SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of Parents’Views on An Early Childhood Science Program Including Activities in Out-of-School Learning Environments
ScienceInsightsEducationFrontiers
, cilt.14, sa.1, ss.1965-1989, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effects of Children’s Rights and Democracy Education on Children’s Democratic Behaviors
International Journal of Progressive Education (IJPE)
, cilt.18, sa.1, ss.174-193, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect of Mosaic Approach on Involvement of Children
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL METHODOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.303-309, 2018 (Hakemli Dergi)
First Grade Studets’ Perceptions of Their Preschool and Elementary School Experience
International Journal of Progressive Education
, cilt.14, sa.5, ss.1-13, 2018 (Hakemli Dergi)
Mathematical modeling of preschool children’s epistemological views
Critical Questions in Education
, cilt.9, sa.2, ss.117-136, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenleri, Okul Yöneticileri ve Ebeveynlerin Aile Katılımına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.221-240, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sorun Davranışlarının İncelenmesi (Ankara İli Örneği)
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2004, sa.27, ss.135-144, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimin Okula Hazırlığa Etkisi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019
Okul Öncesi Eğitim Kurumu Yöneticilerinin ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Sınıf Dışı Öğrenme Ortamları
Uluslararası Sınıfdışı Öğrenme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2018
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE AİLE KATILIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Vth International Eurasian Educational Research Congress , 2019, 2 - 05 Mayıs 2018
Okul öncesi öğretmenlerinin eğitimde aile katılımına ilişkin görüşleri
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitimde Aile Katılımına İlişkin Görüşleri
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1843-1845
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Etkinlikler İçeren Fen Eğitimi Programına İlişkin Ebeveyn Görüşleri
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.311-312
Aile Katılım Çalışmalarıyla Desteklenen Sınıf İçi Fen Etkinliklerine İlişkin Ebeveyn Görüşleri
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.312-313
Harita ve Küre Kullanımı Eğitiminin Beş Yaş Çocuklarının Harita ve Küre Okuma ve Yorumlama Becerilerine Etkisi
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İlkokula Hazırlıkla İlgili Görüşleri
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Mozaik ve Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitimin Çocukların Katılım Düzeylerine Etkisi
5. Uluslararası Okul öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Fen Eğitiminde Kullanılmasının Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.388-389
Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Programı ve İlk Yıllar Programı Kullanılan Okullardaki Çocukların İlkokula Hazır Bulunuşluklarının Karşılaştırılması
V. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.469-470
Reliability and validity of a scale for Turkish parent’s school selection of 60-72 months children
12th Hawaii International Conference on Education, Honolulu, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 08 Ocak 2014, ss.20
DENOKRATİK DAVRANIŞ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMLAR KONGRESİ, 27 - 29 Eylül 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ VE ÖNEMİ
AİLELER ve EĞİTİMCİLER İÇİN ERKEN ÇOCUKLK EĞİTİMİNDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, C., Kuru, N., Saraçoğlu, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2022
OKULA HAZIR BULUNUŞLUK
AİLELER VE EĞİTİMCİLER İÇİN ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, C., Kuru, N., Saraçoğlu, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.199-220, 2022
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ve Önemi
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi - “Çocuğun Keşif Yolculuğu”, Uludağ, Gonca, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-31, 2020
Aile ve Aile Eğitimi ile İlgili Temel kavramlar
AİLE EĞİTİMİ ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, Temel, Z. Fulya,, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-34, 2020
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ve Önemi
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Gonca Uludağ, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-31, 2020
Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitimin Çocukların Katılım Düzeylerine Etkisi
Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, İşcan, Adem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.279-292, 2018
Bilgi işlem kuramı
Eğitim Psikolojisi, Nerimal Aral, Tayip Duman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.378-402, 2018
Bilgi İşlem Kuramı
Eğitim Psikolojisi, Neriman Aral, Tayyip Duman, Editör, PegemA, Ankara, ss.380-405, 2017
okula geçiş algılar beklentiler deneyimler
nobel akademik yayıncılık, 2016
Okula Başlamada Toplumun Bakış Açısı
Okula Geçiş: Algılar, Beklentiler, Deneyimler, Erkan, Nefise Semra, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.152-186, 2016
Eğitim Bilimine Giriş
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2009