Yayınlar & Eserler

Makaleler 44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (10)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

4. The Impact of Artificial Intelligence-Based Digital Marketing Strategies on Financial Performance and Sustainability: A Multi-Disciplinary Model Proposal

1th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 31 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

5. Syrian Migrant Workers and Occupational Health and Safety: Problems Encountered and Policy Recommendations

TAM 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2025, ss.79-82, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Improving Customer Experience in the Service Sector with Artificial Intelligence-Supported Digital Tools: Patient Welcoming

11 th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Porto-Alegre, Brezilya, 13 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

7. Dıgıtal Transformatıon, Artıfıcıal Intellıgence And Sustaınabılıty: Global Approaches To Future Socıetıes And Marketıng Ecosystems

IX. ASC 2025 / SPRING Sustainable Society from the Perspective of Human, Technology, and Artificial Intelligence, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2025, cilt.1, sa.1, ss.249-250, (Özet Bildiri) Creative Commons License

10. Patıent Prıvacy And Communıcatıon In Health Tourısm: The Relatıonshıp Between Healthcare Professıonals And Patıents-Sağlık Turizminde Hasta Mahremiyeti Ve İletişim: Sağlık Personeli İle Hasta İlişkisi

IMVHSC 9th Internatıonal Medıcal, Veterınary And Health Scıences Congress February 7-9, 2025, Ardahan/Türkiye., Ardahan, Türkiye, 7 - 09 Şubat 2025, cilt.1, sa.1, ss.454-455, (Özet Bildiri)

11. A Perspective on Medical Tourism from a Finance and Marketing Perspective Within the Framework of G20 Rome Principles,

Kaoru Ishikawa International Congress on Business and Economics Sciences- VII, Türkiye, 11 Şubat 2025, (Özet Bildiri)

12. ‘Accounting And Marketing Integration: The Impact Of Financial Data On Strategic Marketing Decisions / Muhasebe Ve Pazarlama Entegrasyonu: Finansal Verilerin Stratejik Pazarlama Kararlarına Etkisi’

Uluslararası 8. USBİLİM Eğitim, Ekonomi, Yönetim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26-28 Kasım, 2024, Diyarbakır , Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2024, cilt.1, sa.1, ss.352-353, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. The Relationship Between Artificial Intelligence Use in Activity-Based Costing Process and Customer Satisfaction

International 3rd Tokat Scientifıc Research Congress, Tokat, Türkiye, 25 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

17. ‘Çokuluslu Şirketler İçin Küresel Asgari Kurumlar Vergisi Uygulamasının Ülke Ekonomisine Fayda ve Zararları- Benefits And Drawbacks Of Implementing A Global Minimum Corporate Tax For Multinational Companies On The National Economy’

2nd International Congress of Finance and Tax to be held Selcuk University, November 08-10, 2024, Konya, Türkiye , Konya, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2024, cilt.1, sa.1, ss.65-66, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. FIVE DIMENSIONS OF CURIOSITY AND ONLINE HEDONIC SHOPPING

III. INTERNATIONAL BANDIRMA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Balıkesir, Türkiye, 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

20. Accounting And Marketing Integration: The Impact Of Financial Data On Strategic Marketing Decisions / Muhasebe Ve Pazarlama Entegrasyonu: Finansal Verilerin Stratejik Pazarlama Kararlarına Etkisi

Uluslararası 8. USBİLİM Eğitim, Ekonomi, Yönetim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, cilt.1, sa.1, ss.352-353., Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2024, cilt.1, sa.1, ss.352-353, (Özet Bildiri)

21. İşletmenin Finansal Yapısının Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Muhalefet Algısına Etkisinin Araştırılması-Investigating the Effect of Financial Structure of the Business on the Perception of Organizational Cynicism and Organizational Dissent

11. Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Kongresi-İCAFR’24, TÜBİTAK BİDEB 2023-B yurtiçi destekli /11th International Congress of Accounting and Finance Research, Bartın, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2024, cilt.1, sa.1, ss.85-86, (Özet Bildiri)

22. Influencer Pazarlamanın Marka Tanıtımı ve Konumlandırmasına Etkisi: Özel Hastaneler Örneği

I. Uluslararası Dostluk Köprüsü Sosyal Bilimler Kongresi, Gagauziya, Komrat, Moldova, 07 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

23. The Impact Of Digital Transformation On The Accounting Professsion

International 9 th Socrates Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 26 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

25. Is Personalızed Marketıng Or Customızed Marketıng Effectıve In Onlıne Marketıng? Netflıx Example

Biltek-VII, 7. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Ve Güncel Gelişmeler Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

26. The Impact of Customer Experience Through Artificial Intelligence-Supported Products on Customer Satisfaction and Loyalty

27. Pazarlama Kongresi, Pazarlamada Yapay Zeka, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

27. İşletmelerin Yenilikçi Rekabet Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlikleri Açısından Sosyal Medya Pazarlamanın Rolü

Medya ve Sürdürülebilir Kalkınma için Küresel Amaçlar Öğrenci Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

28. The mediating role of management's digital transformation in the effect of company website design

15th 2023 International Online Conference on Improving Farming Productivity and Agroecology - Ecosystem Restoration, IPFA 2023, Dnipro, Ukrayna, 5 - 08 Eylül 2023, cilt.452, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

29. Stratejik Yönetim ve Dijital Pazarlamada Yeni Fırsatlar ve Zorluklar

17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri, Ankara, Türkiye, 19 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

30. Dijital Dönüşümün Stratejik Yönetim Perspektifiyle Değerlendirilmesi

11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi'ne (ICAR), Türkiye, 26 Temmuz 2023, ss.109, (Tam Metin Bildiri)

31. The Effect of E-Health Literacy on Purchasing Attitudes in Digital Marketing Tools

5th Media Literacy Forum- Internatıonal Socıal Scıences Congress In The Age Of Dıgıtal Transformatıon, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.20, (Özet Bildiri)

32. From the Consumer’s Perspective: “What is the Meaning of Price Promotions in Hedonic Consumption?

International Symposium On Marketing, Tekirdağ, Türkiye, 12 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

34. Bir Markanın Değişimi ve Sürekliliğinde Heterojen Tüketici Alt Gruplarının Rolü

6. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, Üsküp, Makedonya, 14 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

35. Consumers In Luxurious Restaurants Need Unique

6th International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research & Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

36. How To Communicate Brand Image Through Social Media Marketing?

4. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Türkiye, 10 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

37. Tüketici Deneyiminde ve Dijital Pazarlamanın Yenilik Yönetiminde Geleceğin Fırsat Alanı: Sanal Gerçeklik, Arttırılmış Gerçeklik ve Karma Gerçeklik

ICONSAD’21 International Congress on Scientific Advances, Anadolu Zirvesi 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

39. TÜKETİCİ DENEYİMİ VE DİJİTAL PAZARLAMANIN YENİLİK YÖNETİMİNDE GELECEĞİN FIRSAT ALANI: SANAL GERÇEKLİK, ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK VE KARMA GERÇEKLİK

Anatolian Congresses 8th International Social Sciences Congress, Diyarbakır, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.195-204, (Tam Metin Bildiri)

40. E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme

UYSAD 8th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.49-50, (Özet Bildiri)

41. Orta Sınıf Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararlarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Alan Araştırması

(International CEO) Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Tiflis, Gürcistan, 19 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)

42. Tedarik Zinciri Yönetiminde Müşteri Hizmetleri: Ankara’daki Otomobil Servislerine Yönelik Alan Çalışması

20. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

43. Sosyal ve Bilgi Teknolojilerinin İş Yönetimi ve Organizasyonu Üzerine Etkisi

Icpess Ankara /Turkey Internatıonal Congress On Polıtıcal, Economıc And Socıal, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Yapay Zekâ Destekli Tüketici Karar Süreçleri,

Yapay Zekâ Uygulamaları: Sektörel Etkiler ve Dijitalleşme Çağında Tüketici, Prof. Dr. Berna BALCI İZGİ Doç. Dr. İbrahim Halil EFENDİOĞLU, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-120, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Greenwashing as a Marketing Strategy

The Different Aspects of Greenwashing, ILGAZ SÜMER SELAY, PARILTI NURETTİN, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.247-268, 2025

3. Consumer Distrust: Non-Transparent AI Decision-Making Processes

Consumer, Marketing, AI: Dark Sides and Ethics., Özkaynar Kürşad, ABBASOĞLU ŞEVİN, Editör, Ozgur Press, ss.41-54, 2025

4. Artificial Intelligence-Supported Sustainable Marketing Paths for Smart Cities in a World Facing Climate Challenges

Nexus of AI, Climatology, and Urbanism for Smart Cities, Doç.Dr.Fahri Özsungur, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1, 2024 Creative Commons License

5. New Marketing Approaches and Consumer Trends in Line With Technological Developments

Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior, Fatih Sahin,Cevat Soylemez, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.113-138, 2024

6. Artificial Intelligence-Supported Sustainable Marketing Paths for Smart Cities in a World Facing Climate Challenges

Nexus of AI, Climatology, and Urbanism for Smart Cities, ÖZSUNGUR FAHRİ, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Pennsylvania, ss.1-3, 2024

7. New Marketing Approaches and Consumer Trends in Line With Technological Developments

Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior, ŞAHİN FAHRİ, SÖYLEMEZ CEVAT, Editör, IGI Global Scientific Publishing, New York, ss.5, 2024

8. SAĞLIK TURİZMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA

Sağlığa Yolculuk: Sağlık Turizmi, KORKUTATA EBRU ÖZLEM, ÇILGINOĞLU HAKKI, KAYA ASLI, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.7, 2024

9. Müşteri İlişkileri Yönetimi

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023

10. İnovatif Bir Trend Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk

İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, B. Aykut Arıkan, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.138-160, 2020

11. Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular,, Metin REYHANOĞLU,, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018

12. Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018
Ansiklopedide Bölümler 1

1. Blok Zincir Ansiklopedisi

Nobel Akademik Yayıncılık, ss., 2023
Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları