Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

‘Accounting And Marketing Integration: The Impact Of Financial Data On Strategic Marketing Decisions / Muhasebe Ve Pazarlama Entegrasyonu: Finansal Verilerin Stratejik Pazarlama Kararlarına Etkisi’

Uluslararası 8. USBİLİM Eğitim, Ekonomi, Yönetim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26-28 Kasım, 2024, Diyarbakır , Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2024, cilt.1, sa.1, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

FIVE DIMENSIONS OF CURIOSITY AND ONLINE HEDONIC SHOPPING

III. INTERNATIONAL BANDIRMA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Balıkesir, Türkiye, 12 Ekim 2024

Accounting and Marketing Integration: The Impact of Financial Data on Strategic Marketing Decisions

Internatıonal 8th Usbılım Educatıon, Economıcs, Management and Socıal Scıences Congress, Diyarbakır, Türkiye, 26 Kasım 2024

Influencer Pazarlamanın Marka Tanıtımı ve Konumlandırmasına Etkisi: Özel Hastaneler Örneği

I. Uluslararası Dostluk Köprüsü Sosyal Bilimler Kongresi, Gagauziya, Komrat, Moldova, 07 Haziran 2024

The Impact Of Digital Transformation On The Accounting Professsion

International 9 th Socrates Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 26 Kasım 2024

İşletmenin Finansal Yapısının Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Muhalefet Algısına Etkisinin Araştırılması / Investigating the effect of the financial structure of the business on the perception of organizational cynicism and organizational opposition

11. Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Kongresi-İCAFR’24 TÜBİTAK BİDEB 2023-B yurtiçi destekli, 27-29 Eylül 2024, Bartın., Bartın, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2024, cilt.1, sa.1, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Is Personalızed Marketıng Or Customızed Marketıng Effectıve In Onlıne Marketıng? Netflıx Example

Biltek-VII, 7. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Ve Güncel Gelişmeler Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Mayıs 2024

İşletmelerin Yenilikçi Rekabet Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlikleri Açısından Sosyal Medya Pazarlamanın Rolü

Medya ve Sürdürülebilir Kalkınma için Küresel Amaçlar Öğrenci Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2024

The mediating role of management's digital transformation in the effect of company website design

15th 2023 International Online Conference on Improving Farming Productivity and Agroecology - Ecosystem Restoration, IPFA 2023, Dnipro, Ukrayna, 5 - 08 Eylül 2023, cilt.452 Creative Commons License identifier

Stratejik Yönetim ve Dijital Pazarlamada Yeni Fırsatlar ve Zorluklar

17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri, Ankara, Türkiye, 19 Ağustos 2023

Dijital Dönüşümün Stratejik Yönetim Perspektifiyle Değerlendirilmesi

11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi'ne (ICAR), Türkiye, 26 Temmuz 2023, ss.109

The Effect of E-Health Literacy on Purchasing Attitudes in Digital Marketing Tools

5th Media Literacy Forum- Internatıonal Socıal Scıences Congress In The Age Of Dıgıtal Transformatıon, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.20

Bir Markanın Değişimi ve Sürekliliğinde Heterojen Tüketici Alt Gruplarının Rolü

6. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, Üsküp, Makedonya, 14 Eylül 2022

Consumers In Luxurious Restaurants Need Unique

6th International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research & Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Nisan 2022

How To Communicate Brand Image Through Social Media Marketing?

4. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Türkiye, 10 Ocak 2022

Tüketici Deneyiminde ve Dijital Pazarlamanın Yenilik Yönetiminde Geleceğin Fırsat Alanı: Sanal Gerçeklik, Arttırılmış Gerçeklik ve Karma Gerçeklik

ICONSAD’21 International Congress on Scientific Advances, Anadolu Zirvesi 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2021

E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme

UYSAD 8th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.49-50

Orta Sınıf Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararlarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Alan Araştırması

(International CEO) Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Tiflis, Gürcistan, 19 Ağustos 2021

Tedarik Zinciri Yönetiminde Müşteri Hizmetleri: Ankara’daki Otomobil Servislerine Yönelik Alan Çalışması

20. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Şubat 2020

Sosyal ve Bilgi Teknolojilerinin İş Yönetimi ve Organizasyonu Üzerine Etkisi

Icpess Ankara /Turkey Internatıonal Congress On Polıtıcal, Economıc And Socıal, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2017
Kitap & Kitap Bölümleri

Artificial Intelligence-Supported Sustainable Marketing Paths for Smart Cities in a World Facing Climate Challenges

Nexus of AI, Climatology, and Urbanism for Smart Cities, Doç.Dr.Fahri Özsungur, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1, 2024 Creative Commons License

New Marketing Approaches and Consumer Trends in Line With Technological Developments

Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior, Fatih Sahin,Cevat Soylemez, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.113-138, 2024

SAĞLIK TURİZMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA

Sağlığa Yolculuk: Sağlık Turizmi, KORKUTATA EBRU ÖZLEM, ÇILGINOĞLU HAKKI, KAYA ASLI, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.7, 2024

New Marketing Approaches and Consumer Trends in Line With Technological Developments

Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior, ŞAHİN FAHRİ, SÖYLEMEZ CEVAT, Editör, IGI Global Scientific Publishing, New York, ss.5, 2024

Artificial Intelligence-Supported Sustainable Marketing Paths for Smart Cities in a World Facing Climate Challenges

Nexus of AI, Climatology, and Urbanism for Smart Cities, ÖZSUNGUR FAHRİ, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Pennsylvania, ss.1-3, 2024

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023

İnovatif Bir Trend Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk

İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, B. Aykut Arıkan, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.138-160, 2020

Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular,, Metin REYHANOĞLU,, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018

Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018
Ansiklopedide Bölümler

Blok Zincir Ansiklopedisi

Nobel Akademik Yayıncılık, ss., 2023
Metrikler

Yayın

73

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları