Makaleler
52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (23)
6. Evaluation of Parents’Views on An Early Childhood Science Program Including Activities in Out-of-School Learning Environments
ScienceInsightsEducationFrontiers
, cilt.14, sa.1, ss.1965-1989, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Okula Uyum
e-Sağlık Çocuk Gelişimi Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.46-54, 2023 (Hakemsiz Dergi)
9. The Effects of Children’s Rights and Democracy Education on Children’s Democratic Behaviors
International Journal of Progressive Education (IJPE)
, cilt.18, sa.1, ss.174-193, 2022 (Hakemli Dergi)
15. The Effect of Mosaic Approach on Involvement of Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL METHODOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.303-309, 2018 (Hakemli Dergi)
16. The Effect of Mosaic Based Approach on Involvement Levels of Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL METHODOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.303-309, 2018 (Hakemli Dergi)
17. First Grade Studets’ Perceptions of Their Preschool and Elementary School Experience
International Journal of Progressive Education
, cilt.14, sa.5, ss.1-13, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Mathematical modeling of preschool children’s epistemological views
Critical Questions in Education
, cilt.9, sa.2, ss.117-136, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Öyküleştirme Yöntemine Dayalı Eğitimin Beş Yaş ÇocuklarındaFarklılıklara Saygı Kazanımına Etkisinin İncelenmesi
hüner
, cilt.2, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Okul Öncesi Öğretmenleri, Okul Yöneticileri ve Ebeveynlerin Aile Katılımına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.221-240, 2016 (TRDizin)
27. Okul öncesi öğretmenleri, okul yöneticileri ve ebeveynlerin aile katılımına ilişkin algılarının incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.221-240, 2016 (TRDizin)
31. Okul Öncesi Eğitimde Ev Ziyaretlerine İlişkin Öğretmen ve Ebeveyn Görüşlerinin Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, ss.307-332, 2015 (TRDizin)
32. Okul Öncesi Eğitimin İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dil Becerilerine Etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.35, ss.173-190, 2015 (TRDizin)
33. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE EV ZİYARETLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.307-332, 2015 (TRDizin)
37. Small Astronomers
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, ss.3060-3066, 2014 (Hakemli Dergi)
39. The Effects of Preschool Education on First Graders School Adjustment
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, sa.14a, ss.207-213, 2013 (TRDizin)
40. Okul öncesi eğitimin ilköğretim birinci sınıf öğrencilerinin okula hazır bulunuşluklarına etkisinin incelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2010, sa.38, ss.94-106, 2010 (Scopus, TRDizin)
43. The influence of father education programs on the levels of father involvement with children: An experimental study
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2009, sa.37, ss.136-148, 2009 (Scopus, TRDizin)
45. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilgisayar Kullanımlarının İncelenmesi
Toplum ve Hizmet
, cilt.14, sa.2, ss.93-98, 2004 (Hakemli Dergi)
47. Türkiye de Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencileirnin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.129-136, 2004 (Hakemli Dergi)
50. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Eğitime Gereksinim Duyan Çocukların Normal Yaşıtlarıyla Kaynaştırılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi-Doktora Öncesi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.440-448, 2002 (Hakemli Dergi)
51. Okulöncesi Öğretmenliği Öğrencilerine Ait Türkiye Profili Araştırması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.108-116, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
36
1. Okul Öncesi Eğitimi ve İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Okula Hazırbulunuşluğa Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016 - 24 Nisan 2106, (Özet Bildiri)
2. Anne Baba Çocuk İletişimi ile 60-72 Aylık Çocukların Sağlık Eğitimi Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası 6. Çocuk Gelişimi Kongresi Selçuk Üniversitesi, Konya “Köklerden Geleceğe; Çocuğun Korunması ve Refahı”, Konya, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
7. Okul Öncesi Eğitimin Okula Hazırlığa Etkisi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Okul Öncesi Eğitim Kurumu Yöneticilerinin ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Sınıf Dışı Öğrenme Ortamları
Uluslararası Sınıfdışı Öğrenme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
9. Okul öncesi öğretmenlerinin eğitimde aile katılımına ilişkin görüşleri
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
10. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE AİLE KATILIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Vth International Eurasian Educational Research Congress , 2019, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitimde Aile Katılımına İlişkin Görüşleri
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1843-1845, (Özet Bildiri)
12. Aile Katılım Çalışmalarıyla Desteklenen Sınıf İçi Fen Etkinliklerine İlişkin Ebeveyn Görüşleri
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.312-313, (Özet Bildiri)
13. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Etkinlikler İçeren Fen Eğitimi Programına İlişkin Ebeveyn Görüşleri
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.311-312, (Özet Bildiri)
14. Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İlkokula Hazırlıkla İlgili Görüşleri
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Harita ve Küre Kullanımı Eğitiminin Beş Yaş Çocuklarının Harita ve Küre Okuma ve Yorumlama Becerilerine Etkisi
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Mozaik ve Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitimin Çocukların Katılım Düzeylerine Etkisi
5. Uluslararası Okul öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Fen Eğitiminde Kullanılmasının Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.388-389, (Özet Bildiri)
18. Okul Öncesi̇ Öğretmenleri̇ni̇n Bariş Eği̇ti̇mi̇ne Yöneli̇k Görüşleri̇
V. Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
19. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Programı ve İlk Yıllar Programı Kullanılan Okullardaki Çocukların İlkokula Hazır Bulunuşluklarının Karşılaştırılması
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.469-470, (Özet Bildiri)
22. School Readines in Turkey Are Bilingual Children ready or not
xıı. International Congress of Qualitiative Inquiry, 19 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
23. First Grade Students Perceptions About Their Preschool And Elementary School Experience
xıı. International Congress of Qualitiative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
24. Okul Öncesi Eğitimi ve İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Okula Hazırbulunuşluğa Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
25. Working and Nonworking Mother s Views about Preschool Education
International Conference on Humanities and Educational Research, Washington, Kiribati, 25 - 28 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)
28. WORKİNG AND NON WORKİNG MOTHERS views about preschool education
ICHER 2016, 25 - 28 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)
30. Preschool children’s epistemological views and epistemological views model at Euclidean geometry
New Year’s Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Prag, Çek Cumhuriyeti, 30 - 31 Aralık 2015, ss.135-143, (Tam Metin Bildiri)
31. Preschool Children s Epistemological Views Model at Euclidean Geometry
New Years Academic Conference on Social Siences and Humanities, Chech Republic, Prague, 30 Aralık - 31 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
35. Reliability and validity of a scale for Turkish parent’s school selection of 60-72 months children
12th Hawaii International Conference on Education, Honolulu, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Ocak 2014, ss.20, (Özet Bildiri)
36. DENOKRATİK DAVRANIŞ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMLAR KONGRESİ, 27 - 29 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
3. OKULA HAZIR BULUNUŞLUK
AİLELER VE EĞİTİMCİLER İÇİN ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, C., Kuru, N., Saraçoğlu, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.199-220, 2022
4. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ VE ÖNEMİ
AİLELER ve EĞİTİMCİLER İÇİN ERKEN ÇOCUKLK EĞİTİMİNDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, C., Kuru, N., Saraçoğlu, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2022
6. Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ve Önemi
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Gonca Uludağ, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-31, 2020
7. Aile ve Aile Eğitimi ile İlgili Temel kavramlar
AİLE EĞİTİMİ ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, Temel, Z. Fulya,, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-34, 2020
8. Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ve Önemi
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi - “Çocuğun Keşif Yolculuğu”, Uludağ, Gonca, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-31, 2020
9. Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitimin Çocukların Katılım Düzeylerine Etkisi
Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, İşcan, Adem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.279-292, 2018
10. Bilgi işlem kuramı
Eğitim Psikolojisi, Nerimal Aral, Tayip Duman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.378-402, 2018
11. Bilgi İşlem Kuramı
Eğitim Psikolojisi, Neriman Aral, Tayyip Duman, Editör, PegemA, Ankara, ss.380-405, 2017
12. okula geçiş algılar beklentiler deneyimler
nobel akademik yayıncılık, 2016
13. Okula Başlamada Toplumun Bakış Açısı
Okula Geçiş: Algılar, Beklentiler, Deneyimler, Erkan, Nefise Semra, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.152-186, 2016
14. Eğitim Bilimine Giriş
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2009