Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (22)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

2. Endüstriyel Pazarlarda Sürdürülebilirlik: Tüpraş Örneği

II. Uluslararası Artuklu İktisadi, İdari ve Siyasi Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 21 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

3. TÜKETİCİ TARAFINDAN OLUŞTURULAN İÇERİK KAVRAMI: DİJİTAL PLATFORMLARDAN BAŞARILI UYGULAMA ÖRNEKLERİ

VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

4. E-PAZARYERLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME-2024), Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

5. PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: YAPAY ZEKÂ PAZARLAMASI

I. Uluslararası İletişim, Teknoloji, Sanat ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2024, ss.60-61, (Özet Bildiri)

6. Lojistikte "Giyilebilir Teknolojiler"

12.Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi (ULTZK 2023), Mersin, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.148-149, (Özet Bildiri)

7. Pilates Eğitimleri: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme

VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, ss.110-111, (Özet Bildiri)

8. Marka İletişiminde Doğru Sosyal Medya Platformu Seçimi

1. Uluslararası Pazarlama Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.14, (Özet Bildiri)

9. E-TİCARETTE SON KİLOMETRE TESLİMATI İÇİN ÇEVRECİ ARAÇ ÖNERİLERİ

2nd International Symposium on Sustainable Logistics, Mersin, Türkiye, 23 - 24 Haziran 2022, ss.52, (Özet Bildiri)

10. E-Ticaret Sitesi mi? E-Pazaryeri mi? KOBİ’lere Öneriler

10. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2022, ss.20-21, (Özet Bildiri)

11. Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Tüketiciler ve Lojistik Hizmet Sağlayıcılar Açısından Paylaşım Ekonomisinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Üretim ve Tedarik Zinciri Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.20, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Hızlı Teslimatta İnovatif Olmak: "Getir" Örneği

Uluslararası Multidisipliner İnovatif Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2022, ss.32-33, (Özet Bildiri)

14. Sürdürülebilirlik Açısından Karbon Ayak İzinin Azaltılmasında Webinar Pazarlamasının Kullanılması

İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK 2022), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, ss.4-5, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. COVID-19, Digitalization, Individual and Senism

Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, ss.129-130, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Pazarlamada Yeni Bir Kavram: Fijital Pazarlama

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2018, ss.91, (Özet Bildiri)

18. Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.47, (Özet Bildiri)

19. Satış Temsilcilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1252-1263, (Tam Metin Bildiri)

20. Combining Game with Location as a Marketing Strategy: Pokémon Go Example

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, III. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.1755, (Özet Bildiri)

22. Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.301-310, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. YÖK’ün Kurulmasından Sonra Pazarlama Alanında Yazılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi (1982-2022): Türkiye’de Cumhuriyet Döneminde Açılan İlk Beş Üniversite Örneğinde Bir Çalışma

TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN 100. YIL DÖNÜMÜNE ARMAĞAN: İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Çerçevesinde Araştırmalar, DOĞAN EMRAH,ILICAK NEZİRE GAMZE, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.30-57, 2024

2. E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ

KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.93-115, 2021

4. BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET

YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.62-75, 2020

5. Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018

6. Ulakbim Sosyal Bilimler Veri Tabanında Yayınlanan Pazarlama Makalelerinin Bibliyometrik Analizi (2008-2017)

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2018

7. Student Relationship Management in Higher Education

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz / Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.231-240, 2017

8. Pazarlama

Genel İşletme, İzzet Gümüş, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul, ss.153-189, 2017
Metrikler

Yayın

69

Yayın (WoS)

2

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

60

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

637

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

30

Proje

3

Tez Danışmanlığı

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları