hürriyet ve Milliyet gazeteleri
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Genel Gazetecilik (Dr)
2007
2007Yüksek Lisans
Türkiye'de müzik endüstrisi'nin gelişimi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam Ediyorİstanbul Gelişim Üniversitesi, İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
KRİZDE İLETİŞİM
GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON
KÜRESEL MARKALAR ANALİZİ
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
KURUMSAL İLETİŞİMDE VAKA ANALİZLERİ
HALKLA İLİŞKİLERDE DURUM VE VAKA ANALİZİ II
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI VE ÖRNEK OLAYLAR
STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİM
SEMİNER
SAĞLIK KURULUŞLARINDA HALKLA İLİŞKİLER
SOSYAL SORUMLULUK VE İŞ AHLAKI
SOSYAL SORUMLULUK VE İŞ ETİĞİ
POPÜLER KÜLTÜR VE MEDYA
Lisans
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Lisans
MEDYA EKONOMİ POLİTİĞİ
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
REKLAM YAZARLIĞI
SİYASAL İLETİŞİM
REKLAMCILIK
MEDYA VE SİYASET
REKLAM KAMPANYALARI
YARATICI REKLAM STRATEJİLERİ
REKLAMCILIĞA GİRİŞ
İLETİŞİM ETİĞİ
İLETİŞİM BİLİMLERİNDE İKNA KURAMLARI
MEDYA VE SİYASAL İLETİŞİM
KURUMSAL İLETİŞİM
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
YENİ MEDYADA REKLAMCILIK
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
MEDYA VE REKLAMCILIK
REKLAM YÖNETİMİ
REKLAM ANALİZİ
REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
GERİLLA PAZARLAMA
MEDYA ANALİZİ
SOSYAL MEDYA
MEDYA VE TOPLUM
SOSYAL SORUMLULUK
İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ VE İKNA KURAMLARI
HALKLA İLİŞKİLERDE PLANLAMA VE YÖNETİM
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Makaleler
Tümü (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
2023
20231. LİDER VE FANATİZM AÇISINDAN AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ KONGRE BASKINI SÜRECİNDE DONALD TRUMP’IN TWEETLERİNİN İNCELENMESİ
TUNÇAY E., BAĞCAN S., SAVAŞ S.
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.16, sa.65, ss.1724-1761, 2023 (TRDizin)
2022
20222. A MULTIDIMENSIONAL MARKETING COMMUNICATION MODEL ON SOCIAL MEDIA FOR GLOBAL BRANDS: THE CASE OF COCA-COLA TURKEY
Bağcan S., Duygun A.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , cilt.12, sa.2, ss.469-482, 2022 (TRDizin)
2021
20213. KURUMLARIN TOPLUMSAL KONULARDA TEPKİSİNİ REKLAMLARDA GÖZLEMLEMEK: COVID 19 ÇIKIŞ VE İLK TEPE NOKTASINI İÇEREN SÜREÇTE REKLAMLARIN İNCELENMESİ
BAĞCAN S.
Tarih Okulu Dergisi (Journal of History School) , cilt.14, sa.52, ss.2211-2245, 2021 (TRDizin)
2021
20214. SOSYAL MEDYADA DEMOKRASİYE LİDER MÜDAHALESİNİ GÖZLEMLEMEK: 2020 ABD BAŞKANLIK SEÇİMLERİ’NDE DONALD TRUMP VE JOE BIDEN’IN TWEETLERİNİN İÇERİK VE DUYGU ANALİZİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Bağcan S., Tunçay E., Savaş S.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.11, sa.3, ss.1073-1097, 2021 (TRDizin)
2021
20215. SAVAŞ PROPAGANDASINI ANLAMAYA ÇALIŞMAK: ÇANAKKALE SAVAŞI’NDA ANZAKLAR VE SAVAŞ POSTERLERİ
BAĞCAN S.
Akademik Hassasiyetler
, cilt.8, sa.15, ss.233-268, 2021 (TRDizin)
2021
20216. KABİN İÇİ HİZMET KALİTESİNİN YOLCU MEMNUNİYETİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ŞEN Ç., BAĞCAN S.
The Journal of Academic Social Sciences , cilt.113, sa.113, ss.333-357, 2021 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Intercultural Communication and Crisis Management Ikea Case Study
AKÇAY D., BAĞCAN S.
Global Media Journal Turkish Edition , cilt.7, sa.13, ss.169-187, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. ÜÇÜNCÜ DALGA MI, TEKNO-FEODAL BİR DÜNYANIN EŞİĞİ Mİ?
Bağcan S.
VII. ULUSLARARASI YENI MEDYA KONFERANSI: DIJITAL İÇERIK ÜRETIMINDEN TÜKETIMINE MEDYA VE TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM (10-11 EKIM 2024), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.74-76, (Özet Bildiri)
2021
20212. DİJİTAL OYUNLARDA HEGEMONYAL MESAJ AKTARIMI
BAĞCAN S.
5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), İstanbul, Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.74, (Özet Bildiri)
2019
20193. YENİ MEDYA ve YAPAY ZEKÂNIN PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN KULLANIMI (USE of NEW MEDIA and AI in TERMS of MARKETING COMMUNICATION)
BAĞCAN S.
Dijital Dönüşüm ve İnovasyon: 4. Uluslararası Yeni Medya Konferansı (Digital Transformation and Innovation: 4th International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.75-77, (Özet Bildiri)
2018
20184. Rise of the Image in Political Communication, Siyasal İletişimde İmajın Yükselişi
BAĞCAN S.
Current Debates in Social Sciences,IJOPEC, 19-21 Nisan 2018, İstanbul, Türkiye, 19 Nisan 2018, ss.332, (Özet Bildiri)
2017
20175. DÜNYADA POPÜLER MÜZİĞİN GELİŞİMİ VE TÜRKİYE
BAĞCAN S.
2. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.71-72, (Özet Bildiri)
2014
20146. A multi dimensional big picture of CSR Top 50 companies in Turkey
BAĞCAN S.
International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), Cambridge, UK 4, Cambridge, Kanada, 23 - 24 Haziran 2014, cilt.5, ss.444-453, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi
Bağcan S.
İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları, Ünvan,Yüksel Akay, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.130-171, 2021
2021
20212. Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği
BAĞCAN S.
KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Bağcan, Sarp, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-42, 2021
2020
20203. Sosyal Medyada Kriz İletişimi
BAĞCAN S.
FARKLI YÖNLERİ İLE KRİZ VE İLETİŞİMİ, Aydınalp Ilıcak, Güzin Ş., Editör, Nobel, Ankara, ss.153-172, 2020
2020
20204. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Küresel Sosyo Ekonomik, Politik Sistemi
BAĞCAN S.
İDARİ BİLİMLERDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Karaman, Davut; Arslan, Emre Ömer, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.115-139, 2020
2018
20185. Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri
BAĞCAN S.
Dijital Medya ve Gazetecilik, Olcay Uçak, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.239-250, 2018
2018
20186. Türkiye’de Fuarcılık Sektörünün 5 Yıllık Genel Değerlendirmesi (2013-2017)
BAĞCAN S.
Muhasebe, Finans ve İktisat Araştırma Örnekleri, Al Acaravcı, Editör, Nobel, Ankara, ss.505-527, 2018
2018
20187. Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi
BAĞCAN S.
YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Ekin Volkan, Çevik Çedikçi Tuğçe, Editör, Kriter, İstanbul, ss.131-146, 2018
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2025
Ocak 2025Dicle Akademi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023International Journal of Social Inquiry
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Hakemli Bilimsel Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 1
h-indeksi (SCOPUS): 1
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2025
Mayıs 2025Doktora Yeterlik Sınavı
Turan Bek Doktora Yeterlilik Sınavı - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2025
Mayıs 2025Tez Savunma (Doktora)
Füsun Kayan Doktora Tez Savunması - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Mayıs-2023
Mayıs 2023Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yeniden Atanmaya İlişkin Jüri Üyeliği - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Nisan-2023
Nisan 2023Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Doktor Öğretim Üyesi Atamasına İlişkin Jüri Üyeliğiniz - İstanbul Gelişim Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023