Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A MULTIDIMENSIONAL MARKETING COMMUNICATION MODEL ON SOCIAL MEDIA FOR GLOBAL BRANDS: THE CASE OF COCA-COLA TURKEY
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.12, sa.2, ss.469-482, 2022 (Hakemli Dergi)
KURUMLARIN TOPLUMSAL KONULARDA TEPKİSİNİ REKLAMLARDA GÖZLEMLEMEK: COVID 19 ÇIKIŞ VE İLK TEPE NOKTASINI İÇEREN SÜREÇTE REKLAMLARIN İNCELENMESİ
Tarih Okulu Dergisi (Journal of History School)
, cilt.14, sa.52, ss.2211-2245, 2021 (Hakemli Dergi)
Intercultural Communication and Crisis Management Ikea Case Study
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.7, sa.13, ss.169-187, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Küresel Markaların Glokal İletişim Stratejisi ve Reklamlar Bağlamında İncelenmesi: Coca Cola ve Çin Örneği
KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Bağcan, Sarp, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-42, 2021
Sosyal Medyada Kriz İletişimi
FARKLI YÖNLERİ İLE KRİZ VE İLETİŞİMİ, Aydınalp Ilıcak, Güzin Ş., Editör, Nobel, Ankara, ss.153-172, 2020
Gazete El Değiştirmelerinin Kendi Kampanyalarına Etkisini İnternet ve Sosyal Medyada Gözlemlemek: Hürriyet ve Milliyet Gazetesi Örnekleri
Dijital Medya ve Gazetecilik, Olcay Uçak, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.239-250, 2018
Türkiye Basketbol Süper Ligi Sponsorluğunun Kurumsal Yönetişim Açısından Değerlendirilmesi
YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Ekin Volkan, Çevik Çedikçi Tuğçe, Editör, Kriter, İstanbul, ss.131-146, 2018
Türkiye’de Fuarcılık Sektörünün 5 Yıllık Genel Değerlendirmesi (2013-2017)
Muhasebe, Finans ve İktisat Araştırma Örnekleri, Al Acaravcı, Editör, Nobel, Ankara, ss.505-527, 2018