Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (22)
3. TERMAL OTELLERE YÖNELİK MÜŞTERİ YORUMLARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.138-149, 2024 (Hakemli Dergi)
4. The Effect of Logistics Activities on Participant Satisfaction in Sports Organizations
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.236-247, 2023 (TRDizin)
10. PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.26-40, 2021 (Hakemli Dergi)
12. HAVACILIK SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADA İÇERİK ANALİZİ
Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.15-29, 2021 (Hakemli Dergi)
14. İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİN KARAR VERMETARZLARININ SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.312-327, 2020 (TRDizin)
20. E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.38, ss.1-18, 2020 (TRDizin)
21. Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma
Social Sciences Research Journal (SSRJ)
, cilt.8, sa.4, ss.184-196, 2019 (Hakemli Dergi)
23. Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1351-1375, 2018 (TRDizin)
25. Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.57-74, 2018 (TRDizin)
27. Liman Bilgi Sistemlerinin Başarı Faktörlerinin Ölçümü
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.53, sa.1, ss.57-76, 2018 (TRDizin)
30. Müşterilerin Sosyo-Demografik Özellikleri ile Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: AVM’lerde Bir Uygulama
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences - Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2016: 02 (01), ss.20-27, 2016 (Hakemli Dergi)
32. The Impacts of Customer Loyalty on Negative Word of Mouth Communication and Repurchase Intention
Journal of Marketing and Management
, cilt.6, sa.1, ss.16-27, 2015 (Hakemli Dergi)
33. The Relationship between Corporate Reputation and Service Quality A Study on Fast Moving Consumer Goods Market
International Journal of Humanities and Management Sciences (IJHMS)
, cilt.2, sa.3, ss.105-107, 2014 (Hakemli Dergi)
34. The Impacts of Complaint Satisfaction on Corporate Reputation: A Study on Banking Sector
International Journal of Trade, Economics and Finance
, cilt.5, sa.2, ss.159-161, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Customers Perceived Brand Equity and A Research on the Customers of Bellona Which is a Turkish Furniture Brand
The Journal of American Academy of Business, Cambridge
, cilt.16, sa.1, ss.93-109, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Dijital İletişimde Sosyal Medya Platformlarının Kullanımı: Türkiye'nin En Değerli Markalarına Yönelik Bir Analiz
VIII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2025, (Özet Bildiri)
2. Endüstriyel Pazarlarda Sürdürülebilirlik: Tüpraş Örneği
II. Uluslararası Artuklu İktisadi, İdari ve Siyasi Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 21 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
3. TÜKETİCİ TARAFINDAN OLUŞTURULAN İÇERİK KAVRAMI: DİJİTAL PLATFORMLARDAN BAŞARILI UYGULAMA ÖRNEKLERİ
VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
4. E-PAZARYERLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME-2024), Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
6. Lojistikte "Giyilebilir Teknolojiler"
12.Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi (ULTZK 2023), Mersin, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.148-149, (Özet Bildiri)
16. Pazarlamada Yeni Bir Kavram: Fijital Pazarlama
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2018, ss.91, (Özet Bildiri)
17. Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Konferanslarında Kalite Konusunda Yayınlanan Bildirilerin Bibliyometrik Analizi (2013-2016)
ICQH2017, 7 - 08 Aralık 2017, ss.496-502, (Tam Metin Bildiri)
18. Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.47, (Özet Bildiri)
19. Satış Temsilcilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1252-1263, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
2. E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ
KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.93-115, 2021
3. ÖRNEKLERLE SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Hiperyayın, İstanbul, 2020
4. BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET
YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.62-75, 2020
6. Ulakbim Sosyal Bilimler Veri Tabanında Yayınlanan Pazarlama Makalelerinin Bibliyometrik Analizi (2008-2017)
Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2018
7. Student Relationship Management in Higher Education
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz / Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.231-240, 2017
8. Pazarlama
Genel İşletme, İzzet Gümüş, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul, ss.153-189, 2017