Articles Published in Other Journals
TERMAL OTELLERE YÖNELİK MÜŞTERİ YORUMLARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, vol.10, no.2, pp.138-149, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Logistics Activities on Participant Satisfaction in Sports Organizations
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences
, vol.6, no.1, pp.236-247, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi
, no.5, pp.31-52, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
A MULTIDIMENSIONAL MARKETING COMMUNICATION MODEL ON SOCIAL MEDIA FOR GLOBAL BRANDS: THE CASE OF COCA-COLA TURKEY
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, vol.12, no.2, pp.469-482, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.26-40, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
HAVACILIK SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADA İÇERİK ANALİZİ
Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.15-29, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİN KARAR VERMETARZLARININ SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Beykoz Akademi Dergisi
, vol.8, no.2, pp.312-327, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.1, pp.14-21, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.38, pp.1-18, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma
Social Sciences Research Journal (SSRJ)
, vol.8, no.4, pp.184-196, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.2, pp.1351-1375, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, vol.20, no.2, pp.57-74, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Measurement of Success Factors of Port Information Systems
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, vol.53, no.1, pp.57-76, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.4, no.2, pp.125-141, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Müşterilerin Sosyo-Demografik Özellikleri ile Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: AVM’lerde Bir Uygulama
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences - Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.1, no.2016: 02 (01), pp.20-27, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Impacts of Complaint Satisfaction on Corporate Reputation Negative Word of Mouth Communication Intention and Repurchase Intention
BJSS Balkan Journal of Social Sciences / Balkan Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.8, pp.108-120, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The Impacts of Customer Loyalty on Negative Word of Mouth Communication and Repurchase Intention
Journal of Marketing and Management
, vol.6, no.1, pp.16-27, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between Corporate Reputation and Service Quality A Study on Fast Moving Consumer Goods Market
International Journal of Humanities and Management Sciences (IJHMS)
, vol.2, no.3, pp.105-107, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
The Impacts of Complaint Satisfaction on Corporate Reputation: A Study on Banking Sector
International Journal of Trade, Economics and Finance
, vol.5, no.2, pp.159-161, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Customers Perceived Brand Equity and A Research on the Customers of Bellona Which is a Turkish Furniture Brand
The Journal of American Academy of Business, Cambridge
, vol.16, no.1, pp.93-109, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Algılanan Hizmet Kalitesi ile Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.2, pp.17-38, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Endüstriyel Pazarlarda Sürdürülebilirlik: Tüpraş Örneği
II. Uluslararası Artuklu İktisadi, İdari ve Siyasi Bilimler Kongresi, Mardin, Turkey, 21 December 2024
TÜKETİCİ TARAFINDAN OLUŞTURULAN İÇERİK KAVRAMI: DİJİTAL PLATFORMLARDAN BAŞARILI UYGULAMA ÖRNEKLERİ
VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Turkey, 10 - 11 October 2024
E-PAZARYERLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME-2024), Turkey, 20 - 22 September 2024
Lojistikte "Giyilebilir Teknolojiler"
12.Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi (ULTZK 2023), Mersin, Turkey, 16 - 17 November 2023, pp.148-149
Pazarlamada Yeni Bir Kavram: Fijital Pazarlama
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 13 - 14 December 2018, pp.91
Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Konferanslarında Kalite Konusunda Yayınlanan Bildirilerin Bibliyometrik Analizi (2013-2016)
ICQH2017, 7 - 08 December 2017, pp.496-502
Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 27 October 2017, pp.47
Satış Temsilcilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2017, pp.1252-1263
Books
E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ
in: KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editor, Kriter Yayınevi, İstanbul, pp.93-115, 2021
ÖRNEKLERLE SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Hiperyayın, İstanbul, 2020

BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET
in: YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editor, Hiperyayın, İstanbul, pp.62-75, 2020
Ulakbim Sosyal Bilimler Veri Tabanında Yayınlanan Pazarlama Makalelerinin Bibliyometrik Analizi (2008-2017)
in: Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.25-38, 2018
Student Relationship Management in Higher Education
in: Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz / Günther Löschnigg, Editor, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, pp.231-240, 2017