Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.9, sa.2, ss.748-752, 2023 (Hakemli Dergi)
The importance of digital marketing in the strategic management of aviation
E3S Web of Conf. - International Scientific Siberian Transport Forum - TransSiberia 2023
, cilt.402, sa.1, ss.2010-2021, 2023 (Scopus)
Ağızdan Ağıza İletişimin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Otomobil Servisleri Üzerine Bir Araştırma (Ankara Örneği)
International Journal of Social Sciences - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.21, ss.116-136, 2023 (Hakemli Dergi)
Farklı Kültürlerlere Ait Yöneticiler ile Türk Yöneticiler Arasındaki Çatışma Nedenleri ve Müzakere Tarzlarının Karşılaştırılması: İstanbul’daki Tekstil Firmalarında Çalışan Üst ve Orta Kademedeki Yöneticiler
ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.5, sa.22, ss.1-32, 2021 (Hakemli Dergi)
ACİL SERVİS ÇALIŞANLARININ İŞ TATMİNİ VE HASTA MEMNUNİYETİ: ÖZEL HASTANE ÖRNEĞİ
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR) Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.7, sa.61, ss.3085-3096, 2020 (Hakemli Dergi)
Türk Hava Taşımacılığında Kurumsal İtibarın Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisi
ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER DERGISI = INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.4, sa.20, ss.149-168, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Relationship Between Artificial Intelligence Use in Activity-Based Costing Process and Customer Satisfaction
International 3rd Tokat Scientifıc Research Congress, Tokat, Türkiye, 25 Kasım 2024
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN HEALTH MANAGEMENT: PERCEPTION MANAGEMENT IN MARKETING WITH DIGITAL TRANSFORMATION AND PREPARING FOR NEW APPROACHES
INTERNATIONAL GEVHER NESIBE HEALTH SCIENCES CONFERENCE-XIII, Ankara, Türkiye, 29 Eylül 2024
Benefıts and Drawbacks of Implementıng a Global Mınımum Corporate Tax for Multınatıonal Companıes on the Natıonal Economy
2nd. Internatıonal Congress of Fınance and Tax, Konya, Türkiye, 10 Kasım 2024
FIVE DIMENSIONS OF CURIOSITY AND ONLINE HEDONIC SHOPPING
III. INTERNATIONAL BANDIRMA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Balıkesir, Türkiye, 12 Ekim 2024
Investigating the Effect of Financial Structure of the Business on the Perception of Organizational Cynicism and Organizational Dissent
11th International Congress of Accounting and Finance Research, Bartın, Türkiye, 27 Eylül 2024
Influencer Pazarlamanın Marka Tanıtımı ve Konumlandırmasına Etkisi: Özel Hastaneler Örneği
I. Uluslararası Dostluk Köprüsü Sosyal Bilimler Kongresi, Gagauziya, Komrat, Moldova, 07 Haziran 2024
Is Personalızed Marketıng Or Customızed Marketıng Effectıve In Onlıne Marketıng? Netflıx Example
Biltek-VII, 7. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Ve Güncel Gelişmeler Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Mayıs 2024
The Effect of E-Health Literacy on Purchasing Attitudes in Digital Marketing Tools
5th Media Literacy Forum- Internatıonal Socıal Scıences Congress In The Age Of Dıgıtal Transformatıon, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.20
From the Consumer’s Perspective: “What is the Meaning of Price Promotions in Hedonic Consumption?
International Symposium On Marketing, Tekirdağ, Türkiye, 12 Kasım 2022
Kooperatiflerde Sosyal Medya Kullanımının Tüketicinin Markaya Yönelik Farkındalığında Marka İmajının Aracılık Etkisinin Araştırılması
XXIV. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 20 Ekim 2022
Bir Markanın Değişimi ve Sürekliliğinde Heterojen Tüketici Alt Gruplarının Rolü
6. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, Üsküp, Makedonya, 14 Eylül 2022
Consumers In Luxurious Restaurants Need Unique
6th International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research & Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Nisan 2022
How To Communicate Brand Image Through Social Media Marketing?
4. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Türkiye, 10 Ocak 2022
Tüketici Deneyiminde ve Dijital Pazarlamanın Yenilik Yönetiminde Geleceğin Fırsat Alanı: Sanal Gerçeklik, Arttırılmış Gerçeklik ve Karma Gerçeklik
ICONSAD’21 International Congress on Scientific Advances, Anadolu Zirvesi 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2021
Orta Sınıf Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararlarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Alan Araştırması
(International CEO) Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Tiflis, Gürcistan, 19 Ağustos 2021
Sosyal ve Bilgi Teknolojilerinin İş Yönetimi ve Organizasyonu Üzerine Etkisi
Icpess Ankara /Turkey Internatıonal Congress On Polıtıcal, Economıc And Socıal, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
SAĞLIK TURİZMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA
Sağlığa Yolculuk: Sağlık Turizmi, KORKUTATA EBRU ÖZLEM, ÇILGINOĞLU HAKKI, KAYA ASLI, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.7, 2024
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023
Ansiklopedide Bölümler
Blok Zincir Ansiklopedisi
Nobel Akademik Yayıncılık, ss., 2023